Sivu 1/1
9000 T16 CC Modifiointia
Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 08:39
Kirjoittaja RapidBoost
Joo, eli tarkoitus olisi nyt kunnostaa ja hitsailla juuri hommatun 9000i '86:n kori ja laittaa siihen oman turbon tekniikka ja sisusta.
Koriin tietysti tehdään parit muutokset matkalla
Kuvia laittelen kun niihin on aihetta... eli homma on edennyt purkua pitemmälle...
Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 10:56
Kirjoittaja Stene
Minkäslaista korimuutosta aijot? Armottomat tuning puskurit ja helmat vai hillityt?

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 13:02
Kirjoittaja RapidBoost
No nyt alkuun kaarien levitys. Sitten ruvetaan katselemaan noita puskureita, ainakin olis varastossa yks aito talladegan etupuskuri ...tietenkin sitä pitää vahän muokata
Edit: Tosiaan saa tarjota takapuskuria ja helmoja ...halavalla

Lähetetty: To Elo 04, 2005 07:47
Kirjoittaja RapidBoost
Noniin, nyt on hommattuna kaaret ja uusi polttoainesäiliön luukku

. Katsotaan jos pääsisi jo viikonloppuna autoa hitsailemaan.
Kaaret on mk1 Golffista ja luukku Honda CBR 1000:sta, koittelen saada parit kuvat kunhan saan aikaiseksi

Lähetetty: La Helmi 11, 2006 21:08
Kirjoittaja RapidBoost
Jaaha rojekti on nyt ollu jo "jonkin" aikaa täysin jäissä opintojen takia... Mutta jospa se sitten kesällä jatkuisi =).
Joo eli tarkoitus olisi nyt aluksi laittaa siihen vakio airflow / aero puskurit + helmat, kunhan löydän helmat ja takapuskurin. Kaaret levitetään, tai no tulee kokonaan eri autosta, ruosteet poistetaan kokonaan, kallistuksen vakaajat ja täysin uusi maalipinta & värin vaihdos.
Katsellaan myöhemmin lisää...
Lähetetty: La Syys 02, 2006 17:21
Kirjoittaja RapidBoost
Rojektissa tapahtunut jopa jotain edistystä, eli autoon tehty seuraavaa:
- Kytkin vaihdettu
- Moottorin tukikumit vaihdettu ( kumipuslat uretaanisiin )
- Ovien ruosteet korjattu ja listat poistettu
- Kaaria aloiteltu korjaamaan / levittämään
- Hommattu talladegan etupuskuri ja takapuskuri ( helmat puuttuu )
- jne.
kuva etukaaresta
toinen
edestä
takaa
Noihin kaariin jää tuollaiset pikku lovet, jotka pitänee ensi vuonna vetää umpeen lasikuidulla puskuria muokkaamalla. Auto menee maalarille kunhan kaaret saadaan valmiiksi ja väriksi olen suunnitellut yhtä bmw:n mustaa helmiäistä.
Joo ja sellainen "pikku" muutos tuli projektiin että päätettiinkin korjata tuo turbo, kun turbottoman kori oli aiiivan liian laho, vaikka onkin vuotta nuorempi.
Lähetetty: La Syys 02, 2006 18:11
Kirjoittaja Japso
Aika makeen näköset nuo kolopallon kaaret, laitas kuvia sitten takakaaristakin, kun valmistuu.
Lähetetty: Ti Syys 12, 2006 07:04
Kirjoittaja RapidBoost
Eipä noissa takakaarissakaan ole muuta hankaluutta kuin että pitää ne sisäkaaret tehdä, muutoin menee paikalleen suht helpolla
Joo ja projekti hidastu aikalailla vaihteeksi nyt koulun takia, ei pääse laittamaan autoa muuta kuin viikonloppuisin (auto Jyväskylässä ja koulu Kuopiossa ). Mutta kyllä se tarkoitus olisi valmiiksi saada talveen mennessä, siis ainakin siihen vaiheeseen, että voi sysätä vastuun maalarille

.
Lähetetty: Ma Syys 18, 2006 07:37
Kirjoittaja RapidBoost
Puuh!... Auton laitto hidastui taas parilla vkl kun haetaan pieni Chihuahuan pentu ensi Perjantaina kotiin, eli pääsen vasta 29 päivä auton kimppuun ja projektia edistymään. Katsellaan josko silloin saisi uusia kuvia, riippuen siitä edistyykö auto tarpeeksi.
...Alkaa jo kyllästyttää tuolla turbottomalla ajaminen, vaikka suomalainen saappi luultavasti onkin .

Lähetetty: Ti Syys 19, 2006 07:13
Kirjoittaja RapidBoost
Tuli tässä aamutuimaan sellainen välähdys, tai no oikeastaan miete, että kuinkakohan tuohon 9000:n saisi sopimaan 9-5 Aeron helmat? esimerkiksi onko autojen helmoissa pituus sama? Maalari vain puhui että jos helmat on vain oikean pituiset, niin ei ole homma eikä mikään sovittaa ne paikalleen. Onko kukaan kokeillut vastaavaa, eli onko kokemuksia tai mielipiteitä asiasta . Olisi nimittäin nuo 9-5:n helmat juuri sopivan hillityt meikän projektiin.
Lähetetty: Ma Loka 02, 2006 14:12
Kirjoittaja RapidBoost
Jaahas. Viikonlopun aikana saatiin korjailtua takaa ruosteita ja tultiin siihen tulokseen, että ensi viikonloppuna saadaan jo toinen takakaari valmiiksi. On se mukavaa kun tuo saappi on kuin kindermuna, aina löytyy lisää yllätyksiä.'
Lähetetty: Su Joulu 17, 2006 09:42
Kirjoittaja Japso
Onkos rojekti edennyt? Edelleen kiinnostaisi nähdä kuvia Golfin kaaresta sovitettuna pommarin takapäähän

. Ja mitkähän noista kaarista on ne soveliaimmat CC:een taakse?
Takalokasuoja vasen 2-ovinen (ei Cabrio). . . . . . . . . 95-20511 100.58 ???
Takalokasuoja oikea 2-ovinen (ei Cabrio). . . . . . . . . 95-20512 100.58 ???
Takakehä/leveä vasen 2-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . 95-20593 33.30 ???
Takakehä/leveä oikea 2-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . 95-20594 33.30 ???
Takakehä vasen 2-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . . . . 95-20591 14.50 ???
Takakehä oikea 2-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . . . . 95-20592 14.50 ???
Takalokasuoja vasen 4-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . 95-20513 117.40 ???
Takalokasuoja oikea 4-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . 95-20514 117.40 ???
Takakehä/leveä vasen 4-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . 95-20583 24.22 ???
Takakehä/leveä oikea 4-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . 95-20584 24.22 ???
Takakehä vasen 4-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . . . . 95-20581 18.16 ???
Takakehä oikea 4-ovinen. . . . . . . . . . . . . . . . . . 95-20582 18.16 ???
Re: 9000 T16 CC Modifiointia
Lähetetty: Su Loka 05, 2008 19:38
Kirjoittaja RapidBoost
joo-o! Tämä projekti pitäisi saada pois nurkista, varsinkin kun nyt tuli hommattua "uusi" käyttöauto (NG900 -94 2.0 vapari). Jos nyt jotain kiinnostaa niin tuon tonnarin saa 400€ hakea pois.
Kyllähän tuo harmittaa, kun joutuu omasta ahdetusta tonnikalasta luopumaan, mutta pakko se on nyt saada pois.
