900 turbo -> 90
900 turbo -> 90
Jeespoks, eli tekniikan vaihto on aluillaan. Bensatankki vasta vaihdettu Mutta nyt alko sähköt kiusaamaan... jotta eihän siihe muita sähköjä tarvii vetää kuin APC:n sähköt ?? ja sytkä? Tässä nyt on tullut mieleen että kuinkas tarpeellinen se APC purkki onkaan ei varmaan olisi paha homma jos pois jättäisi
Hmm... on kyllä kakspiippunen juttu toi APC toisaalta vaikuttaa kivalta että sieltä saa ahdot säätää Tässä vaan tuli noiden johtojen setvimisien kanssa, että mitä johtoja siihe sytytysmoduuliin (musta palikka lokarin vieres) mitäköhän johtoja ja mistä niitä pitäis tulla Tarkoitus on jättää ysikympin johdot kaikille "normaalisti" mutta APC ja sytkä pitää vissiin vetää uusiks?? Kellään vinkkejä miten pääsis vähimmällä työllä
Ihan Bypassilla pärjää aivan varmasti ja esimerkiksi dumppi ei toimi lh-jetissä, koska se päästää ilman ulos, eikä kierrätä sitä turbon imupuolelle = sotkee seokset. Ja APC:n voi jättää esimerkiksi pelkästään vilkuttamaan nakutusvaloa ja säätää bleederillä paineet.900turbo kirjoitti:Ja mitäs suosittelette jäärata käyttöön By-passia vai Dump valvea?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Kyllähän niissä eroa on, eipä vaan tainnut kukaan tietää tarkemmin minkäpituisia missäkin (vuosi)mallissa on. <5mm heittoa löytyy kyllä "samanlaisista" vetareista, tripodin koon vaihduttua pituudetkin muuttuivat.
Mitä vertailin pihasta löytyvistä autoista (900 ja 99, useita) niin ei kaikissa ollut yhtä syvällä se tripodi, kunhan ei jää puoliksi ulos niinkuin minulla aluksi.
Mikäli heitto on milliluokkaa ja kupit on kuluneet, voisi kuvitella että huonolla tuurilla saattaa käydä vemputtamaan/muljuamaan? (Ammattisanastoa =D)
Kiinni vaan, kyllä huomaa jos ei kestä.
Suosittelen kuitenkin mittaamaan jos ei tuota järjettömästi lisätyötä, samallahan sitä purkaa/puhdistaa/rasvaa ulommatkin nivelet.
Mitä vertailin pihasta löytyvistä autoista (900 ja 99, useita) niin ei kaikissa ollut yhtä syvällä se tripodi, kunhan ei jää puoliksi ulos niinkuin minulla aluksi.
Mikäli heitto on milliluokkaa ja kupit on kuluneet, voisi kuvitella että huonolla tuurilla saattaa käydä vemputtamaan/muljuamaan? (Ammattisanastoa =D)
Kiinni vaan, kyllä huomaa jos ei kestä.
Suosittelen kuitenkin mittaamaan jos ei tuota järjettömästi lisätyötä, samallahan sitä purkaa/puhdistaa/rasvaa ulommatkin nivelet.
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Napamutteri vaan irti... Eipä nuo muualta kiinni olekaan. Kannattaa ainakin tarkastaa ulomman nivelen rasvatilanne, itsellä ollut parissa nivelessä aika ankean näköiset mömmöt sisällä.900turbo kirjoitti:ok... eli lähteeks ne ihan sillä napamutterin irrotuksella (ei moottoria kiinni) vai kuinkas sen helpoiten saa ... onneks ei kuitenkaa oo vielä moottoria tiellä
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti