![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
(Teen tämän myös siinä mielessä että mahdollinen ostaja saa seurata näitä "vaiheita", koska kiinnostusta kuulemma löytyy edelleen, mikäli auto tulee kuntoon)
Rupesi siis lyömään limp-homen päälle, mutta vasta kunnon lämmittelyajon jälkeen, heti kun pienemmillä vaihteilla antaa kaasua edes vähän runsaammin.
- LHM venttiilit ristiin = ei auttanut.
- Letkuremppaa..(kaikki konehuoneen puolen alipaineletkut uusiksi) Kaikki oli alkuperäistä, ja sen mukaan käsiin murenevia. Luulin jo silloin vian löytyneen. Monet letkuista oli huonoja, pahin oli bypassia ohjaavan LHM:n ja läppäkotelon(alle) välinen. Katkesi heti käsiin. Ajettiin veljen kanssa tunnin verran, ja tehtiin kaikkia mahdollisia kokeiluja, mutta ei saatu vikaa enää esiin. Akku välillä ollut irti joten CE:n virhekooditkin nollattu pois. Sitten 5min. seisonnan jälkeen->kuumakäynnistys ja lähtö maantielle, normaali kiihdytys ja HETI hyppäs limp-homeen. Uudelleenkäynnistys->lähtö-> kaasua vähän taas ja sama juttu.
Siinä ollaan nyt. Huomenna uusin vielä ohjaamoon menevä alipaineletku (Y-kappaleesta), koitan LHM-venttiilejä lämmitellä ja mittaan vastuksen niissä. Uusin ne sitten jos vikaa niissä ilmenee. Haen uuden akun.
Erittäin mielenkiintoista..!
![Kuva](http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/images/smiles/icon_biggrin.gif)
edit: Vihreä kuuluu kesään, on kuulemma hyvääkin.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kuva](http://img12.imageshack.us/img12/6946/268letkuremppa3km.jpg)