Vielä kysymys tuosta Di-järjestelmän jälkiasennuksesta

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

Vielä kysymys tuosta Di-järjestelmän jälkiasennuksesta

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

Vielä kaipasin tiedon, mihin tuo DI-boksista tuleva johtosarjasta eroavan liittimen (taisi olla 8 napainen) tulisi johtaa? Kierroslukumittariin,varoketauluun, koestuspistoke? Boksi on alkujaan sijainnut kuskin istuimen alla ja siitä eroaa yhtenäisestä johtosarjasta n. 30 cm päässä oma erillinen musta liitin, josta oma ohuempi johtosarja jonnekin?

Kytkentäkaaviota DI-boksin osalta ei vain tunnu löytyvän mistää. Jos joku kykenee avittamaan, kiitän suuresti.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11487
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Minkä vuosimallin DI-järjestelmä on kyseessä?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

vuosimalli

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

DI-boksi on otettu vm 88 cd turbosta (taisi olla Di-tulovuosikin?) ja se asennetaan vapariprojektiin (vm91), johon tuon cd turbon ohjausboksikin tulee, eli muuttuu myös LH2.2;ksi.

DI-boksi on erillinen APC:sta, jonka asennan myös.
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

DI-jälkiasennukseen apua ...

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

Eli tuo mainitsemaani liittimeen tulee DI-boksista (20 cm päässä boksista) 6 johtoa (vi/va, pu/har, sininen, kel/va, mus/va, punaisiax2 samaan). Liitin on musta urosliitin. Naarasliittimestä sitte lähtee, mikäli on oikea;
ainoastaan 4 johtoa (musta, rus/va, si/va, valkoinen).

Mikäli joku kykenee avittamaan uskallan ryhtyä asennustyöhön. Kaikki muut johdotukset ovat selkeitä ja plug and play tyyppisiä.
Vastaa Viestiin