9000i -> T16
Lähetetty: To Marras 10, 2005 22:13
Elikkä lähtökohtana on -86 9000i johon edellisen omistajan toimesta on vaihdettu T16 kone, auto on vielä muutoskatsastamatta. Nakuanturia yritin asentaa pinniin 19 apc boksin liittimessä mutta eipä ole ledi alkanu toimimaan. Autoon olisi saatava pientä piristystä sekä laittaa paikkoja muutenkin parempaan kuntoon.
Autoon on asennettuna garretin T03/04 turbo, greenin kartiosuodatin, 3 barin bensanpaineensäädin, paten dumppi, 60 millinen suurempi ahtoputkisto, alkuperäinen 9000 ic löysi myös tiensä keulalle, tekniikanvaihdon tehneeltä oli IC jäänyt pois. Hyllyllä odettelee asennusta -93 aeron n.390/3 bar tuottoiset suuttimet. IMMua on myös hivenen muokattu. Ahtoja on myös nostettu 1-1,2 baariin. Hukkis taitaa olla rikki, koska en saa tankoa säätämällä vaikutettua ahtoihin ollenkaan, vaan sillon kun sinne ei mee ollenkaan ohjauspainetta, auto ahtaa ton 1-1,2 baria.
Suunnitelmiin kuuluu myös hommata seosmittari, bensalastu, 3" rööri alusta loppuun, alustan päivitys.
Ulkonäkö olisi tarkoitus pitää suht orkkiksena, elikkä hommata turbon alkup. kumispoileri ja alkuperäiset vanteet. Eturitilää on hivenen muokattu ottamalla se musta ritilä pois kokonaan. Turbo merkit on jätetty pois. Suunnitelmissa on kuitenkin ollut maalata takavalot ja paneeli punaiseksi tai tummaksi. Lisävalot saattaa myös löytää tiensä keulalle. Sisustaan täytyisi vaihtaa turbon mittaristo sekä ratti. Jenkkavehkeet ois tarkotus asentaa uudemmasta tonnarista sekä ehkäpä kannettava tietokone.
Kuvia voisin napsia viikonlopun aikana.
Autoon on asennettuna garretin T03/04 turbo, greenin kartiosuodatin, 3 barin bensanpaineensäädin, paten dumppi, 60 millinen suurempi ahtoputkisto, alkuperäinen 9000 ic löysi myös tiensä keulalle, tekniikanvaihdon tehneeltä oli IC jäänyt pois. Hyllyllä odettelee asennusta -93 aeron n.390/3 bar tuottoiset suuttimet. IMMua on myös hivenen muokattu. Ahtoja on myös nostettu 1-1,2 baariin. Hukkis taitaa olla rikki, koska en saa tankoa säätämällä vaikutettua ahtoihin ollenkaan, vaan sillon kun sinne ei mee ollenkaan ohjauspainetta, auto ahtaa ton 1-1,2 baria.
Suunnitelmiin kuuluu myös hommata seosmittari, bensalastu, 3" rööri alusta loppuun, alustan päivitys.
Ulkonäkö olisi tarkoitus pitää suht orkkiksena, elikkä hommata turbon alkup. kumispoileri ja alkuperäiset vanteet. Eturitilää on hivenen muokattu ottamalla se musta ritilä pois kokonaan. Turbo merkit on jätetty pois. Suunnitelmissa on kuitenkin ollut maalata takavalot ja paneeli punaiseksi tai tummaksi. Lisävalot saattaa myös löytää tiensä keulalle. Sisustaan täytyisi vaihtaa turbon mittaristo sekä ratti. Jenkkavehkeet ois tarkotus asentaa uudemmasta tonnarista sekä ehkäpä kannettava tietokone.
Kuvia voisin napsia viikonlopun aikana.