Ja tämmöiset turhat viestit voisi jättää postaamatta.nalleolut kirjoitti:Saabistien "kokoontuminen"
tuo on manipuloitu tuo kuva......viime vuonna joka ainoassa miun ottamassa kuvassa oli saab konepelti auki....
eiksä nää kerhoyhteistyö kuviot ym ym vois hoitaa muuta kautta.
6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
mitä turhaa tuossa NYT TAAS OLI?
ihme vouhotusta merkkiyhteistyöstä-----------
mie haluun sen päivän nähdä ku jossakin drifting tapahtumasssa klubi liput liehuu salossa ja bemarit kiertää rataa..
ihme vouhotusta merkkiyhteistyöstä-----------
mie haluun sen päivän nähdä ku jossakin drifting tapahtumasssa klubi liput liehuu salossa ja bemarit kiertää rataa..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
juuri edellisen tyyppisellä viestillä ja ajattelu tavalla ei ainakaan mikään edisty!!!...kerhojen välistä toimintaa on jo pelkästään sekin että vaihdellaan kuvia mikä on jo sinäänsä hieno juttu...mua ei ainakaan haitaa yhtään jos saataisiin enemmän samanlaisia tapahtumia kuin lappeenranta tai ihan vaan normiratapäiviä ja kaiken lisäks vielä paljon halvemmalla...mulla ainakin jo tapahtumien hinta vaikuttaa aika paljon siihen osallistunko vaiko en...ja ainahan sä voit "nalleolut" ottaa yhteyttä BTCF:ään jos sua kerran tollanen settii sytyttää...tuskin niitä haittaa jos siitäkin kumpikin jotain hyötyis...
alkaa olla meinaan aika kulunutta se että
:istilla ei voi olla mitään muita merkkejä kuin se
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
alkaa olla meinaan aika kulunutta se että
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Suomen Saab-Klubi on varakas, joten en panisi pahitteeksi jos yhteistyötä tehtäisiin jonkun italialaismerkkikerhon kanssa. Pienessä kerhossa joutuu vielä maksamaan esim. ratavuoroista. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Lähinnä ihmetyttää miten Eurooppa mossen (=opel) pyörän laakerit kestää Saabissa ajaa 300 lasissa? Nehän kesii jo ihan normaalissa siviiliajossakin. Vanhoissa oikeissa Saabeissa pyöränlaakerit olivat taasen lähes ikuisia. Globalisaation irvikuvana sama vika Volvossakin nykyisin, Fordin pyöränlaakerit vaihtokamaa määräaikaishuoltovälein.
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Missähän uudemmassa "Saabissa" noi pyöränlaakerit jatkuvasti vaihtokunnossa?
Väittäisin että pallonivelet yms. muu pyörän ripustukseen liittyvä on kulutustavaraa ng900/9-3 maailmassa, mutta ei pyörän laakerit.
Laakereita on joutunut vaihtamaan lahonneiden iskaritolppien vaihtoonmenon myötä, ei loppuunkuluneiden laakerien.
Ensin näissä ng900/9-3:ssa alkaa sisämelu haitata "ajomukavuutta lähestyttäessä 300 vauhteija, kuten myös suht stressattu pata vinkumassa 7000+rpm. Viimeiseksi pyöränlaakereita jänskäisin tuossa kohtaa..![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
PS. Omiini (jo paalattuihin) Og900:siin on tullu vuosien varrella vaiheltua etu sekä takapyörän laakereita ihan loppuunkulumisen myötä, joten en menisi niitäkään kovinkaan korkealle jakkaralle nostamaan.
Väittäisin että pallonivelet yms. muu pyörän ripustukseen liittyvä on kulutustavaraa ng900/9-3 maailmassa, mutta ei pyörän laakerit.
Laakereita on joutunut vaihtamaan lahonneiden iskaritolppien vaihtoonmenon myötä, ei loppuunkuluneiden laakerien.
Ensin näissä ng900/9-3:ssa alkaa sisämelu haitata "ajomukavuutta lähestyttäessä 300 vauhteija, kuten myös suht stressattu pata vinkumassa 7000+rpm. Viimeiseksi pyöränlaakereita jänskäisin tuossa kohtaa..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
PS. Omiini (jo paalattuihin) Og900:siin on tullu vuosien varrella vaiheltua etu sekä takapyörän laakereita ihan loppuunkulumisen myötä, joten en menisi niitäkään kovinkaan korkealle jakkaralle nostamaan.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Mites muuten, ootteko tehoturbojen omistajat kokeillut kerkiääkö peltipoliisi räpsähtämään 300:an vauhdissa ? Tai liekkö väliä vaikka räpsyiski, menis varmaan kameran teknisen vian piikkiin.
