Sivu 1/1
Vielä kysymys tuosta Di-järjestelmän jälkiasennuksesta
Lähetetty: To Elo 18, 2005 09:31
Kirjoittaja fbl364
Vielä kaipasin tiedon, mihin tuo DI-boksista tuleva johtosarjasta eroavan liittimen (taisi olla 8 napainen) tulisi johtaa? Kierroslukumittariin,varoketauluun, koestuspistoke? Boksi on alkujaan sijainnut kuskin istuimen alla ja siitä eroaa yhtenäisestä johtosarjasta n. 30 cm päässä oma erillinen musta liitin, josta oma ohuempi johtosarja jonnekin?
Kytkentäkaaviota DI-boksin osalta ei vain tunnu löytyvän mistää. Jos joku kykenee avittamaan, kiitän suuresti.
Lähetetty: To Elo 18, 2005 09:46
Kirjoittaja jus
Minkä vuosimallin DI-järjestelmä on kyseessä?
vuosimalli
Lähetetty: To Elo 18, 2005 09:53
Kirjoittaja fbl364
DI-boksi on otettu vm 88 cd turbosta (taisi olla Di-tulovuosikin?) ja se asennetaan vapariprojektiin (vm91), johon tuon cd turbon ohjausboksikin tulee, eli muuttuu myös LH2.2;ksi.
DI-boksi on erillinen APC:sta, jonka asennan myös.
DI-jälkiasennukseen apua ...
Lähetetty: Pe Elo 19, 2005 08:10
Kirjoittaja fbl364
Eli tuo mainitsemaani liittimeen tulee DI-boksista (20 cm päässä boksista) 6 johtoa (vi/va, pu/har, sininen, kel/va, mus/va, punaisiax2 samaan). Liitin on musta urosliitin. Naarasliittimestä sitte lähtee, mikäli on oikea;
ainoastaan 4 johtoa (musta, rus/va, si/va, valkoinen).
Mikäli joku kykenee avittamaan uskallan ryhtyä asennustyöhön. Kaikki muut johdotukset ovat selkeitä ja plug and play tyyppisiä.