Femma (2.0t '03)

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Femma (2.0t '03)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Pitkään mielessä muhinut projektibloggaus sai uutta puhtia, kun perheen 268-väristen Saabien lukumäärä kasvoi kesällä yhdellä. Pienen inventaarin jälkeen totesin, että molemmilla on toistaiseksi paikkansa tässä osoitteessa. Viimeksi hankittu femma, eli 2.0t '03 toimittaa nyt käyttöauton virkaa ja pari vuotta käyttiksenä toiminut 2.3t SE '01 saa eläköityä harrasteeksi.

Molemmat femmat ovat minulle tullessaan olleet enemmän tai vähemmän rescue-kunnossa eli ruostevaurioisia ja muuten pikkuvikaisia, mutta toistaiseksi ruostevauriot (takakaaret, korin vedenpoistoaukot, peräpään pitkittäiskotelot sekä varapyöräkotelo) ja muut ongelmat on saatu parannettua pitkällä pinnalla lähes täysin itse tehtynä. Stage 1 softat (Hook) jyskyttävät myös molemmissa ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen.

Tekeminenhän ei näistä lopu, eli käyttöfemmassa pitäisi jossain välissä vaihtaa jarrutehostin (suhisee ja hukkaa parkissa alipaineet jarruista) sekä kampiakselin etupään stefa (Cortecon tarvikestefa piti noin 200 km). Harrastefemmaa odottelee sitten tallin lattialla TD04HL-15T ahdin sekä 3" downpipe. Unelmana olisi pudottaa jossain välissä tuon harrastefemman kone ja laittaa koko paketti kuntoon. Hommaa hidastaa hieman nosturin puute omassa tallissa, mutta ratkaisuja on jo mielessä.

Nyt kesälomalla on enemmän aikaa näiden laittamiseen, mutta pikkulapsiperhearki ja syksyllä alkavat duunit pitänevät huolen, että hommat etenevät rauhalliseen tahtiin.

Loppuun vielä "edustuskuvat" molemmista.

Käyttösaabi eli '03 Linear 2.0t https://imgur.com/7qOrDRR

Harrastesaabi eli '01 2.3t SE https://imgur.com/a/50MLaLS
Viimeksi muokannut Mursuu, Su Loka 29, 2023 21:17. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Avatar
torque
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: La Loka 01, 2005 10:30
Paikkakunta: Esbo

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemmat (2 kpl)

Viesti Kirjoittaja torque »

Mielenkiintoista, kyllä noissa varmaan puuhaa rittää jos ei muuta keksi. Ruostehan on se joka näitä syö, moottorit jne. saanee vielä osia jostain. Tää foorumi on kyllä hyvä että jotain tietoa jaetaan jotta Saabit liikkuu :)
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7426
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemmat (2 kpl)

Viesti Kirjoittaja mestari »

tallissa nostin femman niin ylös jollakin vippaskonstilla että lootakone paketti saatiin kaljakärryn avustuksella tulemaan kp pyöränaukosta ulos että heilahti. sitten koneremontti varakoneeseen ja muut tuiki tärkeät oheistuotteet kiinni ennen asennusta
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemmat (2 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Tällä viikolla sain käyttiksen jarrutehostinremppaa eteenpäin. Homma alkoi sillä, että viikonloppuna nappasin purkuautosta B-kuntoisen tehostimen messiin. Irroittaminen oli kohtalaisen helppoa, koska purkuautosta oli jo valmiiksi purettu pois useimmat osat jarrutehostimen tieltä. Lähinnä hommaa haittasi pellolle osunut sadekuuro, jolloin hommat piti hetkeksi keskeyttää.

