Sutimista
Re: Sutimista
Kostealla,ei märällä,mutta gtechillä tosiaan,että ei sitä kannata niin vakavissaan ottaa,ei varmaan lähelläkään sitä,aika kuitenkin muistaakseni 14.6 Se tuntuu antavan liian isoja loppuja ja matalia aikoja,varmuutta ei ole kun autoja joita tuolla on ajettu,ei ole kunnossa olevana päässyt virallisten kennojen väliin ajamaan,kaikenlaisista asioista johtuen.Näistä lannistuneena ei ole inspiraatiota ollut enää ajaa,tänäviikonloppunakin olis ollu kaks mahdollisuutta.
Hyvin ne kulkee,kuten jo mainitsin,varsinkin tuolla kelillä.Loppunopeuksiin sillä kelillä ei juuri ole merkitystä.
Muok.Vigge kerkis
Niin,ja mulla ei ole lukkoa ja 195 kumit,Somnhilla nuo isot pyörät ja lumiaura vaikuttaa jo varmasti jonkun verran,ja näytti tuo suora olevan niinku mantorpissa,eli vuorikiipeilyä ylöspäin.
Kuivalla liimaradalla ja slickseillä menee keltanen ja sininen kahtaatoista heittämällä.
Hyvin ne kulkee,kuten jo mainitsin,varsinkin tuolla kelillä.Loppunopeuksiin sillä kelillä ei juuri ole merkitystä.
Muok.Vigge kerkis
Niin,ja mulla ei ole lukkoa ja 195 kumit,Somnhilla nuo isot pyörät ja lumiaura vaikuttaa jo varmasti jonkun verran,ja näytti tuo suora olevan niinku mantorpissa,eli vuorikiipeilyä ylöspäin.
Kuivalla liimaradalla ja slickseillä menee keltanen ja sininen kahtaatoista heittämällä.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: Sutimista
Mää sain aikoinani g-timerillä stage3:lle vartin aikaan 14,27 loppunopeuden ollessa 160. En ihan uskonut...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Re: Sutimista
Nii tuossahan sitä ollaan. Ko. vedossa losahti bypass 2-3 vaihdossa ja paineet karkas. Myös imuputki ampui irti putsarikotelosta. Aika jotain 16s ja loppuja 162km/h. Ei kyllä voi mun ekallakaan vedolla kehua.Harrimatias kirjoitti:Kukas tämä viimeinen Saabbi oli tuossa videolla?
Lappeenrannassa KUIVALLA radalla paras noteeraus 14.06s ja loppunopeus 176km/h. Mut mitäs siitä eilen en parempaan pystynyt.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Re: Sutimista
Märkää oli, jäipähän joku tekosyy taas minullekkin.
Mutta kyllä sinne puoleen väliin ainakin joutui ajamaan osakaasulla.
Videon vedossa ei ekalla kerralla löytynyt kakkosta, mutta mikä tärkeintä bmw jäi.
Nyt aletaankin panostamaan jo seuraavaan kesään...
Mutta kyllä sinne puoleen väliin ainakin joutui ajamaan osakaasulla.
Videon vedossa ei ekalla kerralla löytynyt kakkosta, mutta mikä tärkeintä bmw jäi.
Nyt aletaankin panostamaan jo seuraavaan kesään...
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Re: Sutimista
Kyllähän se asia nyt on niin että ne loppunopeudetkin putoavat tuollaisella kelillä jo. Kyse kun ei ollut mistään pienestä lähtö sutimisesta vaan kaasua sai tosiaan säännöstellä pitkän matkaa. Ei sinne nyt mahdottomia tule mutta selvä ero kuitenkin. Karkea arvio omalle on kuivalla ja slickseillä noin 195-200km/h ja matala 13s.Suppari kirjoitti: Hyvin ne kulkee,kuten jo mainitsin,varsinkin tuolla kelillä.Loppunopeuksiin sillä kelillä ei juuri ole merkitystä.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
STCF #24
SHCF #2
STCF #24
SHCF #2
Re: Sutimista
Juu,mutta ei mitään dramaattista,maks. ehkä 10km/h?
Niin,ensikesää odotellessa.
Niin,ensikesää odotellessa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: Sutimista
Riippuupi paljolti siitä mikä auto kyseessä, jossain kaasari satkussa ei varmaan eroa tule juuri ollenkaan loppuihin, mutta mitä tehokkaampi sitä enemmän...Suppari kirjoitti:Juu,mutta ei mitään dramaattista,maks. ehkä 10km/h?
Niin,ensikesää odotellessa.
Vartti-vetoja ei pahemmin ole tullut tahkottua mittaustarkoituksissa, niin en suoraan en pysty kaivamaan että mikä noepeus on kuivalla, mutta yhdistelemällä loggeja pyörii estimaatti 192-195km/h pinnassa ja aikaa sinne matalan 13:n pistaan. Yks "peruspaine" veto tuli hiljahkoin ajettua ja antoi 13.3-13.8/187 aika riippuen kuinka "syvällä" stagelle kelloittaa. G-tech sun muut vermeet antaa tulokset 1foot stagella muistaakseni...
http://www.stcf.net/viggen/Roll1.gif
Harmi kun meni tämä tapahtuma kelejen puolesta skutsiin sillä ihan mielenkiinnosta olisin halunnut lapun mihin bilikka pystyy täysin keventämättömäna ja 190tkm ajetulla täysin vakiolla alustalla mukaan lukien kaikki puslat ja tuet ja lukkohan ei myöskään ole
Varttia jos meinaa enemmänki ruveta tahkoa niin jotain täytyypi kehitellä välityksiin, sillä nyt vakiot nykyrenkailla ovat luokkaa "pylly" tohon hommaan, kun vaihto 3-4 tuloo jossain 300m kohdalla ja nepan riitto sen 40km/h yli mitä loppuja saa kerättyä, eli ei hyvä. Regasta ei niin suureksi saa että kolmonen tuolla lootalla taipuis parin markan päälle, niin veikkaan että jotkut sika snadit joutuu hommaamaan, esmes 205/40/16 joilla nelosen riiton sais skaalattua 20km/h alemmas.
Kaikki tämähän on niin kauan spekulaatiota kunnes ne ajat löytyy paperilta....
Ilman loota muutosta ei renkaita skaalaamalla taivu
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Re: Sutimista
Olin itsekin tuolla paikalla. Noita aikojahan ei vaan voi verrata minkään muun radan aikoihin vaikk aolis ollut kuivaakin, tuolla hämeenkyrössähän on alkurata ylämäkeen ja loppurata alamäkeen...
#396
Re: Sutimista
Itselle jäi parhaaksi ensimmäinen veto 14,96/176,11.
Saas nähdä mitä ensi kesä tuo tullessaan.
Saas nähdä mitä ensi kesä tuo tullessaan.
Väärinviritys stage 3 1x2-1