900 GL '84 käyttökunnostus

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Nyt on kaikki peltityöt tehty,
lukuunottamatta takalokarin vanhan paikkalapun poistoa ja paremman tekemistä.

Voiton puolella siis 8)

Vielä hieman kittausta, maalia, massaa ja kone sisään niin se on siinä :lol:
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Todella hienoa , niin se vain edistyy hyvä hyvä.
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Ronska kirjoitti: Voiton puolella siis 8)
Tuo kannattaa sanoa vasta, kun oot käynyt konttorilla varmistamassa, ettei katsastussetä löydä sulle vielä muutamaa ylimääräistä reikää paikattavaksi tms. mukavaa :lol: .
#1970
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Homma näköjään etenee. Tosiaan siinä kaasarin kannessa oli suht uus bensapumppu, että sitä kyl uskaltaa käyttää.

T. Pasi
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Passi kirjoitti:Homma näköjään etenee. Tosiaan siinä kaasarin kannessa oli suht uus bensapumppu, että sitä kyl uskaltaa käyttää.

T. Pasi
Joo, mutta siinä on letkulähtöjen halkaisijat 8mm,
kun letkut on 6 ja 8mm.
Kuitenkin kerkesin jo uuden pumpun ostamaan.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Se on kato tehopumppu, isommat lähötki. 8)
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Passi kirjoitti:Se on kato tehopumppu, isommat lähötki. 8)
Voe mahoton 8)

Sain juuri viimeisen hitsisauman vedettyä!
Jee, peltityöt on nyt tehty 8)

Täytyy toivoa, että leimamies on samaa mieltä :D
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

No niin, koneen sain eilen keulalle
ja tänään erinäisiä sytkäosia vaihdeltuani sain koneen tulille :)
Vielä kun saisi ne kaksi puuttuvaa pyttyä mukaan :wink:

1&2-sylintereissä oli puristukset pyöreä 0 :oops:
3&4 oli hyviä.
Venttiilivälykset tarkistettuani todettiin seuraavaa:
ykkös- ja kakkospytyn pakovenat kantavat.

Huomenna edessä välysten säätö,
toivotaan, että varaosakansista löytyy sopivia säätöliuskoja.

Muuten auto on siis valmis leimalle 8)
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

No sehän valmistuu sitten sopivasti torstain potkijaisiin :D
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

No niin, nyt on kone saatu käymään kaikilla
ja päästötkin on nyt sopivat.

Vielä pitää pari lamppua vaihtaa ja sitten leimalle :twisted:

Se onkin sitten huomisen asia, nyt kutsuu leipätyö :?

Tulen vaikka siirtokilvillä sinne potkiaisiin jos ei kilpiä ensi yrittämällä heltiä.
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Jep jep, eli kilvet heltisivät ensi yrittämällä :D
Potkiaisiin ajoin auto kahden viikon asennuspölyjen peittämänä :oops:

Vesipumpppu tosin kolistelee kovasti ja tyhjäkäynti on liian matala,
pientä askaretta siis vielä riittää.

Kuitenkin nyt pääsee tekemään muita projekteja 8)

Oli muuten eka kerta kun konttorin pihassa tuli tilkittyä vuotavaa kaasaria :wink:
Vastaa Viestiin