Taas yksi 900 Aero -projekti
Lähetetty: La Marras 19, 2005 21:43
Taas yksi Aeroprojekti.
Kun nimimerkki Tri-Lo pisti myyntipalstalle ilmoituksen 900 Aerosta, mietin että onpa hienoa omistaa tuollainen. Hetken mietittyäni keksin että hienompaa kun omistaa 900 Aero on omistaa kaksi Aeroa. Neuvottelujen jälkeen Vaasasta hakemaan toinen Aero.
Tässä projektipäiväkirjassa aiheena on 1987 vuosimallin 900 Aero. Ensimmäinen 1988 vuosimallin Aeroni on ulkoa täysin alkuperäisen näköinen, mutta numerot ovat sellaiset jotka saavat minut hymyilemään ja työkavereiden bemarit kateellisiksi. Tässä projektissa puolestaan on tarkoitus pitää tekniikka alkuperäisenä, harkinnassa on uudempien jarrujen rakentaminen. Ajatuksena molempiin Aeroihin sopivat vanteet kuulostaa hyvältä. Pitää vaan selvittää onko i16:sta ja T16:sta jarrut samanlaiset. Tuohon ulkoiseen olemukseen jotain pientä piristystä tulossa. Pari ruostepaikkaa pitää korjata.
Ihan ensiksi ajellaan nyt hetki ja ihmetellään onko tuon rikkinäisen magneettiventtiilin lisäksi jotain muuta mikä vaatii heti huomiota. Tänään hakureissulla tuli ajettua n. 300 kilometriä ilman ongelmia, joten tästä on hyvä jatkaa.
Kun nimimerkki Tri-Lo pisti myyntipalstalle ilmoituksen 900 Aerosta, mietin että onpa hienoa omistaa tuollainen. Hetken mietittyäni keksin että hienompaa kun omistaa 900 Aero on omistaa kaksi Aeroa. Neuvottelujen jälkeen Vaasasta hakemaan toinen Aero.
Tässä projektipäiväkirjassa aiheena on 1987 vuosimallin 900 Aero. Ensimmäinen 1988 vuosimallin Aeroni on ulkoa täysin alkuperäisen näköinen, mutta numerot ovat sellaiset jotka saavat minut hymyilemään ja työkavereiden bemarit kateellisiksi. Tässä projektissa puolestaan on tarkoitus pitää tekniikka alkuperäisenä, harkinnassa on uudempien jarrujen rakentaminen. Ajatuksena molempiin Aeroihin sopivat vanteet kuulostaa hyvältä. Pitää vaan selvittää onko i16:sta ja T16:sta jarrut samanlaiset. Tuohon ulkoiseen olemukseen jotain pientä piristystä tulossa. Pari ruostepaikkaa pitää korjata.
Ihan ensiksi ajellaan nyt hetki ja ihmetellään onko tuon rikkinäisen magneettiventtiilin lisäksi jotain muuta mikä vaatii heti huomiota. Tänään hakureissulla tuli ajettua n. 300 kilometriä ilman ongelmia, joten tästä on hyvä jatkaa.