Seuraavassa pientä ohjetta / kertomusta valojen laitosta:
1. Poista säleikkö, 2 ruuvia (Torx 25), ruuvien paikat merkitty punaisilla ympyröillä kuvaan, jos joku ei niiden paikkaa vielä tiedä.


2. Kun säleikkö on pois saattaa edessäsi olla tämännäköinen maisema, johon on tässä tapauksessa punaisilla nuolilla merkitty ruuvien paikat joista kahteen reuninmaiseen per puoli tulee lisävalorauta kiinni. Samoilla ruuveilla, jotka ensin irroitat (Torx 25). Lisävaloraudan asentohan tulee säätää niin, että itse lisävalo ei peitä varsinaisia ajovaloja ja asennon säätämisestä kerrotaan myöhempänä.

3. Tuon näköisiä ruuveja siellä pitäisi äkkiä tunnusteltuna 5 kpl olla joihin tosiaan tulee kahteen reuninmaiseen tuo lisävalorauta kiinni. Aukeaa tosiaan samalla (Torx 25) avaimella mitä tähän mennessäkin on tarvittu. Ruuvi ympyröity kuvassa punaisella ympyrällä.

4. Tarkempi kuva itse ruuveista (siis niistä alkuperäisistä). Korvasin nuo alkuperäiset ruuvit hieman pidemmillä niin ei pituus lopu kesken, sillä huomasin että aika jämptille menee jos alkuperäisillä meinaa saada valoraudan kiinni.

5. Ja kuva alkuperäistä vastaavasta valoraudan kopiosta.

6. Valorauta asennettuna.

7. Ja sama ylhäältä päin. Itse porautuvat ruuvit tuli myös porattua puskurin takana olevaan alumiiniseen U-profiili palkkiin.

8. Valoraudat asennettuna ja maski paikoillaan, mutta vielä maskin ruuvit kiinnittämättä. Ja ehkä hieman likainen auto. . .



Tähän mennessä voisin kiittää seuraavia nimimerkkejä:
Red Dragon (lisävaloraudat ostin häneltä)
9-5T (kytkentä vinkkiä tonnarin alkuperäistä EXTRA-nappulaa varten, omat tiedot kun oli unohtuneet
