DI suorasytytysjärjestelmän asentamiseen apua!

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

DI suorasytytysjärjestelmän asentamiseen apua!

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

Tonttu-Iivarin EZK-järjestelmä saa väistyä DI-järjestelmäm tieltä tekniikanvaihtoprojektin vuoksi (turbotekniikka). Tarvitsen silti maanläheistä neuvoa järjestelmän kytkemiseksi suurempien vahinkojen välttämiseksi. Auton vieressä on siis odottamassa koko järjestelmä ajossa olevasta autosta. Moottorin ohjaus on myös otettu varmuuden vuoksi samasta autosta (LH2.2 Jetronic).

EZK:n hihnapyöränkin olen varmuuden vuoksi vaihtanut tuosta turboraadosta, koska niissä oli havaittavissa selkeä ero "sulkijalevyjen" osalta).

Erityisesti minua vähän huolestuttaa tuo johdotus sulakeboksiin ja siellä oleviin releisiin.

Suuret kiitokset kaikille tietäjille jo etukäteen!
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Sulkijalevyn tulee olla DI:stä, jos aiot sitä käyttää, EZK:ssa on aukot erikokoiset.

Ruisku onkin syytä vaihtaa, ohjelma kun on erilainen vaparissa ja turbossa, samoin kun suuttimien koot jne. Onko kyseessä DI/APC vai DI+APC? Mikä vuosimalli ja malli on luovuttaja-auto? CD vai CC?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

DI:n luovuttaja

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

DI-järjestelmä on cd T16 vm89, jossa erilliset APC ja DI-boksit.

Iivari on vm 91 ja pelkällä pyörijällä varustettu EZK-vehje.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Sitten homma on helppo jos boksit ovat erilliset, erityisesti jos saat käytettyä luovuttaja-auton DI johtosarjaa, täältä löytyy ohjeistus miten ko. homma tehdään satkuun:
http://900aero.com/main/diy_main_di.htm

Hihnapyörän kanssa ei tarvitse kikkailla, kun laitat vain sen DI-hihnapyörän levyineen vanhan paikalle.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

Kiitokset!

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

Ei muuta kuin asennukseen
Vastaa Viestiin