Sivu 1/1

9000 CSE 2,3t A

Lähetetty: To Marras 09, 2006 10:08
Kirjoittaja KARELPA
Elikkäs tuli Helsingistä haettua yo. mallinen Saabi jonka kone kolisee. Jo itse hakureissu oli oma projekti, kiitos säiden. Hiase + 2000 kg painava traileri ja ensilumi.

Kun auto saatiin kotiin niin konepelti auki. Syttyi pieni toivon kipinä, mitä jos kone ei olekaan rikki, koska käyttöhihna oli älyttömän löysällä. Akku oli tzippi joten käynnistys ei onnitunut. No seuraava iltana kone hörähti käyntiin ja tulos oli: ei mikään apulaite voi pitää sellaista kolinaa.

Auto on vimosen päälle siisti niin sisältä kuin ulkoakin. (Kiitos edellisen omistajan)

Tarkoitus on tehdä täydellinen koneremontti. Tällä hetkellä talonrakennusprojekti häiritsee tätä projektia 100%:sesti, mutta syssymmällä lisää. Eli nyt olisi alkuun tarkoitus kerätä kilkkeet kasaan.

Tarjolla olisi lohkoksi 9-5 Aeron lohko + kampiakseli. Männät pitää laittaa tonnarista. Ja pitää selvittää tonnarin ja 9-5:sen lohkojen erot. Saako laatikon + kiinikeet sopimaan? T5:sen kansi pitäisi sopia. Toinen vaihtoehto on laittaa 2,3 vaparin lohko.(Kumpikin on jäänyt jäämistöön). Tai sitten käyttää paikallaan olevaa lohkoa. Joka tapauksessa motin aattelin tehdä tulevaisuuden tarpeita silmällä pitäen.

Hiukan olen Jubileen/Aeron puskureita ja helmoja katsellut, mutta kiven alla tuntuu olevan. Myös takaspoileria huutaa. (Bridget kans kiven alla).



Kuva

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 13:23
Kirjoittaja KARELPA
Tammikuussa ilmoitettiin nettiosasta 1600 km ajettu konetta. Käytiin velipojan kanssa kattomassa konetta, mutta lievä pettymys oli kun purkaamon lapussa luki 1000 mil eli kone oli Ruotsista tuotu ja sillä on ajettu 10000 km. Autoon tulee "Downgraudaus" eli kone on 2.0 t (Kenties Saabin paras ja kestävin kone). Ja tehojen puolesta ajateltuna taitaa tuo automaatti olla tän kulkineen "murtosokka". PCS:ltä löytyi myös Bridge spoileri, joten homma menee etiäpäin. Pitäis vaan tolta talo projektilta varastaa yks viikonloppu ja tiputtaa kone nokalle.