Viallisen tehostimen irroitus ja B-osan asennus oli sitten astetta kinkkisempi homma. Netissä luki, että ABS-yksikköä ei tarvitsisi irroittaa, mutta ainakin tuossa '03 femmassa tehostimen irroitus olisi sula mahdottomuus ilman tuon nappaamista pois. Vaikka yksikön irroittikin, niin viimeinen mutteri kuskin puolen alanurkassa oli melkoinen taistelu. Lopulta sen sai nitkuteltua irti lyhyellä lenkkiavaimella, tulipa tuollekkin sarjalle jotain hyötyä.

Sitten kun paketin sai taas kasaan, niin hieman kuumotteli tuon ABS-yksikön ilmaaminen ja ylipäätään, saako jarrusatuloista ilmausruuveja ehjänä irti. Harrastefemman kanssa aiemmin turatessani yksi satula piti uusia, kun ilmausruuvi katkesi ja poratessa sitä pois, porasin ehkä 1-2 mm liian syvälle, eikä uusi ruuvi enää tiivistänyt.

NYt ilmausta aloittaessani totesin, että ilmausruuvit olivat takasatuloissa aivan muussina, mutta hakkaamalla kokoa pienemmän hylsyn nysien päälle, nekin aukesivat - success! Edestä ruuvit aukesivat helposti eli ei kun ilmaamaan. Tässä ei kummempia kommervenkkejä vastaan tullut ja ABS yksikkökin tuntui ilmaantuvan lopulta ihan mukavasti. Uudet ilmausruuvit laitettiin luonnollisesti sisään, kun vanhat oli saatu pois. (kokoa M8x1,25x32,4 - motonetin tuotekoodi 23-9910).

Hain myös marmorilta alkuperäisen kampiakselin etustefan koska olin 99% varma, että sinne 200km sitten laittamani tarvikestefa on vuotanut. Avattuani hihnapyörän totesin olevani väärässä - vuotokohta olikin ylempänä! Diagnoosi oli kuitenkin sinänsä oikea, koska ketjunkiristimeen oli juuri vaihdettu myöskin tarvikemallinen usit-tiiviste, joka näytti aika porsineelta. Noh marmorilta aito tilaukseen ja uusi sisään ensi viikolla. Toivotaan että sillä talttuisi ja sitten pääsee testailemaan noita jarrujakin.

Harrastefemma on ollut viikon arkiajossa ja toimii ihan mukavasti, mutta kieltämättä ajaminen sillä on vähän haikeaa. Kyllä sitä joutuu myöntämään että aika on tehnyt tehtävänsä tuon kohdalla, niin ettei siitä oikein enää nättiä harrasteautoa saa. Voi olla, että lopulta pudotan tuosta koneen talteen sekä muutamat strategiset osat ja sitten paaliin. Katsotaan.

Loppuun vielä pari kuvaa rempasta,

Käyttiksen konetila purettuna ja tehostin irroitettuna Kuva

Vuotanut tehostin - aika karussa kunnossa Kuva
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Pari viime viikkoa meni karkeasti niin, että:

1. Käyttis-femma saatiin jarrutehostinrempasta kasaan ja todettiin hyvin toimivaksi. Öljytkin pysyvät nyt tiivisteiden vaihdon myötä sisässä ainakin vähän entistä paremmin. Vähän vielä oikea etupää kolisee töyssyissä ja tietyillä nopeuksilla jostain vasemmalta edestä kuuluu omituista pullomaista ujellusta, mutta noita pikkuvikoja ehtii tuunata.
2. Tästä innostuneena hyvin palvellut harraste-femma laitettiin myyntiin ja kaupat tuli mielestäni sopivaan hintaan vuorokaudessa

Nyt on kepeä fiilis, kun pihassa on vain tarpeelliset kulkineet. :D Täytyy kyllä myöntää, että harrasteen stage1 etanoli-2.3t oli PALJON väännökkäämpi kuin tämä stage1 2.0t bensalla. Noh kunhan saa etanolit sisään ja tuolta hyllystä 3" DP:n ja Mitsun askarreltua kiinni, niin ehkä tuohonkin tulee vähän eloa.

