Sivu 1/6

Lähetetty: Pe Syys 08, 2006 17:17
Kirjoittaja gls
Breadfan86 kirjoitti:Dodiin. Eilen hilasin tuon 99:n talliin. Oli liian raskas työnnettäväksi, kun on nuo varapyörät alla, niin piti taljalla kitkutella se sisälle.

Tänään purkasin auton siihen malliin, että voikin heti nostaa motin pois, kun saa nosturin. Homma kävikin paljon helpommin ja nopeammin kuin viime kerroilla. Ja tällä kertaa ei tarvinnu könytä auton alla kertaakaan 8) Meni koko hommaan vain pari tuntia.
toivottavasti tälläkertaa on parempaa tuuria kuin viimeksi.. :wink:
ei muuta kuin uutta osaa kehiin ja 99 liikenteeseen!

Lähetetty: Ti Syys 12, 2006 23:08
Kirjoittaja Money For Nothing
Hieno homma että oot vielä ottanut 99:n projektiksi... saadaan sutkin taas sit joskus miitteihin (onnistuit vielä satkus kauppaan sillon justiisa ennen viime miittiä :lol: )
Tsemia ja onnea projektiin!

Lähetetty: Pe Syys 22, 2006 10:39
Kirjoittaja ng900aero
Oletkos varma että pumppu on oikein kasattu, ettei välistä puutu mitään? Mielestäni pumpun ei kuulu nojata akselin alapäästään sinne lohkon reikään, jonne ymmärtääkseni laitoit ne prikat vaan se on laakeroituna siihen messinkimölttiin ja pumpun ylätiivisteen alainen jousi keskittää pumpun akselin, tai näin olen ymmärtänyt.
Minulla olisi digikuvina 3 sivua pumpun purku- kasaus ja asennusohjetta jos haluat varmistaa asian.

Lähetetty: Pe Syys 22, 2006 13:50
Kirjoittaja ng900aero
Varmaankin olet kasanut oikein mutta kannattaa silti varmistaa asia ettei tarvitse tehdä kolmatta kertaa samaa remonttia ;)
Laitoin kuvat meilitse.

Lähetetty: La Syys 23, 2006 22:31
Kirjoittaja ng900aero
Breadfan86 kirjoitti:Jeps. Kiitokset fotoista, joskin oli trumpan pumpusta? :)
Kirja ei tee eroa 1.7, 1.85 ja 2.0-litraisten kohdalla ja ainakin kuvissa pumppu oli samanlainen kuin tämä uusi varaosapumppuni jossa lukee 2.0 -76 eli uoteen 1976 asti. Sitten kait tuli eroksi ainakin se tiheämpi hammastus, muusta en tiedä.