
Outletin kiinnityshän tuossa on tuo sama 3:lla pultilla oleva kuin satkussa.
Tässä muutamat kuvatukset ahtimesta.
En ole aivan 100% varma, mutta niiden pitäisi olla samat kuin T03:ssa. Päällepäin vaikuttavat ainakin samoilta.S1mppa_ kirjoitti:käykö tuossa master powerissa öljy kanavat yksiin saabin alkuperästen kans?
Olis vähän tarkootus tehdä sellanen "dumppi"Suabisti kirjoitti:Niin, teitö muuten sitä reikää imuputkeen By-pässiä varten. Meinaan jos siitä imuputkestä jätteis pässin reijän tekemättä ja tekis samanlaasen "dumpin" kun mulla ...vai?
Näin on. Takaiskuventtiili kun on vielä Pässin jatkeena niin homma toimii paremminColtti kirjoitti:Ei voi suositella ainakaan tuota orggisbypassia käyttämään dumppina. Sihahtaa kyllä, mutta sihahtaa pitkään ja ärsyttävästi, kun on niin löysä. Moottoritiellä ahdoilta kun laskee kaasua hiljakseltaan, sihinä jatkui 15-20sek.
APC:n kanssa spoolaa paremmin. Kannattaa asentaa se toimintaan ennen hätiköityjä johtopäätöksiä.Frostwind kirjoitti:Nyt on koeajot ajettu. Masterin omalla hukkiksella ahdot n. 0,7 bar. Pitääs pistää tuo vanha APC-kello niin sais pistää ton APC.n toimintaan. Sillekkin joutuu sitten tekemään uuden telineen kun se on isompi kuin masterin.
Spoolaa 2000 rpm. Täydet ahdot n. 3500 rpm. Ahdot nousevat ihmeen verkkaisesti. Voi olla että tuo huomattavasti isompi kompressori vaikuttaa asiaan. Yläkierroksilla tuntuu vetävän paremmin kuin vanhalla ahtimella.
Pitäisi käydä penkissä katsomassa vähän säätöjä... riippuu siitä sitten, että mitä tuolle ruiskulle tekee.
EDIT: Tuossa tosiaan on BSR:n lastu, joten ei mene laihalle ainakaan niin helposti kuin vakiolla, pitää tosin ajella nyt rauhallisesti kunnes saa seokset mitattua.