Harraste-femma luovutti viime töinään nuo kirvesvanteet käyttikseen, joka näyttää nyt tältä. Tilauksessa on myös uusi eturekisterikilpi, hainevä-antennin ulkokuori sekä femmaan tehty kännykkäteline (RBM Performance).

Kuva
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Lomat loppu ja paluu töihin. Samalla saapuivat nuo tilaamani hainevä sekä smartphone-teline, joten nyt kelpaa ajaa työmatkaa. Hainevä sujahti hyvin tuon valkoisen runko-osan päälle, ja puhelinteline asettui näppärästi tuohon tuuletinritilään keskikonsolin vasemmassa ylänurkassa. Toimii oikein mukavasti iPhone SE:n kanssa.

Hainevä ennen asennusta, vanha raato rapsuteltu pois: https://ibb.co/NTkRF1d
Hainevä asennettuna: https://ibb.co/2s9NBcS
Teline: https://ibb.co/d2Z43Sg

Kivaa ja helppoa :lol:
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Avatar
willbst
Matalapaineturbo
Viestit: 184
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 07:52
Paikkakunta: Turku

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja willbst »

Mistä tilasit hainevään?
Jäsen #2500; Saab 9-5 STW BioPower 2000, Saab 9-5 STW 2,3t Vector 2003, Saab 9-5 Aero TS A5 sedan 2004, 9-3X 2010, ng9-5 Turbo6 2011, Dodge Challenger R/T 440 cid SE Sixpack 1970, VW Kupla 1969
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Ao. nettikaupasta. Tuli mukavan sukkelasti, kunhan kaupan pitäjät ensin palasivat kesälomilta.

https://www.rbmperformance.com/antenna- ... _4225.html
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Syyskuu meni femmalla ihan mukavasti ja kilsojakin tuli työmatka-ajossa muutama satanen. Nyt mittarilukema siis ~260600 km.

Aamujen viilentyessä huomasin, että auto nostaa lämpöjä aika laiskasti ja moottoritieajossa ei koskaan saavuteta täyttä käyntilämpötilaa. Termostaatti siis vaihtoon, hain marmorilta uuden hintaan 21,10€ (osanro 30577561) ja ruuvasin kiinni tänään aamulla. Kuvassa uusi ja vanha termari vierekkäin.

Kuva

Nyt toimii hyvin - tosin lämmöt nousevat SID:n mukaan noin 92-93 asteeseen ennen kuin termari aukeaa. Hassua, koska aiemmassa femmassani oli sama termari ja aukesi 88 asteessa. Noh, väliäkö tuolla

Edelleen auton etuosasta kuuluu tietyillä nopeuksilla omituinen pullomainen ujellus ja jotain kolinoita paikaltaan liikkeelle lähdettäessä/pysähdyttäessä, mutta nuo joutavat nyt olla toistaiseksi "ominaisuuksina" :D .
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Eipä sitä rempalta säästynyt tälläkään viikolla. Mittarissa nyt noin 260800 km.

Kuskin sähköikkuna porsi perjantaina. Kesällä vaihtaessani oven lukkolaitetta, tuli vähän ranetettua ikkunan nostinkiskon ohjausrullia. Nyt kävi sitten niin tyhmästi, että ikkunaa käyttäessä kuului paukahdus ja nostinkisko irtosi ikkunasta -> ikkuna jumiin. Noh sitten 30km kotiin vesisateessa puoliksi avonaisella ikkunalla :D

Onneksi pienen purkuoperaation ja sadattelun jälkeen tajusin, että uudet rullat saa Motonetistä hintaan 2,99€/kpl (tuotenro 41-5112). Haku tänään ja samantien kiinni, nyt toimii taas!

Rullat siis nuo vihreät alemmassa kuvassa.

