 toivottavasti tukehdut pullaas tai jotai
  toivottavasti tukehdut pullaas tai jotai   Onneks nyt tekniikka säily mut sisätiloista ihan palanu. Just kerkes sinne laittaan ilmastoinninki, ja kaikki sähköherkut toimi täydellisesti..
  Onneks nyt tekniikka säily mut sisätiloista ihan palanu. Just kerkes sinne laittaan ilmastoinninki, ja kaikki sähköherkut toimi täydellisesti.. 
Piti sitte käydä hakemas 500tkm rullannu 99 -84, rääkkäyksen kohteeksi. Punainen se on joskus ollu mut nyt näyttää siltä ku ois hiekkapaperil vedelty sieltä sun täältä. Suksitelineet katol siinä on ja yms kivaa
 sleepperi henges mennään elikkä ulkokuori pysyy orggiksena. ainut huolenaihe on että mihin piilottaa ison coolerin.. satkussa se olikin viel melko helppoa
 sleepperi henges mennään elikkä ulkokuori pysyy orggiksena. ainut huolenaihe on että mihin piilottaa ison coolerin.. satkussa se olikin viel melko helppoa 
pian pitäis mennä nostamaan satkun tekniikkaa keulalle, ja huomenna sähköt kiinni jos kaikki menee suunnitelmien mukaan..
Löysin jostain foorumilta saabin ukkojen allekirjottaman käppyrän mis sanottiin että 99:ssä sais olla 185hp, kun vaihtaa kaikki tarvittavat osat. esim. 900 taka-akselin, tietynlaisen vaihteiston, yms yms. olis kiva vaan tietää että mites tääl suomes sit menetellään, ei oo viel kerenny jututtaan katsastusmiehiä tuosta itte.
Jos ottaa vaikka apc-boxin irti ja näyttää niitä dynolappuja inssille niin mitä ne siitä meinais?
Kuvia pistän tekniikanvaihto-operaatiosta täs joku päivä.


 Akku siirretty takakonttiin ja cooleri lyöty raakasti keulalle. Ei sitä kovin piiloon saanu mutta ei voi mitään. Savujen ottaminen venyny vähän mutta nyt alkaa oleen paketti kasas, pakoputkistoa alan rakentaan vasta kun setä tulee reissusta..
 Akku siirretty takakonttiin ja cooleri lyöty raakasti keulalle. Ei sitä kovin piiloon saanu mutta ei voi mitään. Savujen ottaminen venyny vähän mutta nyt alkaa oleen paketti kasas, pakoputkistoa alan rakentaan vasta kun setä tulee reissusta..