Tuossahan tarvitsisi olla jo oikein tehoakin, kun tuo matka vain lyhenee
Mitenköhän nuo hanskat, että tarvitseeko lukea omp tai sparco vai riittääkö jotkut lapaset?
Paljonkohan tuollainen vakiotäyspaine tonttu ottaa tuolla matkalla suht hyvissä olosuhteissa? Pitäs asettaa jotain tavoitteita omalle autolle, jos nyt kestää sinne asti
9000 2.3T -95 Tonttu
93 ss Aero -03 faceliftkolkki
Jontse kirjoitti:Paljonkohan tuollainen vakiotäyspaine tonttu ottaa tuolla matkalla suht hyvissä olosuhteissa? Pitäs asettaa jotain tavoitteita omalle autolle, jos nyt kestää sinne asti
190-200 riippuen kelistä ja että vaihtokohdat suht järkevästi. Jos pitkä 2.3:n laatikko niin 3:lla sinne 160 nurkille ja nelosella maaliin. Vitosta ei tartte edes stage3 vehkeet.
edit: jaha se olikin 2.0 ja 185hp. Samoille lukemille, tosin 3:ta saa nakata neloselle jo 150 nurkil, nelosella sitten kirnuta loppuun asti.
Jontse kirjoitti:Paljonkohan tuollainen vakiotäyspaine tonttu ottaa tuolla matkalla suht hyvissä olosuhteissa? Pitäs asettaa jotain tavoitteita omalle autolle, jos nyt kestää sinne asti
190-200 riippuen kelistä ja että vaihtokohdat suht järkevästi. Jos pitkä 2.3:n laatikko niin 3:lla sinne 160 nurkille ja nelosella maaliin. Vitosta ei tartte edes stage3 vehkeet.
edit: jaha se olikin 2.0 ja 185hp. Samoille lukemille, tosin 3:ta saa nakata neloselle jo 150 nurkil, nelosella sitten kirnuta loppuun asti.
Se on just paskamaine tossa laatikossa, että nelosella kulkee sen 200 ehkä karvan yli mittariin, ja tuo 200 tulee varmaan jossain 1.2-1.5 km tienoilla.
9000 2.3T -95 Tonttu
93 ss Aero -03 faceliftkolkki
"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Saabisti-76 kirjoitti:"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Saabisti-76 kirjoitti:"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Tuolla on loppupäässä noita vakio vehkeitä, saa vähän osviittaa mihin maililla kerkiää. Kelihän oli tolla aika kehno tuulen puolesta.
Sen verran on osviittaa, että Kiikalassa sai viime keväänä sillä n. 900m suoralla 182 kelattua. Nordicin stage 2 tohon siellä sillon ruuvattiin ja sillä tuo tulos, vakiona jäi siellä 171. Kiikalassa ei kerinnyt vielä nelosta vaihtaan ennen tutkamiestä.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Saabisti-76 kirjoitti:"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Tuolla on loppupäässä noita vakio vehkeitä, saa vähän osviittaa mihin maililla kerkiää. Kelihän oli tolla aika kehno tuulen puolesta.
Sen verran on osviittaa, että Kiikalassa sai viime keväänä sillä n. 900m suoralla 182 kelattua. Nordicin stage 2 tohon siellä sillon ruuvattiin ja sillä tuo tulos, vakiona jäi siellä 171. Kiikalassa ei kerinnyt vielä nelosta vaihtaan ennen tutkamiestä.
Tolla perusteella arvaisin että vauhtia on 1600m kohdalla noin 207kmh