Positiivisena juttuna tältä viikolta, nostin rengaspaineet 2,5 tienoille ja nyt mennään maantiepainotteinen työmatka hyvin kohtuullisella 6,8L/100km kulutuksella (95E10 tankissa).

Kuva
Kuva
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
raimsshi
"Aero"
Viestit: 373
Liittynyt: La Kesä 25, 2011 12:05
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemmat (2 kpl)

Viesti Kirjoittaja raimsshi »

Mursuu kirjoitti:
Pe Heinä 29, 2022 22:02

Viallisen tehostimen irroitus ja B-osan asennus oli sitten astetta kinkkisempi homma. Netissä luki, että ABS-yksikköä ei tarvitsisi irroittaa, mutta ainakin tuossa '03 femmassa tehostimen irroitus olisi sula mahdottomuus ilman tuon nappaamista pois. Vaikka yksikön irroittikin, niin viimeinen mutteri kuskin puolen alanurkassa oli melkoinen taistelu. Lopulta sen sai nitkuteltua irti lyhyellä lenkkiavaimella, tulipa tuollekkin sarjalle jotain hyötyä.

Jarrutehostimen voi irrottaa telineineen avaamalla akvaariokotelon ja sieltä pultit auki (sekä alapuolelta telinettä), eikä abs-yksikköön tarvitse tällöin puuttua. Edellyttää, että pyyhkijän varret saa irti, osaavat olla tiukassa ulosvetäjää ja pientä lämpöä käyttämälläkin.
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Joo tämä on itseasiassa varmaan totta. Noh aika on jo kullannut muistot, ja ei ton ABS-yksikön irroitus oikeastaan ollut niin ihmeellinen homma. Siinä ei esimerkiksi sada jarrunestettä silmiin samalla tavalla, kuin aiemman femman takajarruputkia vaihtaessani :D
raimsshi kirjoitti:
Ma Loka 10, 2022 06:41
Mursuu kirjoitti:
Pe Heinä 29, 2022 22:02

Viallisen tehostimen irroitus ja B-osan asennus oli sitten astetta kinkkisempi homma. Netissä luki, että ABS-yksikköä ei tarvitsisi irroittaa, mutta ainakin tuossa '03 femmassa tehostimen irroitus olisi sula mahdottomuus ilman tuon nappaamista pois. Vaikka yksikön irroittikin, niin viimeinen mutteri kuskin puolen alanurkassa oli melkoinen taistelu. Lopulta sen sai nitkuteltua irti lyhyellä lenkkiavaimella, tulipa tuollekkin sarjalle jotain hyötyä.

Jarrutehostimen voi irrottaa telineineen avaamalla akvaariokotelon ja sieltä pultit auki (sekä alapuolelta telinettä), eikä abs-yksikköön tarvitse tällöin puuttua. Edellyttää, että pyyhkijän varret saa irti, osaavat olla tiukassa ulosvetäjää ja pientä lämpöä käyttämälläkin.
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Pari viikkoa on sujunut ikkunaepisodin jälkeen ihan mukavasti käyttöfemmalla ja mittarissa nyt ~261400km. Omassa käytössä metrejä kertyy mittariin tuommonen 100-300km/viikko, josta 90% maantieajoa. Kulutus 95E:llä nyt 7,4 L/100km kun on ollut muutamia muksujen päiväkotireissuja, lähikaupassa käyntejä ja muita 1-4 km ajosuoritteita.

Autohan on softattu ja katsastettu etanolille jo kesällä, mutta olen tahallani viivyttänyt sen tankkaamista koska etanolin aloittamisen jälkeinen öljypohjan putsaus vaatii vähän aikaa. Sitä elämässä on tällä hetkellä liian vähän. Suunnitelma olisi nyt ajoittaa tuon eka etanolitankkauksen joulukuun alkuun, ja tehdä öljypohjan putsaus sitten joululomalla. Silloin luultavasti on pari päivää vähän löysempää.

