Tuossa projektissa ehdottomasti v-mäisintä oli ilmastoinnin siirtäminen. Jälkiviisaana on hyvä sanoa, että olisi pitänyt koko kojelauta siirtää, olisi tullu sähköt, alipaineletkut ja valmis puhallinkotelo. Mutta tein sit kaikki yksitellen ja edelleen on lievää tappelua alipaineletkujen kanssa

Huomenna olisi tarkoitus lyödä tulille ja saada ajettua lähemmäksi hallia, jotta pääsee hiomaan lattiasta ruosteet pois, epoksia pintaan, vähän jotai pohjamaalia kali kali pullosta ja sisusta kasaan. Kojelaudan vois kasata sitten, kun on ajettu parisataakilsaa ilman ongelmia ja suurempia sähkövikoja

Sähkövikoja tällä hetkellä on vielä kipinän puute (toimivasta autosta purettu sähköt, vikaa selvitetään...), puhallin huutaa täysillä koko ajan (vissii pari johtoa menny ristiin) ja oikea vilkku ei toimi (vilkun johdot piti lisätä sähkökeskukseen ite, kun purkuautossa ei ollu sivuvilkkuja).
Tässä vielä nippu kuvia melkein joka vaiheesta. Autosta ei valitettavasti oo kuvia alkuperäisessä muodossaan ja sisustuksella, mutta siinä oli beige sisusta joka sai samantien kyytiä viininpunaisen tieltä

Alle tulee vielä Ronalin tykit http://jpjk.jaakari.net/saab/2D/imagepages/image1.html ja nuo nykyiset onkin sit kaupan, jos jotakuta kiinnostaa.
http://saab.1g.fi/kuvat/Keisari/
Lisäyksenä ajattelin tehdä hattuhyllyn lasikuidusta ja päällystää viininpunaisella keinonahalla. Kattoverhoilu pitää uusia, koska edellinen omistaja oli verhoillut ite ja päin männikköähän se oli menny

Tähtäimenä olisi saada juhannukseksi melkein täysin valmiiksi
