Saab 9000 CC ja hifistys
Lähetetty: To Kesä 15, 2006 14:54
Tarkoitus olisi hieman parannella tuon -88 vuoden CC turbo tonnarini äänentoistojärjestelmää. En tiedä onko tämä jotenkin outoa, mutta tontussani ei ole kuin edessä 4” kaiuttimet ja diskantit ja taakse kyllä tulee johdot, mutta ei siellä koskaan ole mitään kovapuhujia ollut.
Järjestelmän päivitystä / uusimista varten on hankittuna seuraavaa:
6 m, 50mm2 DLS:n virtajohtoa (väri: sininen)
2 m, 50mm2 DLS:n maajohtoa (väri: kirkas)
20 m, DLS:n 2,5mm2 kaiutinjohtoa
3 kpl, DLS:n SL-5 Ultimate Silver signaalikaapelia lukittavilla liittimillä (Nämä on siis RCA-kaapeleita)
2kpl 10” SPL Dynamics PRO-10D4 subwoofereita, 2 x 4 ohmin puhekelalla, tehonkesto 2 x 200 w
DLS C36 3-tie erillissarja, jossa 2 kpl 6,5” + 2 kpl 4” kaiuttimia ja diskantit 2 kpl
SPL Dynamics S-4006 6-kanavainen autovahvistin jonka teho arvot ovat seuraavat:
6-kanavaisena: 4 x 50 W + 2 x 100 W (4 Ohm)
5-kanavaisena: 4 x 50 W + 1 x 320 W (4 Ohm)
4-kanavaisena: 2 x 160 W + 2 x 100 W (4 Ohm)
3-kanavaisena: 2 x 160 W + 1 x 320 W (4 Ohm)
SPL Dynamics S-1200D monovahvistin, ja tämän teho arvot taas ovat tällaiset kuin:
450 W (4 Ohm)
800 W (2 Ohm)
1200 W (1 Ohm)
SPL Dynamics DPC-1000 1 faradin kondensaattori
Lisäksi löytyy kaikkea pientä kuten DLS:n kullatut akkukengät, jakoblokki, sulakepesä, maadoitusliitin, ym.
Tuo SPL Dynamics S-1200D vahvistin pistetään potkimaan tehoja noille 10" subeille ja erkkasarjan kytken tuohon SPL Dynamics S-4006 vahvariin.
Kuvia tulee jossain vaiheessa noista eri komponenteista / tavaroista ja asennuskuvia kun tämä projekti saadaan kunnolla käyntiin.
Mutta sen verran voin jo sanoa että RCA-kaapelit on vedetty kynnyskoteloon kuskinpuolella ja virtajohto apparin puolen kynnyskoteloon. Vielä täytyisi vetää muutama kaiutinjohto edestä taakse. Päällystää subbarikotelo ja asentaa siihen kaiutin terminaali, ym. kaikkea pientä kivaa.
Ja listaa päivitellään sitä mukaa jos ja kun jotain vielä täytyy ostaa.....

Järjestelmän päivitystä / uusimista varten on hankittuna seuraavaa:
6 m, 50mm2 DLS:n virtajohtoa (väri: sininen)
2 m, 50mm2 DLS:n maajohtoa (väri: kirkas)
20 m, DLS:n 2,5mm2 kaiutinjohtoa
3 kpl, DLS:n SL-5 Ultimate Silver signaalikaapelia lukittavilla liittimillä (Nämä on siis RCA-kaapeleita)


2kpl 10” SPL Dynamics PRO-10D4 subwoofereita, 2 x 4 ohmin puhekelalla, tehonkesto 2 x 200 w
DLS C36 3-tie erillissarja, jossa 2 kpl 6,5” + 2 kpl 4” kaiuttimia ja diskantit 2 kpl
SPL Dynamics S-4006 6-kanavainen autovahvistin jonka teho arvot ovat seuraavat:
6-kanavaisena: 4 x 50 W + 2 x 100 W (4 Ohm)
5-kanavaisena: 4 x 50 W + 1 x 320 W (4 Ohm)
4-kanavaisena: 2 x 160 W + 2 x 100 W (4 Ohm)
3-kanavaisena: 2 x 160 W + 1 x 320 W (4 Ohm)
SPL Dynamics S-1200D monovahvistin, ja tämän teho arvot taas ovat tällaiset kuin:
450 W (4 Ohm)
800 W (2 Ohm)
1200 W (1 Ohm)
SPL Dynamics DPC-1000 1 faradin kondensaattori
Lisäksi löytyy kaikkea pientä kuten DLS:n kullatut akkukengät, jakoblokki, sulakepesä, maadoitusliitin, ym.
Tuo SPL Dynamics S-1200D vahvistin pistetään potkimaan tehoja noille 10" subeille ja erkkasarjan kytken tuohon SPL Dynamics S-4006 vahvariin.

Mutta sen verran voin jo sanoa että RCA-kaapelit on vedetty kynnyskoteloon kuskinpuolella ja virtajohto apparin puolen kynnyskoteloon. Vielä täytyisi vetää muutama kaiutinjohto edestä taakse. Päällystää subbarikotelo ja asentaa siihen kaiutin terminaali, ym. kaikkea pientä kivaa.