Omituinen pullomainen ujellus vasemmalta edestä tietyissä nopeuksissa jatkuu edelleen. Riippuu myös vähän säästä millainen tuo ääni on, kostealla ja kylmällä kelillä tuntuisi olevan hiljaisempi. Saattaapi olla eturenkaan laakeri, vaikka siinä ei jousesta tunnustelemalla kyllä mitään vikaa tuntunut olevan. Edelleen tarkkailulistalla...

Mitäs muuta, aiemmin mainostin että hyllyssä odottaa asennusta sekä Mitsu TD15 ja 3" downpipe. Nuo laitoin kuitenkin kiertoon kun ei niistä oikein riemua tähän elämäntilanteeseen saa. Käytettävissä oleva aika menee ihan mukavasti tuon auton käyttökunnossa pitämisessä, ilman virihommien tuottamia lisämurheita :D Viritysinnon poistuessa laitoin kaupaksi myös nuo Aero-vanteet, koska hyllyssä seisoi tarpeettomana ihan kelpo kumit ALU22-vanteilla. Mielestäni sopivat käyttikseen astetta paremmin.

Siinäpä vielä kuva nykykuosissaan
Kuva
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (oli 2 kpl, nyt 1 kpl)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Femman mittarissa on 261 803km ja tänään vaihdoin alle talvirenkaat, käytännössä uudenveroiset 195/65R15 Nasta-Nordmanit. Kolmessa viikossa mittariin tullut siis vain 400km.

Samalla etupään kolinakin tuli tutkittua: viaksi paljastui huonosti kiinni oleva etusisälokari! Pienellä ruuvailulla sai tämänkin homman asettumaan.

Edelleen suunnittelen, että joulukuun alussa laitan ekat etanolit tankkiin ja sitten pääsee joulun välipäivinä öljypohjaa putsailemaan. Takajarrulevyt ja palat voisi samalla vaihtaa, kun alkavat olla toisella puolella melko valmiit.
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Mursuu
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Su Syys 06, 2020 21:52

Re: Team 268: Harraste- ja käyttöfemma (Saab 9-5 2.0t '03)

Viesti Kirjoittaja Mursuu »

Femman mittarissa on 262 269 km, ja tänään tankkasin autoon ensimmäistä kertaa E85-polttoaineen. Tankattu määrä oli 67,29 litraa ja adaptaatio näytti 5km kotimatkan jälkeen 67,8%, joka on ihan oikean suuntainen arvo.

Kuva

Väännön lisääntymisen ja etanolikarttojen käyttöönoton havaitsi kyllä välittömästi: auto lähtee vetämään ihan eri tavalla 2000 rpm:stä lähtien 8) Nyt sitten ajellaan tankillinen-pari ennen joululomia ja putsataan sen jälkeen öljypohja.

Auton todennäköisesti viimeisellä 95E10-tankillisella keskikulutus oli SIDin mukaan 7,6 L/100km ja omalla laskutoimituksella noin 7,9 L/100km. Nyt on mielenkiintoista havainnoida, mihin kulutuksiin E85:llä päästään. Edellinen Saabi vei järjestään sen 10-11 L/100km.

Ihan murheitta ei toki pari viikkoa ole sujunut. Viime viikolla huomasin, että pitkät valot eivät toimi ollenkaan. Valoviiksestä vetäminen tai työntäminen ei tee mitään, ja valokytkimen kytkeminen eri asentoihin off/parkki/päällä ei vaikuta toimintaan. Noh... tutkitaan kun ehditään, ilmeisesti noissa on joku lamp control rele joka antautuu ajan myötä, mutta toki sulakekkin pitää tsekata.
Saab 9-5 2.0t Sedan '03 Linear Stage 1
Opel Astra 1.4T ecoFLEX Wagon '16

Ex: Saab 9-5 2.3T Sedan '04 Vector Stage 3
Ex: Saab 9-5 2.3t Sedan '01 SE
Vastaa Viestiin