Sivu 1/3

900 turbo -> 90

Lähetetty: Su Joulu 10, 2006 13:05
Kirjoittaja 900turbo
Jeespoks, eli tekniikan vaihto on aluillaan. Bensatankki vasta vaihdettu :roll: Mutta nyt alko sähköt kiusaamaan... jotta eihän siihe muita sähköjä tarvii vetää kuin APC:n sähköt ?? ja sytkä? Tässä nyt on tullut mieleen että kuinkas tarpeellinen se APC purkki onkaan :roll: ei varmaan olisi paha homma jos pois jättäisi :?:

Lähetetty: Su Joulu 10, 2006 14:03
Kirjoittaja Zebe
Kyllä henkilökohtaisesti APC:n jättäisin paikalleen, ei missään nimessä ilman kerta tuollainen systeemi on olemassa.

Lähetetty: Ma Joulu 11, 2006 06:30
Kirjoittaja tomaatti
Noh,miten sen nyt ottaa.Itellä ollu aina jotain vaikeuksia mokoman apc:n kanssa.Hermot säästyy kun pois jättää.

Lähetetty: Ma Joulu 11, 2006 15:34
Kirjoittaja 900turbo
Hmm... on kyllä kakspiippunen juttu toi APC toisaalta vaikuttaa kivalta että sieltä saa ahdot säätää :) Tässä vaan tuli noiden johtojen setvimisien kanssa, että mitä johtoja siihe sytytysmoduuliin (musta palikka lokarin vieres) mitäköhän johtoja ja mistä niitä pitäis tulla :?: Tarkoitus on jättää ysikympin johdot kaikille "normaalisti" mutta APC ja sytkä pitää vissiin vetää uusiks?? Kellään vinkkejä miten pääsis vähimmällä työllä :lol: :?:

Lähetetty: Ma Joulu 11, 2006 15:35
Kirjoittaja 900turbo
tomaatti kirjoitti:Noh,miten sen nyt ottaa.Itellä ollu aina jotain vaikeuksia mokoman apc:n kanssa.Hermot säästyy kun pois jättää.
Niin mitenkäs muuten saisi toimivan ratkaisun :?: Turboon pitäis tehdä "turboruuvi"? vai miten sen ratkasee?

Lähetetty: Ma Joulu 11, 2006 15:39
Kirjoittaja 900turbo
Ja mitäs suosittelette jäärata käyttöön By-passia vai Dump valvea?

Lähetetty: Ti Joulu 12, 2006 14:27
Kirjoittaja Zebe
900turbo kirjoitti:Ja mitäs suosittelette jäärata käyttöön By-passia vai Dump valvea?
Ihan Bypassilla pärjää aivan varmasti ja esimerkiksi dumppi ei toimi lh-jetissä, koska se päästää ilman ulos, eikä kierrätä sitä turbon imupuolelle = sotkee seokset. Ja APC:n voi jättää esimerkiksi pelkästään vilkuttamaan nakutusvaloa ja säätää bleederillä paineet.

Lähetetty: To Joulu 14, 2006 16:06
Kirjoittaja 900turbo
Onko 90 (kaasari,manuaali) ja 900 (turbo,manuaali) vetareissa jotain eroo :?: silmämääräsesti hyvinkin samat mutta onko pituus eroja :?:

Lähetetty: To Joulu 14, 2006 16:47
Kirjoittaja Suppari
900turbo kirjoitti:Onko 90 (kaasari,manuaali) ja 900 (turbo,manuaali) vetareissa jotain eroo :?: silmämääräsesti hyvinkin samat mutta onko pituus eroja :?:
Mittaa!Mutu:ei pitäs olla.Jotkut kyllä mittaillu,ja eroja ollut.

Lähetetty: To Joulu 14, 2006 17:12
Kirjoittaja jus

Lähetetty: To Joulu 14, 2006 18:34
Kirjoittaja lordofgreed
Kyllähän niissä eroa on, eipä vaan tainnut kukaan tietää tarkemmin minkäpituisia missäkin (vuosi)mallissa on. <5mm heittoa löytyy kyllä "samanlaisista" vetareista, tripodin koon vaihduttua pituudetkin muuttuivat.
Mitä vertailin pihasta löytyvistä autoista (900 ja 99, useita) niin ei kaikissa ollut yhtä syvällä se tripodi, kunhan ei jää puoliksi ulos niinkuin minulla aluksi.

Mikäli heitto on milliluokkaa ja kupit on kuluneet, voisi kuvitella että huonolla tuurilla saattaa käydä vemputtamaan/muljuamaan? (Ammattisanastoa =D)
Kiinni vaan, kyllä huomaa jos ei kestä.
Suosittelen kuitenkin mittaamaan jos ei tuota järjettömästi lisätyötä, samallahan sitä purkaa/puhdistaa/rasvaa ulommatkin nivelet.

Lähetetty: To Joulu 14, 2006 21:26
Kirjoittaja 900turbo
ok... eli lähteeks ne ihan sillä napamutterin irrotuksella 8O (ei moottoria kiinni) vai kuinkas sen helpoiten saa ... onneks ei kuitenkaa oo vielä moottoria tiellä :P

Lähetetty: To Joulu 14, 2006 21:28
Kirjoittaja lordofgreed
900turbo kirjoitti:ok... eli lähteeks ne ihan sillä napamutterin irrotuksella 8O (ei moottoria kiinni) vai kuinkas sen helpoiten saa ... onneks ei kuitenkaa oo vielä moottoria tiellä :P
Napamutteri vaan irti... Eipä nuo muualta kiinni olekaan. Kannattaa ainakin tarkastaa ulomman nivelen rasvatilanne, itsellä ollut parissa nivelessä aika ankean näköiset mömmöt sisällä.

Lähetetty: Pe Joulu 15, 2006 16:44
Kirjoittaja 900turbo
Tuli tässä mieleen että eihän se pituus mitään kai vaikuta kun vaihdan siis moottorin... eli 90 runkoon 900 moottori.. vai onko niissä maljoissa pituus eroja??

Lähetetty: Ma Joulu 18, 2006 21:18
Kirjoittaja mikkoimp
missä kunnossa 90 vetarit ja maljat? helpoimmalla ja varmimmin pääsee kun siirtää maljat 900 laatikkoon...
bensakin vielä pitää jotenkin järjestää.... sille suunnitelmia?