Henri S kirjoitti: ↑Ke Loka 12, 2022 18:14
Ryypyn kahvan pitäs olla vaijerissa kiini pienellä torx-ruuvilla jos se on tehtaan jäljiltä. Jos löytää ehjän kahvan vaikka purkuautosta kannattaa ottaa talteen se. Jännästi aika haurastuttaa niitäki
Muovinen kahva on ehjä, mutta katkennut vaijerin pätkä (tai lankahan tuo on) on jotenkin pysyvästi liitetty kahvaan kiinni tulevan metallitikun päässä olevaan koloon. Viritelmä näyttää ihan tehtaan jäljiltä olevalta, mutta torxeja siinä ei ole
Pitää yrittää muistaa napata kuva tuosta ensi kerralla..
Nyt tuli irroiteltua vauhtipyörä ja siistittyä tuota kytkinkuoppaa. Uutena havaintona vuotava kampiakselin stefa, joka myös menee vaihtoon. Tähän olikin foorumeilta löytynyt jo kikkaa jos toisenlaista, joten eikun muutama stefa kaupasta mukaan ja harjoittelemaan
Vuosien aikana tuonne kytkinkuoppaan oli kertynyt melkein desi öljyistä mujua, jonka kaapiminen pois oli miellyttävän terapeuttista pitkän työpäivän jälkeen.
Startin yläpuolella oli merkkejä öljyvuodosta, jonka alkuperä on toistaiseksi itselleni tuntematon. Alla pari huonoa kuvaa tuolta alueelta. Onko tuolla piilossa joku tiiviste tms. jonka välistä öljy olisi voinut tihkua? Ei näyttäisi ainakaan venakopan tiivisteestä tai kannen ja lohkon välistä vuotaneen, mutta onko esim. virranjakajan alta voinut vuotaa?
Lisäksi tuonne apparin puolen lokasuojan sisällä olevan alipainepöntön(?) lähettyville menee tulpattu imusarjalta tuleva letku. Onko tuon tarkoitus olla tuossa pöntön päässä olevassa nipassa kiinni ja olisiko jotain syytä miksi letku olisi irroitettu ja tulpattu?