Uusi tonnariprojekti vaiko hajottamolle?
Lähetetty: La Kesä 07, 2008 22:35
No ei ehkä hajottamolle. Mutta että ärsyttää. Piti ostaa vaimolle uudempi ajokki (ja aikaa oli 1 päivä ) kun ysitonnari petti. Voihan sen mainitakin, 1.8 farkku Ford Focus TD 2002 vm... nöyryytys tämäkin. Mutta asiaan:
1) Mitäs tekisitte seuraavalle?
2) Ehdotelmia minne tai kenelle viedä laitettavaksi (haluaisikohan joku muu projektin)?
3) Kommentteja (joo, ei saisi autoa päästää tuohon tilaan)... hinta-arvio (kyselenkö hirtehishuumoria ).
Siis kyse 1994 Griffin 2.3T. Musta CD. Ajettu jotain 350 000. Koneremontti tehty vajaa kaksi vuotta sitten. Suht siisti pelleiltään, ei juuri ruostetta.
Ongelmat:
1) Kompura rikki, kylmäaineita ei ole ollut vuoteen. Uusi maksanee 800 euroa, vanhoja saa puoleen hintaan about mutta jotka sitten toimivat tai eivät. Tai eivät ainakaan kovin pitkään.
2) Tuulilasi rikki (säröillä pahasti)
3) Hätävilkku tippuu aukostaan sisälle eli ei ole kiinni missään. Toiminnassakin jotain häikkää eli toimii kerran starttauksen jälkeen, sen jälkeen vasta kun virrat on käytetty poissa.
4) Vakionopeuden säädin ei toimi
5) Sähköantenni poikki ja ollut peräkontissa kolme vuotta.
6) CD lakkasi juuri pari viikkoa sitten toimimasta.
7) Pelkääjän puolen etuikkuna ei nouse.
8 Pikku maalivaurioita (kivenhakkaamia), pitäisi laittaa nyt etteivät pahene.
9) Lukot toimivat vain avaimella, kaukosäädin ei pelitä. Lisäksi ajajan paikan lukko reistaa heti ilmojen kylmetessä.
10) Kaksi eri nahkaa penkeissä eli raot monissa niiden väleistä... liekö tällä sitten väliä...
11) Vanteita on neljät sarjat... mitä ihmettä niillekin tekisi. Griffin aluja kolme niistä sarjoista. Ainakin yhdessä varmaan heittoa eli joutuisi korjaamaan... jos jotakuta kiinnostaa niin niistä nyt ainakin on osa ylimääräisiä.
12) Kuljettajan puolen etulampun lasissa reikä.
13) Lisäksi kyseisessä lampussa lyhyet valot eivät suostu palamaan, pitkät valot kulläkin. Kokeiltu kolmella polttimolla, johtoja ja releitä hypistelty ja sulakkeita tutkittu.
14) Lisäksi normaali keväthuolto tekemättä (sulat, tulpat, öljyt & suodattimet ym).
15) Katsastus meni umpeen toukokuun lopulla, mitään muuta ei tosin pitäisi olla... tosin tiedä näistä ikinä...
Hirtehishuumoria? Kommentteja? APUJA??? Ehdotelmia?
Yksi mahdollisuus on, että alan keräämään pikku hiljaa noista osia sekä Suomen että Ruotsin puolelta... liekö siellä sitten sen halvempaa tässäkään asiassa... ja laittelen ja laitatan sitten kun on enempi roinaa kasassa.
1) Mitäs tekisitte seuraavalle?
2) Ehdotelmia minne tai kenelle viedä laitettavaksi (haluaisikohan joku muu projektin)?
3) Kommentteja (joo, ei saisi autoa päästää tuohon tilaan)... hinta-arvio (kyselenkö hirtehishuumoria ).
Siis kyse 1994 Griffin 2.3T. Musta CD. Ajettu jotain 350 000. Koneremontti tehty vajaa kaksi vuotta sitten. Suht siisti pelleiltään, ei juuri ruostetta.
Ongelmat:
1) Kompura rikki, kylmäaineita ei ole ollut vuoteen. Uusi maksanee 800 euroa, vanhoja saa puoleen hintaan about mutta jotka sitten toimivat tai eivät. Tai eivät ainakaan kovin pitkään.
2) Tuulilasi rikki (säröillä pahasti)
3) Hätävilkku tippuu aukostaan sisälle eli ei ole kiinni missään. Toiminnassakin jotain häikkää eli toimii kerran starttauksen jälkeen, sen jälkeen vasta kun virrat on käytetty poissa.
4) Vakionopeuden säädin ei toimi
5) Sähköantenni poikki ja ollut peräkontissa kolme vuotta.
6) CD lakkasi juuri pari viikkoa sitten toimimasta.
7) Pelkääjän puolen etuikkuna ei nouse.
8 Pikku maalivaurioita (kivenhakkaamia), pitäisi laittaa nyt etteivät pahene.
9) Lukot toimivat vain avaimella, kaukosäädin ei pelitä. Lisäksi ajajan paikan lukko reistaa heti ilmojen kylmetessä.
10) Kaksi eri nahkaa penkeissä eli raot monissa niiden väleistä... liekö tällä sitten väliä...
11) Vanteita on neljät sarjat... mitä ihmettä niillekin tekisi. Griffin aluja kolme niistä sarjoista. Ainakin yhdessä varmaan heittoa eli joutuisi korjaamaan... jos jotakuta kiinnostaa niin niistä nyt ainakin on osa ylimääräisiä.
12) Kuljettajan puolen etulampun lasissa reikä.
13) Lisäksi kyseisessä lampussa lyhyet valot eivät suostu palamaan, pitkät valot kulläkin. Kokeiltu kolmella polttimolla, johtoja ja releitä hypistelty ja sulakkeita tutkittu.
14) Lisäksi normaali keväthuolto tekemättä (sulat, tulpat, öljyt & suodattimet ym).
15) Katsastus meni umpeen toukokuun lopulla, mitään muuta ei tosin pitäisi olla... tosin tiedä näistä ikinä...
Hirtehishuumoria? Kommentteja? APUJA??? Ehdotelmia?
Yksi mahdollisuus on, että alan keräämään pikku hiljaa noista osia sekä Suomen että Ruotsin puolelta... liekö siellä sitten sen halvempaa tässäkään asiassa... ja laittelen ja laitatan sitten kun on enempi roinaa kasassa.