Tästä olikin puhetta jo tuolla og-osastolla:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=24515
Akku tosiaan siis karkasi ahtimen tieltä konttiin.
Huomatkaa lämppärikoteloa vasten menevät johdot,
siinä siis on startin herätteen ja laturille menevien johtojen väliaikainen asennus.
Huomenna on tarkoitus vetää lopulliset johdot...
Kaiketi laitan ne lämppärikotelon taakse piiloon,
näin ne välttävät kulkemasta ahtimen ja pakosarjan vierestä.
99 T8
Siellähän tuo vaan näyttää makaavan, vaikka asentaja kertookin olevan asenne-meiningillä tehty. Ite oon tässä mietiskellyt B-turbon rakentamista tohon 99 -78:iin. Ensin kuitenkin asiat tärkeysjärjestykseen. Katsastussetä ei saa tökätä reikiä koppaan. Laitan korin ensin kuntoon ja sitten katotaan moottoria, jos jää resursseja. Ehkä ensi vuonna. Pitää kait itekin tehdä projektiosio tolle omalle 99:lle, kunhan pääsen korihommiin. Ite olen tehnyt vain pikkusipistelyjä. Maalannu venakoppaa, säätänyt kuskinoven käyntiä, korjannut sisävalot jne. jne.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01