Turun seutu, pitsapotkut 2.7. Wanha salakuljettaja, Teersalo, letka lähtee 17:30

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, 7.8. Ruissalo+letka-ajelu

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Perinteiset renkaanpotkiaiset Ruissalon uimarannan parkkipaikalla.
Saarontie 58, 20100 Turku

Kahveet Villa Saarossa (MBakery)

Lähtö letka-ajeluun tuontiväylän pansion puoleiselta parkkipaikalta 17.45 eli lähellä kaasutankkauspistettä.
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, 4.9. 18:00-> Raision Biltema

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Syyskuussa pitkästä aikaa Itäniityntien Biltemalle.
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, 2.10. 18:00-> Raision Biltema

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Lokakuussa tavataan Raision Biltemalla18.00->

Marraskuussa sitten extra ohjelmaa
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, 2.10. 18:00-> Raision Biltema

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Kivastihan oli väkeä
Kuva
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, 6.11. Saab Cave, lähtö Moision S-market 18:00

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Harrastaja ystävämme Jari on kutsunut meidät hänen tallilleen kahville.

Kokoonnutaan ensiksi Moision S-marketin pihalle josta letkana eteenpäin.

Mittumaarintie 74 20400 Turku

Tallin rakennuskuvat löytyy
viewtopic.php?f=29&t=194887&hilit=Cave
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, 6.11. Saab Cave, lähtö Moision S-market 18:00

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Muistutusta :mrgreen:

Olkaa ajoissa.
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, To 4.12. 18:00 Raision Biltema + 16.30 Ikea joulubuffet

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Vähän erikoisohjelmaa.

Kokoonnutaan Ikean aulaan 16:30 ja siitä sitten porukalla syömään jouluruokaa omakustantaisesti
16.99e
Menu yms
https://www.ikea.com/fi/fi/campaigns/ch ... b3e382540/

Tämän jälkeen kuudeksi sitten naapuriin Biltemaan.

Edit. Voi tietty tulla vaan kahville kuudeks
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, To 8.1.2026 18:00-> Biltema

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Siirretään viikolla eteenpäin ettei mee pyhä piloille :mrgreen:

Ja Raision Biltemalla
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, To 5.2.2026 18:00-> Biltema

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Helmikuussa edelleen Biltemalla.

Oottehan huomannu talvitapahtuman Keuruulla..
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, To 5.3.2026 18:00-> Hevonpään Neste Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Tällä viikolla renkaanpotkiaiset Paimiossa Hevonpään Nesteellä (entinen Teboil) Sauvontiellä kello 18 eteenpäin
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, To 2.4.2026 18:00-> Hevonpään Neste Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Paikka sai kannatusta joten jatketaan siellä Huhtikuussa
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, To 4.6.2026 18:00-> Suomen Joutsenella (välipotkut ke 17.6)

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Kesäkuun renkaanpotkiaiset Suomen Joutsenella/ Forum Marinumin parkkiksella.

Kahveet Navigaressa(Bore)

Omakustanne välipotkut sitten keskiviikkona 17.6
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, KE 17.6.2026 18:00-> Suomen Joutsenella välipotkut

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Huomenna :mrgreen:
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7910
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: Turun seutu, pitsapotkut 2.7. Wanha salakuljettaja, Teersalo, letka lähtee 17:30

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Taas ois pitsan aika, Teersaloon tehty hyvä asvaltti niin ajellaan letkassa.

HUOMAA et letka lähtee jo
17.30 Seijan tuvalta liikenteeseen että kokoonnutaan sinne vaikka 17.15
Patenttikatu 10, 21100 Naantali

perillä Teersalossa noin 18.15

Pitsat omakustanteiset.
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin