Alkuun pakeni hukkiksen tanko paikaltaan, seuraavassa jonotus vuorossa oksenti vedet johtuen rikkoontuneesta läpöanturista, sen jälkeen kulku edes oikeaan suuntaan.vitikka kirjoitti:Mikäs porsi ekassa vedossa? Sen näin että alkoi hyvin, mutta puolesta välistä körötellen loppu.
Itse kävin heti aamusta vetämässä: 14,3 ja 230. Rapsakka tuuli oli kyllä.
Kiihdytysajot Lappeenrannan lentokentällä 23.5.2015
-
- "Kaasari"
- Viestit: 28
- Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 12:19
Re: Kiihdytysajot Lappeenrannan lentokentällä 23.5.2015
Re: Kiihdytysajot Lappeenrannan lentokentällä 23.5.2015
Noniin, eli normipäivä siis Hyvä että sait kuitenkin myös tulosta aikaiseksi. Oma veto oli maksimi tällä kokoonpanolla.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: Kiihdytysajot Lappeenrannan lentokentällä 23.5.2015
Täällä mentiin 15.5s/211km/h. Ei alunperin ollut tarkoitus edes käydä ajamassa, mutta kun jonoa ei ollut lähes yhtään, niin pakkohan se oli käydä kokeilemassa
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Re: Kiihdytysajot Lappeenrannan lentokentällä 23.5.2015
Kun oltiin Lappeenrannassa liikenteessä tuli käytyä allekirjoituksen satkulla ajamassa 16,875s ja 173km/h. Olin positiivisesti yllättynyt miten hyvin kulki eniten taisi vauhtia hidastaa kuskin ajotaidot...
#6513
Käyttis: Saab 900i 2,1 16v MY92 (Platana Grey Metallic)
Käyttis: Saab 900i 2,1 16v MY92 (Platana Grey Metallic)