Saab 900 -88 (Episode II - Karvalakista Deluxeen)
Re: Saab 900 -88 (Episode II - Karvalakista Deluxeen)
Luin alusta loppuun, tuli kauhea inspiraatio oman satkun kimppuun Hienoa jälkeä!
Re: Saab 900 -88 (Episode II - Karvalakista Deluxeen)
Komee kärry
Ei niinkään projektiin liity, mutta kun tässä tuli kuvana eteen ja taitaa olla oikea ketju kysellä typeriä tästä aiheesta... Eli mites muuten noi sähköikkunoiden nappulat. Eikös ne ole normisti siinä, missä lasinlämmitin ja hätävilkutkin. Mutta kun tässä on nyt sitten kylmäkoneen ja sisäilmankierron nappulat paikoillaan, niin mihin ne lasinapit on siirtynyt? Vai onko se ollut jo tehtaalta lähtiessä mahdoton yhdistelmä ruksia sekä sähköt että kylmyys?
Ei niinkään projektiin liity, mutta kun tässä tuli kuvana eteen ja taitaa olla oikea ketju kysellä typeriä tästä aiheesta... Eli mites muuten noi sähköikkunoiden nappulat. Eikös ne ole normisti siinä, missä lasinlämmitin ja hätävilkutkin. Mutta kun tässä on nyt sitten kylmäkoneen ja sisäilmankierron nappulat paikoillaan, niin mihin ne lasinapit on siirtynyt? Vai onko se ollut jo tehtaalta lähtiessä mahdoton yhdistelmä ruksia sekä sähköt että kylmyys?
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Saab 900 -88 (Episode II - Karvalakista Deluxeen)
Keskikonsolissa, siellä, missä niiden pitääkin olla. Peilien säätö on kojetaulussa.
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: Saab 900 -88 (Episode II - Karvalakista Deluxeen)
Tais olla kojelaudassa nuo ikkunakytkimet joissain ihan alkupään satkuissa vain. Uusimmissa sitten järkevämmin tuolla käsijarrukahvan luona
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Saab 900 -88 (Episode II - Karvalakista Deluxeen)
Okei, tämä selvä. Kiitoksia infosta!
Satkuissa nuo sähköveivit sen verran harvinaisia, että Nettiauton kuvatarjonnassa palanut verkkokalvoille, että olisivat kaikissa olleet kojelaudalla
Satkuissa nuo sähköveivit sen verran harvinaisia, että Nettiauton kuvatarjonnassa palanut verkkokalvoille, että olisivat kaikissa olleet kojelaudalla
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09