Sivu 1/1

Black Diamond

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 18:17
Kirjoittaja ICE
Täs on vähä kuvia meidän projektistä.......eli auto on 900 AERO -88
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

autos on 3" putki, SP lastu ja 9k:n IC......turbo-ostos on suuniteltu ens kesäks...[/url]

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 18:27
Kirjoittaja Holmes
Grr... :P

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 19:38
Kirjoittaja saabracing
Sehän näyttää hyvältä 8)

Mistä hommasit noita käyriä, vai duunasitko itte ? rosterilta näyttää ?

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 20:15
Kirjoittaja ICE
omas pajas laitettu....broidi oli saanu ne jostain ja sattui niin että ne oli just sopivia tohon...rosteriputket + 80cm letkua ja kiristimet = 80€ mutta kyl ne oli sen arvoset.... :lol:

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 21:05
Kirjoittaja Jokke A
Miten iso homma tuon ic:n laitto oli? Vaatiko muutoksia etupuskuriin tai Aeron etulippaan? Itsellä vastaava projekti edessä.

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 21:16
Kirjoittaja 99tbo
lyhyesti... U P E A...

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 21:52
Kirjoittaja Stene
Kyllä on taas kerran hieno auto!

Huokaus..

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 21:54
Kirjoittaja petteri75
Tälläisiä kuvia katsoessaan tuntee aina tekevänsä syntiä, kun ei vieläkään ole saanut oman Aeronsa moottoritilaa pestyksi.. :roll: Sekä pitkää listaa muita töitä tehtyä. Ainiin, tulihan se virranjakajan O-rengas vaihdettua, osalla hintaa jopa 1,1 €. <- Edistystä :)

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 22:45
Kirjoittaja ICE
Jokke A kirjoitti:Miten iso homma tuon ic:n laitto oli? Vaatiko muutoksia etupuskuriin tai Aeron etulippaan? Itsellä vastaava projekti edessä.

Ei se mitään hirvee hankala oo ja se sopii kyl ilman että sun pitää tehdä mitään etupuskurille, paitsi se että sun pitää tehä 2 pientä reikää siinä ritiläs että ne mutkat mahtuu siihen ....eli se mitä sä tarvitset on (CS)9000:sen IC ja sen putket+kaikki kumit ja putket 900:sta TAI sitten ostat vaikka simonsin mutkat ja siitä laitat oma sydeemi(paljon hankalampi) :wink:
sit pitää vielä poista "hinauskiinnitykset" rälläkällä....

Kuva
Kuva

täs on aika hyviä kuvia siitä miten sun pitää asentaa sitä
http://popeye.rty.nu/2002/9000trim.htm

Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 23:04
Kirjoittaja Jokke A
Mitäs katsastusmiehet ovat tykänneet noista tonnarin coolereista? Eikös kaikki turbomoottoriin tehtävät muutokset rinnasteta moottorin vaihtoon, vai miten se olikaan.

Lähetetty: Ma Elo 01, 2005 01:16
Kirjoittaja jcarlson
Eipä ne ole niitä huomannut, eikä tarvitse asiaa ottaa puheeksi..

Lähetetty: Ma Elo 01, 2005 09:39
Kirjoittaja YuZzI
Tyylikäs Aero on kuvissa pakko myöntää ja lähteekin varmaan iha kivasti, paljon tehoa? :D

Lähetetty: Ma Elo 01, 2005 12:41
Kirjoittaja jcarlson
Ja vielä edelliseen lisäyksenä, että jos tehdään muutos ahdettuun moottoriin joka on vähäpäästöinen (saabissa käytännössä '90 tai uudempi), vaatii muutoskatsastus todistuksen päästöistä, esim VTT:ltä. Eli käytännössä ei onnistu ellei halua maksaa itseään kipeäksi.

Onnistuneesti on kuitenkin katsastettu myös vähäpäästöisiä OG900:ia ison coolerin kanssa. Jos kuitenkin katsastusmies alkaisi siitä äkisemään, niin vaihtaisin samantien asemaa. Siihen päästömittauksen hintaan saa kokeilla aika montaa asemaa tai jopa poistaa coolerin leimauksen ajaksi, niin että vielä kannattaa..