900 GL '84 käyttökunnostus
No niin, koneen sain eilen keulalle
ja tänään erinäisiä sytkäosia vaihdeltuani sain koneen tulille
Vielä kun saisi ne kaksi puuttuvaa pyttyä mukaan
1&2-sylintereissä oli puristukset pyöreä 0
3&4 oli hyviä.
Venttiilivälykset tarkistettuani todettiin seuraavaa:
ykkös- ja kakkospytyn pakovenat kantavat.
Huomenna edessä välysten säätö,
toivotaan, että varaosakansista löytyy sopivia säätöliuskoja.
Muuten auto on siis valmis leimalle
ja tänään erinäisiä sytkäosia vaihdeltuani sain koneen tulille
Vielä kun saisi ne kaksi puuttuvaa pyttyä mukaan
1&2-sylintereissä oli puristukset pyöreä 0
3&4 oli hyviä.
Venttiilivälykset tarkistettuani todettiin seuraavaa:
ykkös- ja kakkospytyn pakovenat kantavat.
Huomenna edessä välysten säätö,
toivotaan, että varaosakansista löytyy sopivia säätöliuskoja.
Muuten auto on siis valmis leimalle
Jep jep, eli kilvet heltisivät ensi yrittämällä
Potkiaisiin ajoin auto kahden viikon asennuspölyjen peittämänä
Vesipumpppu tosin kolistelee kovasti ja tyhjäkäynti on liian matala,
pientä askaretta siis vielä riittää.
Kuitenkin nyt pääsee tekemään muita projekteja
Oli muuten eka kerta kun konttorin pihassa tuli tilkittyä vuotavaa kaasaria
Potkiaisiin ajoin auto kahden viikon asennuspölyjen peittämänä
Vesipumpppu tosin kolistelee kovasti ja tyhjäkäynti on liian matala,
pientä askaretta siis vielä riittää.
Kuitenkin nyt pääsee tekemään muita projekteja
Oli muuten eka kerta kun konttorin pihassa tuli tilkittyä vuotavaa kaasaria