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
itse havahduin tänään kuuntelemaan kun taitaa takapyörän laakeri vonkua, tai se tuli ainakin ensimmäisenä mieleen äänestä päätellen. Tiedä sitten..
Ahdin määrää tahdin
------------------------
Mr. Aero 2006
------------------------
Mr. Aero 2006
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Miksei multa ole mennyt lyhyen ajourani kortti on ollut 24vuotta. Kuin yhdestä opelista pyöränlaakeri rikkitikkis kirjoitti:Lähinnä ihmetyttää miten Eurooppa mossen (=opel) pyörän laakerit kestää Saabissa ajaa 300 lasissa? Nehän kesii jo ihan normaalissa siviiliajossakin. Vanhoissa oikeissa Saabeissa pyöränlaakerit olivat taasen lähes ikuisia. Globalisaation irvikuvana sama vika Volvossakin nykyisin, Fordin pyöränlaakerit vaihtokamaa määräaikaishuoltovälein.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ja opeleita on ollut jotain 6kpl.
Eikä ole mennyt muistakaan merkeistä
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Se on kuule iso ongelma nykyisissä euroautoissa oli se sitten fordi/volvo, Saab/Opel, mese tai audi. Fordi Volvo linjalla ei mikään ihme jos laakerit paukkuu ekan 40tkm jälkeen. On kokemusta kummankin merkin merkkikorjaamolta. Samoin Saabin laakeriongelmat alkoi kun GM raiskasi sen opelin osilla. Samoin tutun mersussa sama vika alle 100tkm ajettuna ja omasta Audi A6:sta kahdesti pamahti takapyöränlaakeri varoittamatta, ihan jauheeksi. Hinurilla korjaamolle. Samat laakerit polosta A6:seen, jotka kokoluokkaa 1/2 ysikuutosen saabin vastaavista. Audi sentään painaa tuplasti ! Sama laakeri myös passateissa. SKF:n edustajan farkku passatin takapyöränlaakerit meni kolmasti ekan 40tkm:n aikana. Ironista, että laakerit olivat SKF:n. Mutta globalisaation irvikuvaa on se, että kyseisiä laakereita tehdään ties missä espanjassa. Speksit on samat ja virallisen totuuden mukaan kaikkialla tehdään yhtä hyvää laatua. Ihme kyllä kajakin alkuperäiset SKF:t, eli ruotsissa tehdyt kestää "isältä pojalle". Eli siitä voi kukin vetää johtopäätökset mitä tarkotin globalisaatiolla. Kilpailu on länsimaissa viety liian pitkälle, ohi kestävien arvojen. Oli kyseessä sitten kulutushyödyke kuten auto, tai tavasta miten ihmisiä kohdellaan nykyisessä työkulttuurissa.
Että silleen vain olen aidosti huolestunut, jossa näillä nykyisillä pyöränlaakereilla ajetaan kolmeasataa.
Että silleen vain olen aidosti huolestunut, jossa näillä nykyisillä pyöränlaakereilla ajetaan kolmeasataa.
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Onko porukkaa tulossa 5.9.? Itse taidan käydä parantamassa vuosi sitten ajettuja lukuja 15,9/208.
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Itsellä olisi tarkoitus tulla paikalle jos auto vaan pysyy nipussa tuonne asti (kytkin on meinaan jo antanut ensioireensa
). Olisi mukavempaa jos pääsisi letkassa ajelemaan täältä keski-suomesta päin tuonne
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Näillä näkymin tulossa ollaan, jos pääsis tällä kertaa kalusto ehjänä mittauspisteelle saakka
.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Foxbody turbo
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Hitto kun taitaa itellä loppua aika kesken eli ei ehkä oo auto iskussa viel tuolloin. Ei pysy ahdot kurissa ja bensapumppukin meinaa hyytyä
Mutta yritetään...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: 6.6 lappeenrannan lentokentällä kiihdytettän
Voisihan tuolla käydä vähän pörräämässä. Viimeeksi meni vähän huviajeluksi, kun ei malttanut odottaa asfaltin kuivumista.
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992