Sivu 1/2
APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 15:39
Kirjoittaja victorm
Apua, saab ei käynnisty. Appiukon saab, just huolto tehty ja ei käynnisty ollenkaan

pitäis hiihtolomalla mennä neljästään lappiin tällä ja tarttis noi tätä työmatkoihinkin.
Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 16:05
Kirjoittaja Sebardi
Mikä SAAB? mitä tekee ja mitä se ei tee?
Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 16:55
Kirjoittaja victorm
900 5-ovinen starttimoottori pyörittää mutta moottori ei ees lupaa

Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 17:01
Kirjoittaja NightEagle
Haiskahtaako bensa? Meinaan et tuleeko sinne sitä edes.
Jos ei tämä,niin onko kipinä hukassa.
Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 17:03
Kirjoittaja f-19
kandee kattoa ettei ole peikkoja kaasarissa, vai oliko tää oikein GLs-malli tuplakaasareilla?
Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 18:07
Kirjoittaja victorm
Ei oo kaasuttimia, ruisku peli toi on. ja bensa tuoksuu kun pitkään starttailee, ei varmaan ole bensa puolen vika kun ei bensa juttuihin huollossa kajottu. Akun kengät oli irti töiden ajan, voiko olla että on joku kovalevy nollaantunut eletroniikan muisteista tms?

Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 19:26
Kirjoittaja är.jii
Kerro edes minkä vuosimallin pirssi

Ja mitä teitte (huollossa)
Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 22:36
Kirjoittaja f-19
jaa viisiovinen, niiden ongelmat on yleensä aina olleet katkojan kärkien hapettumisesssa tai nokipiikissä ykköspytyn tulpassa, jälkimmäinen varsinkin jos auto on kardinaalin punainen, näissä ei ole vielä ongelmaa nollaantuvien kovalevyjen elektroniikan kanssa
Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 22:41
Kirjoittaja Suppari
Pienillä tippalistoilla oleva -81 gle ruiskuissa tuppaavat suodatin(ttimet) menevän huollon aikaan tukkoon.Jos autossa kolmetoista ripainen uudempi maski vanhemman seitsemän ripaisen sijaan(ottaako käsijarru etupyöriin?),lienee KORKEApaineruiskun suutinpukki löysässä,tyyppivikoja myös f-19 kertomien ongelmakohtien lisäksi.
Re: APUA
Lähetetty: Ma Tammi 25, 2010 23:46
Kirjoittaja Uitukki
Re: APUA
Lähetetty: Ti Tammi 26, 2010 06:49
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen
Onneksi täältä sitten saa todella asiallisia vastauksia kavereilta, jotka tietävät kaiken ja osaavat olla hyvin kannustavia uusille tyypeille näppärine neuvoineen. Täytyypä itsekin tarkistaa tippalistojen leveys ja ripojen määrä maskista, saattaa olla hyvinkin avuksi, jos joskus tulee ongelmia.
Upeaa saabistihenkeä.

Re: APUA
Lähetetty: Ti Tammi 26, 2010 06:56
Kirjoittaja Risto
Jos huollossa vaihdettiin osia niin vaihda vanhoja osia takaisin, jos niillä toimi, aloittaen helpoimmasta. Itse sain kerran viallisen pyörijän virranjakajaan ja ei huollon jälkeen lähtenyt uudella osalla käyntiin.
Re: APUA
Lähetetty: Ti Tammi 26, 2010 09:49
Kirjoittaja f-19
Vesa Pohjalainen kirjoitti:Onneksi täältä sitten saa todella asiallisia vastauksia kavereilta, jotka tietävät kaiken ja osaavat olla hyvin kannustavia uusille tyypeille näppärine neuvoineen. Täytyypä itsekin tarkistaa tippalistojen leveys ja ripojen määrä maskista, saattaa olla hyvinkin avuksi, jos joskus tulee ongelmia.
Upeaa saabistihenkeä.

Kyllä sitä nyt voisi sen verran tsempata että kertoisi autostaan ne tärkeimmät tiedot jo kysymyksiä esittäessään

Auton pelkkä mallimerkintä ja ovien lukumäärä ei ole niitä.
Siinä kohtaa ei voi enää antaa enää tippaakaan kiitosta kysyjälle jos niitä sitten joku ystävällinen vastaaja yrittää kysellä eikä siltikään osaa kertoa autostaan näitä faktoja.
(Turha edes mainita että kysymys on väärässä paikassa, olisi auttanut kummasti auton mallin päättelyäkin jos olisi postattu alunperin oikean paikkaan, tosin ei sitä mallia silti pitäisi tarvita päättelemään vaan se pitäisi kertoa ensimmäisenä!)
Huonoilla tai vajailla kysymyksillä saa samanlaisia vastauksia.
Re: APUA
Lähetetty: Ma Helmi 01, 2010 22:24
Kirjoittaja Mertmi
Hieno projekti. Tsemppiä.

Re: APUA
Lähetetty: Ti Helmi 02, 2010 09:18
Kirjoittaja Olavi P
onko kyseisessä autossa sytytysyksikkö , jos on kannattaa vaihtaa ,niitä menee aina silloin tällöin ,aina varalla yksi hanska lokerossa ,