Mitenköhän nuo hanskat, että tarvitseeko lukea omp tai sparco vai riittääkö jotkut lapaset?
Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Tuossahan tarvitsisi olla jo oikein tehoakin, kun tuo matka vain lyhenee
Mitenköhän nuo hanskat, että tarvitseeko lukea omp tai sparco vai riittääkö jotkut lapaset?
Mitenköhän nuo hanskat, että tarvitseeko lukea omp tai sparco vai riittääkö jotkut lapaset?
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Mulla on moottoripyörän ajohanskat ja ne riittää
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Saako kortiton kuski ajaa tuolla ? Onko kysymyksessä ns. suljettu alue ? 
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Kannattanee varmaan kysyä sähköpostilla tuolta tapahtuman järjestäjältä,löytyy tuolta nettisivuilta sähköpostiosoite
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Jää mun osalta sit kuitenkin väliin
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Paljonkohan tuollainen vakiotäyspaine tonttu ottaa tuolla matkalla suht hyvissä olosuhteissa? Pitäs asettaa jotain tavoitteita omalle autolle, jos nyt kestää sinne asti 
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Jos ite sais 200 nopeutta niin voi jo olla tyytyväinen 
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
190-200 riippuen kelistä ja että vaihtokohdat suht järkevästi. Jos pitkä 2.3:n laatikko niin 3:lla sinne 160 nurkille ja nelosella maaliin. Vitosta ei tartte edes stage3 vehkeet.Jontse kirjoitti:Paljonkohan tuollainen vakiotäyspaine tonttu ottaa tuolla matkalla suht hyvissä olosuhteissa? Pitäs asettaa jotain tavoitteita omalle autolle, jos nyt kestää sinne asti
edit: jaha se olikin 2.0 ja 185hp. Samoille lukemille, tosin 3:ta saa nakata neloselle jo 150 nurkil, nelosella sitten kirnuta loppuun asti.
-
IamTheStig
- "Aero"
- Viestit: 372
- Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 00:22
- Paikkakunta: Espoo
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Pah, tuli muuta menoa, vaikka tampereen suuntaan olenkin tulossa. Harmi.
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Se on just paskamaine tossa laatikossa, että nelosella kulkee sen 200 ehkä karvan yli mittariin, ja tuo 200 tulee varmaan jossain 1.2-1.5 km tienoilla.JouniCSE kirjoitti:190-200 riippuen kelistä ja että vaihtokohdat suht järkevästi. Jos pitkä 2.3:n laatikko niin 3:lla sinne 160 nurkille ja nelosella maaliin. Vitosta ei tartte edes stage3 vehkeet.Jontse kirjoitti:Paljonkohan tuollainen vakiotäyspaine tonttu ottaa tuolla matkalla suht hyvissä olosuhteissa? Pitäs asettaa jotain tavoitteita omalle autolle, jos nyt kestää sinne asti
edit: jaha se olikin 2.0 ja 185hp. Samoille lukemille, tosin 3:ta saa nakata neloselle jo 150 nurkil, nelosella sitten kirnuta loppuun asti.
-
Saabisti-76
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
http://www.saabiklubi.ee/saabspeed2009/results_all.pdfSaabisti-76 kirjoitti:"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Tuolla on loppupäässä noita vakio vehkeitä, saa vähän osviittaa mihin maililla kerkiää. Kelihän oli tolla aika kehno tuulen puolesta.
-
Saabisti-76
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Sen verran on osviittaa, että Kiikalassa sai viime keväänä sillä n. 900m suoralla 182 kelattua. Nordicin stage 2 tohon siellä sillon ruuvattiin ja sillä tuo tulos, vakiona jäi siellä 171. Kiikalassa ei kerinnyt vielä nelosta vaihtaan ennen tutkamiestä.JouniCSE kirjoitti:http://www.saabiklubi.ee/saabspeed2009/results_all.pdfSaabisti-76 kirjoitti:"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Tuolla on loppupäässä noita vakio vehkeitä, saa vähän osviittaa mihin maililla kerkiää. Kelihän oli tolla aika kehno tuulen puolesta.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Tolla perusteella arvaisin että vauhtia on 1600m kohdalla noin 207kmhSaabisti-76 kirjoitti:Sen verran on osviittaa, että Kiikalassa sai viime keväänä sillä n. 900m suoralla 182 kelattua. Nordicin stage 2 tohon siellä sillon ruuvattiin ja sillä tuo tulos, vakiona jäi siellä 171. Kiikalassa ei kerinnyt vielä nelosta vaihtaan ennen tutkamiestä.JouniCSE kirjoitti:http://www.saabiklubi.ee/saabspeed2009/results_all.pdfSaabisti-76 kirjoitti:"2 markkaa" on oma tavoite Griffinillä. Vaikka eihän tuolla tomaatilla kuski mitään ratkaise, kun ei edes suttua lyödä lähtiessä, vaikka on estotkin pois.
Tuolla on loppupäässä noita vakio vehkeitä, saa vähän osviittaa mihin maililla kerkiää. Kelihän oli tolla aika kehno tuulen puolesta.
Re: Nopeusmittausta Hallin lentokentällä
Huhu kertoo, että paikalle olisi saapumassa mm. turbotettu ja ilokaasutettu Hayabusa 
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit