


Sairauttahan tämä on mutta pitkään olen haaveillut aero femmasta. Ja nyt sellainen sattui marketplacesta kohdalle kohtuu hintaan. Halvan hinnan syyksi on siis perinteinen viina moottorin kirous, eli laakerit paskana kun huolletaan ja ajetaan kuin perus pensalla. Sihti oli menny tukkoon ja ajosta alko koliseen kellari. Minua edellinen oli jättänyt rojektin tekemättä muiden autojen takia, häntä edeltävällä tästä oli mennyt ne laakerit. Viimeksi ollu muistaakseni 2020 leimalla. Kopalla ei ole menty kuin 264t. Turbo oli kans vaihdettu vain muutamia tonneja sitten. Pelleiltään ihan ok siisti. Pientä kukkaa on mutta vielä saa kiinni. (Eli oikeesti varmaan käy perinteinen ja voi repiä kyljen ja takakaaren käsin irti kun on niin laho



Sisältä siistit aeron puolinahat. Kuskinpenkissäkään ei ole isompaa nirhaumaa/kulumaa..



Mukaan tarttui myös muuta tuuning kilkettä. Facelift Aeron puskuri ja parempi ratti. Molemmat olisin anyway ostanut tähän jossain välis. Ratti on heittää kiinni, puskurin kanssa pääsee treenaamaan muovihitsausta. On hieman ottanut kulmaan damagea. Hintaisekseen ei voi valitta..
Mitään hirveetä HiPo virikonetta tähän ei tehdä että pysyy läjäs ja järkipäässä. Oem+ linjalla olis tarkoitus värkkäillä muutenkin tämä vehje siistiksi.

Pitää selvittää saako tuon nykyisen mosan fiksattua vain läpikäynnillä, vai onko sieltä laakerikaulat jo entiset. Samalla saa kätevästi huohottimen + alipaineletkut ja apulaitteiden laakeroinnit vaihdettua kun kone pöydällä. Syylärit ja lauhduttimet oli kans sen näköiset että on alkuperäiset. Nekin voisi laittaa suosiolla vaihtoon kun niistä oli lamellit kadonnu matkalle. Budjetoin jo hieman osia, niin Maptunilta ei maksa kovin paljoa tälläseen osat vaikka tilaisi täyssetin varaosia koneen laittoon.

