Hahahah... kuuluisa viimeinenvoiteluHook kirjoitti:Hitsi. Täällä ollaan jo lähemmäs 10 hengen joukkueella kisakaupungin kisakylän kisamökissä harrastamassa alkupelejä huomista vartenlike_a_glove kirjoitti:onko pk-seudun suunnilta porukkaa lähdössä...??? yksin ei välttämättä jaksais lähtee päristelee...
6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Joo, voiski lähtee kattoo et mimmone meininki.
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Jää välistä kun auto edelleen rikki.
Saab 93 vm 99 - 200+hp
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
...Ja nyt jänskätetään, että oliks mun saappi hitain No lähtö meni ainakin niin perseelleen vetisellä asfaltilla ku vaan voi mennä
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
tänkin kun ois tienny hieman aikaisemmin niin ois voinu lähtee yksinkin sinnepäin puhaltamaan ...noh...pistäkääs tuloksia sit tännekkin näkyville...Hook kirjoitti:Hitsi. Täällä ollaan jo lähemmäs 10 hengen joukkueella kisakaupungin kisakylän kisamökissä harrastamassa alkupelejä huomista vartenlike_a_glove kirjoitti:onko pk-seudun suunnilta porukkaa lähdössä...??? yksin ei välttämättä jaksais lähtee päristelee...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Samoin minulla. Eka kertaa tällaista kokeilin ja lähdin ilman luistonestoa, kun luistonesto tulee täyskaasulla ykkösellä usein peliin melko pitkän luiston jälkeen n. 3000 rpm josta voi lyödä kierrokset nopeasti pariin tonniin. Ajattelin, että parempi antaa luistaa sitten vapaasti. No niin luistikin. Tuntui ykkösellä, että vauhti ei kiihdy mihinkään jo olin gps:n lokin mukaan vaihtanut kakkoselle jo jossain parin kympin vauhdissa. Tuloksena 400:lla juuri 16 s alitus ja vauhtia tasaluku. Auto siis 9-5 Wagon 2,0 Hirsch.Jurkkis kirjoitti:No lähtö meni ainakin niin perseelleen vetisellä asfaltilla ku vaan voi mennä
9-5 2,0t Wagon -05
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
hyvinhän siellä on päästelty. onpahan taas illan/yön aikana moni lippiskaveri ihmetelly miks ei isin liisingbemari kulje ku saabit tilastoissa kärkipaikoilla jeah.
toivottavasti säily pelit ehjänä. oikestaan harmittaa ku ei tullu tultua.....
toivottavasti säily pelit ehjänä. oikestaan harmittaa ku ei tullu tultua.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Kohtuullisen mairittelevaa luettavaa tuo tuloslista
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
No tulihan sinne vähän vaihtelua, kun kiilana saabien tuloksiin iski yksi nelivetotiiliskivi Kyllähän Vulvatkin nosti vähän jo päätään.
Toki varmaan muutamaa harmittaa "se" puuttuva 1 km/h.
Itse sain hajotettua puolan kesken vedon, joten ei nämä perhevaunutkaan luotettavia ole
Toki varmaan muutamaa harmittaa "se" puuttuva 1 km/h.
Itse sain hajotettua puolan kesken vedon, joten ei nämä perhevaunutkaan luotettavia ole
405 MI 16 turbo
Audi S4 Avant -00
Audi S4 Avant -00
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Minkäslainen volvo siellä on saappeja pelotellu?
Turbo²
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Hienoja lukemia. Tuo nelivetotiiliskiven ulkoinen olemus hieman hämää mikäli on edes suunnilleen uskomista ilmoitettuun ilmanvastuskertoimeen & pinta-alaan. Jää tuolla saralla heikommaksi jokainen Saabin malli (Sonettia lukuunottamatta)..
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Ilmankos se olikin niin nopeaCC Aero kirjoitti:Hienoja lukemia. Tuo nelivetotiiliskiven ulkoinen olemus hieman hämää mikäli on edes suunnilleen uskomista ilmoitettuun ilmanvastuskertoimeen & pinta-alaan. Jää tuolla saralla heikommaksi jokainen Saabin malli (Sonettia lukuunottamatta)..
405 MI 16 turbo
Audi S4 Avant -00
Audi S4 Avant -00
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Ajattelin kirjautua audimiehenä tänne saabbimiesten joukkoon, kun täällä käydään mielenkiintoisia keskusteluita. Olin polkemassa tuota tiiliskiven muotoista audia siellä Lappeenrannan lentokentällä. Minäkin ajattelin että kun mulla on tuon auton keulan muoto mikä on ja pinta-alaltaan se mikä on niin sillä ei ole mahdollisuuksia pärjätä. Sitten kun huomasin asiasta keskustelua niin selvittelin sitten noita kertoimia, niin tulipa siellä sitten hieman yllätystä kun lukemat ei ollutkaan ihan niin kehnoja kuin olin etukäteen ajatellut. Tosin kyllä hieman varauksella suhtaudun noihin netistä löytämiini lukemiin. Enempi tulosta kuitenkin varmaan verottaa tuo nelivetoisuus, joka vie tehoa n.50heppaa enemmän kuin vajaavetoinen pelkästään häviöiden kumoamiseen. Sen verran tiedän faktaa että autot joissa on saman verran tai jopa hieman vähemmän tehoa, niin on ajettu tuolla n. mailin matkalla 10-15km/h kovempia lukuja. No, täytyy tehdä sitten muutama pikku viilaus jotta ei sitten seuraavaan kertaan jää isompia jossitteluita tuon maagisen 300:sen suhteen. Jossittelin jo tässä ajatuksella että jos olisin edes pessyt auton ja vahannut sen, niin olisiko tullut se puuttuva kilsa lisää? Ei muuta kuin tsemppiä saabbien kanssa, katsotaan miten Joensuussa menee heinäkuun alussa. Itse ainakin meinaan lähteä seuraavana haastamaan Joensuussa dominoineita Supria sekä turbo-Possuja vastaan.
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Joo ei ole vaikea arvata kumpi 299 kulkeneista autoista tuottaa keskimääräisesti enemmän konetehoa. Ei välttämättä 50 hevosen ero edes riitä "nollaamaan" tilannetta.
Toivottavasti Joensuuhun mennessä löytyy Audista reservistä hevosia 300 puhkomiseen. Lyhyempi matka ja todennäköisesti kuumempi keli lisännee haastetta sopivasti. Vaikka varmasti omistajan näkökulmasta harmittavan lähellä on tuo 299, niin muikea suoritus kun lähtökohtana ihan tavallinen perheauto.
Toivottavasti Joensuuhun mennessä löytyy Audista reservistä hevosia 300 puhkomiseen. Lyhyempi matka ja todennäköisesti kuumempi keli lisännee haastetta sopivasti. Vaikka varmasti omistajan näkökulmasta harmittavan lähellä on tuo 299, niin muikea suoritus kun lähtökohtana ihan tavallinen perheauto.