Vielä kaipasin tiedon, mihin tuo DI-boksista tuleva johtosarjasta eroavan liittimen (taisi olla 8 napainen) tulisi johtaa? Kierroslukumittariin,varoketauluun, koestuspistoke? Boksi on alkujaan sijainnut kuskin istuimen alla ja siitä eroaa yhtenäisestä johtosarjasta n. 30 cm päässä oma erillinen musta liitin, josta oma ohuempi johtosarja jonnekin?
Kytkentäkaaviota DI-boksin osalta ei vain tunnu löytyvän mistää. Jos joku kykenee avittamaan, kiitän suuresti.
Vielä kysymys tuosta Di-järjestelmän jälkiasennuksesta
vuosimalli
DI-boksi on otettu vm 88 cd turbosta (taisi olla Di-tulovuosikin?) ja se asennetaan vapariprojektiin (vm91), johon tuon cd turbon ohjausboksikin tulee, eli muuttuu myös LH2.2;ksi.
DI-boksi on erillinen APC:sta, jonka asennan myös.
DI-boksi on erillinen APC:sta, jonka asennan myös.
DI-jälkiasennukseen apua ...
Eli tuo mainitsemaani liittimeen tulee DI-boksista (20 cm päässä boksista) 6 johtoa (vi/va, pu/har, sininen, kel/va, mus/va, punaisiax2 samaan). Liitin on musta urosliitin. Naarasliittimestä sitte lähtee, mikäli on oikea;
ainoastaan 4 johtoa (musta, rus/va, si/va, valkoinen).
Mikäli joku kykenee avittamaan uskallan ryhtyä asennustyöhön. Kaikki muut johdotukset ovat selkeitä ja plug and play tyyppisiä.
ainoastaan 4 johtoa (musta, rus/va, si/va, valkoinen).
Mikäli joku kykenee avittamaan uskallan ryhtyä asennustyöhön. Kaikki muut johdotukset ovat selkeitä ja plug and play tyyppisiä.