Tonttu-Iivarin EZK-järjestelmä saa väistyä DI-järjestelmäm tieltä tekniikanvaihtoprojektin vuoksi (turbotekniikka). Tarvitsen silti maanläheistä neuvoa järjestelmän kytkemiseksi suurempien vahinkojen välttämiseksi. Auton vieressä on siis odottamassa koko järjestelmä ajossa olevasta autosta. Moottorin ohjaus on myös otettu varmuuden vuoksi samasta autosta (LH2.2 Jetronic).
EZK:n hihnapyöränkin olen varmuuden vuoksi vaihtanut tuosta turboraadosta, koska niissä oli havaittavissa selkeä ero "sulkijalevyjen" osalta).
Erityisesti minua vähän huolestuttaa tuo johdotus sulakeboksiin ja siellä oleviin releisiin.
Suuret kiitokset kaikille tietäjille jo etukäteen!
DI suorasytytysjärjestelmän asentamiseen apua!
Sulkijalevyn tulee olla DI:stä, jos aiot sitä käyttää, EZK:ssa on aukot erikokoiset.
Ruisku onkin syytä vaihtaa, ohjelma kun on erilainen vaparissa ja turbossa, samoin kun suuttimien koot jne. Onko kyseessä DI/APC vai DI+APC? Mikä vuosimalli ja malli on luovuttaja-auto? CD vai CC?
Ruisku onkin syytä vaihtaa, ohjelma kun on erilainen vaparissa ja turbossa, samoin kun suuttimien koot jne. Onko kyseessä DI/APC vai DI+APC? Mikä vuosimalli ja malli on luovuttaja-auto? CD vai CC?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
DI:n luovuttaja
DI-järjestelmä on cd T16 vm89, jossa erilliset APC ja DI-boksit.
Iivari on vm 91 ja pelkällä pyörijällä varustettu EZK-vehje.
Iivari on vm 91 ja pelkällä pyörijällä varustettu EZK-vehje.
Sitten homma on helppo jos boksit ovat erilliset, erityisesti jos saat käytettyä luovuttaja-auton DI johtosarjaa, täältä löytyy ohjeistus miten ko. homma tehdään satkuun:
http://900aero.com/main/diy_main_di.htm
Hihnapyörän kanssa ei tarvitse kikkailla, kun laitat vain sen DI-hihnapyörän levyineen vanhan paikalle.
http://900aero.com/main/diy_main_di.htm
Hihnapyörän kanssa ei tarvitse kikkailla, kun laitat vain sen DI-hihnapyörän levyineen vanhan paikalle.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Kiitokset!
Ei muuta kuin asennukseen