Perjantaina saapui boxi. Ihmetystä aiheutti että lasku saapui jo torstaina.
Ei muutakuin soittoa ruottiin ettenkö muuta kuin laskua saa.
Lähetyksestä puuttu ilmansuodatin vaikka se löyty laskusta.
Hyvät uutiset on että laitoin boxin paikalleen perjantaina ja pidin pienet opetusajot.
Aivan kuin uus auto, ei mitään ongelmia käynnin kanssa.
Paitsi ahtojen heiluminen, tämä oli kyllä odotettavissa ennestään.
Lauantaina lähin reissulle ouluun, siellä odotteli millin maptunin actuaattori.
Päivällä sepan tallillle ruuvaan.
Iltaan mennessä oltiin saatu actuaattori vaihdettua, lämpölevy poistettua ja alipaineletkuja vaihdettua.
Sitte akunkenkä kiinni niin alko vastustaan, käynnistyksenesto ja hälytin olivat aktivoituneet kun virrat oli ollu tarpeeksi kauan poissa.
Siinä sitä oltiin 200km päässä kotoa, missä hälyn kaukoohjain oli.
Ei muuta kuin puhelin kuumana soittamaan että onko kukaan tulossa ouluun sunnuntaina.
Onneksi yhellä kaverilla oli sitte menoja ouluun niin ei kuin kaukoohjain sen kyytiin.
Nyt ollaan sitte kotona ja alko kuulostaan että putkisto vuotaa etupäästä, liekö virit ollu liikaa mun hitsisaumoille
Dimebak tuli ohitettua kotimatkalla ja hän myös jäi ajeleen perässä.
Kiitokset Sepalle, Millille, Ismolle ja Himikselle vkl.
NG900 muodonmuutos tarina.
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Siistin näköinen on tuo sun Saabi ja ihan livenä
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti: