Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Reissusta kotiuduttu. Kiitos kaikille paikalle tulleille, ilman teitä ja meitä ei SaabClub oisi saanut tapahtumaa aikaan. Mutta iso kiitos myös klubille, joka jaksoi nähdä vaivaa meidän saabistien vuoksi.
Mutta jottei tulisi liikaa kehuja, niin letka-ajosta pitää kysyä sen verran että miksi ei poliisia ollut pyydetty mukaan ohjaamaan liikennettä. Karvan alle 200 autoa olisi ollut jo sellainen määrä että poliisi olisi tullut mielellään saattamaan. Nyt letka-ajo mielestäni epäonnistui liikenneympyröiden ajooikeuksien takia. Oliko poliisia edes pyydetty ohjaamaan liikennettä?
Mutta jottei tulisi liikaa kehuja, niin letka-ajosta pitää kysyä sen verran että miksi ei poliisia ollut pyydetty mukaan ohjaamaan liikennettä. Karvan alle 200 autoa olisi ollut jo sellainen määrä että poliisi olisi tullut mielellään saattamaan. Nyt letka-ajo mielestäni epäonnistui liikenneympyröiden ajooikeuksien takia. Oliko poliisia edes pyydetty ohjaamaan liikennettä?
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
-
- "Kaasari"
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ma Touko 01, 2006 18:44
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Tänään tulee kymppiuutisten loppukevennyksessä! Sitä odottelemaan!Frostwind kirjoitti:Koskas MTV3:sen juttu tulee ulos?
Saab 900 -97
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Pahoittelen, kovasti piti tulla, mutta saabin roplaaminen (käsijarru ja antenni) vei voiton… huonoja tekosyitä, mutta hienoa että osallistujia oli noinkin paljon paikalla.Ne kaikki te jotka ette tulleet niin hyi teitä
Viimeksi muokannut SS, La Tammi 14, 2012 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Onko varmaa tietoa?Saabistityttö kirjoitti:Tänään tulee kymppiuutisten loppukevennyksessä! Sitä odottelemaan!Frostwind kirjoitti:Koskas MTV3:sen juttu tulee ulos?
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Kovasti näytti porukka kuvia napsivan. Saiskos niitä näytille meille muillekin
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Niin ainakin se toimittaja nainen sanoi kun sitä kysyin, että kympin uutisten loppukevennyksessä tänään pitäisi tulla ulos.JaniV kirjoitti:Onko varmaa tietoa?Saabistityttö kirjoitti:Tänään tulee kymppiuutisten loppukevennyksessä! Sitä odottelemaan!Frostwind kirjoitti:Koskas MTV3:sen juttu tulee ulos?
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Tosiaan, letka hajosi mielestäni ihan täysin ja motarilla painetiin menemään reippaammin mitä ohjeistuksessa oli kerrottu.JaniV kirjoitti: Mutta jottei tulisi liikaa kehuja, niin letka-ajosta pitää kysyä sen verran että miksi ei poliisia ollut pyydetty mukaan ohjaamaan liikennettä. Karvan alle 200 autoa olisi ollut jo sellainen määrä että poliisi olisi tullut mielellään saattamaan. Nyt letka-ajo mielestäni epäonnistui liikenneympyröiden ajooikeuksien takia. Oliko poliisia edes pyydetty ohjaamaan liikennettä?
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Seuraavan kerran letka ajon ja tien laidassa odottamisen perusperiaatteet muistetaan paremmin. JOS tienlaidassa odottajat eivät tajua käyttää vilkkua, ei tavallinen autoileva kansa osaa mennä ohi. Taas nähtiin surkuhupaisia kiltisti jonottamaan jääviä suomalaisia...
Letka kulki talvikelille aivan liian lujaa, ottaen huomioon kiihdytyksen jäiseen ylämäkeen.
Letka kulki talvikelille aivan liian lujaa, ottaen huomioon kiihdytyksen jäiseen ylämäkeen.
__________________
Harrastus tauolla.
Harrastus tauolla.
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
tässä muutama paska kuva, paskalta kuvaajalta. Autot on sentäs hienoja. Tarkoituksena oli ottaa tolla pokkarilla joka autosta kuva mutta kuinka ollakkaan. Kamera lakkasi toimimasta... Mutta jotain sai sentään kuvattua. Allekkirjoittaneen Merlot Red värinen 93ss näkyy yhdessä kuvassa ng-95 vieressä.
https://plus.google.com/photos/10394543 ... banner=pwa
https://plus.google.com/photos/10394543 ... banner=pwa
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Tässäkin on se ongelma että esim minä, joka kökötin letkan puolivälissä, en tiennyt että mitä edessä tapahtuu, jonotetaanko siinä liikenneympyrään vai odotetaanko jotain. Ehdotonta olisi ollut viranomaiset mukaan toimintaan. Olisivat varmasti sulkeneet liikenneympyrän, ja ohjanneet meidät valoista läpi. Joten letkan ei olisi tarvinnut pysähtyä. Etuautona poliisi ja samoin takana. Silloin olisi myös vältytty ihmisiltä jotka tunkivat rampeilta letkan keskelle.jameli kirjoitti:Seuraavan kerran letka ajon ja tien laidassa odottamisen perusperiaatteet muistetaan paremmin. JOS tienlaidassa odottajat eivät tajua käyttää vilkkua, ei tavallinen autoileva kansa osaa mennä ohi. Taas nähtiin surkuhupaisia kiltisti jonottamaan jääviä suomalaisia...
Letka kulki talvikelille aivan liian lujaa, ottaen huomioon kiihdytyksen jäiseen ylämäkeen.
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Kun siinä ekan ~10 auton joukossa ajeltiin, vauhti vaihteli suuresti sen motarimatkan aikana. Eikös sitä nyt olisi voinut katsoa vaikka gepsistä 70kmh ja cruise päälle? Nyt mentiin välillä 65 ja välillä 90, peräpää letkasta sai varmaan tulla lappu lattiassa kun toi vaihtelu kertautuu jonossa.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Kaiken kaikkiaan ihan onnistunut tapahtuma, tosin autoja olisi saanut olla paikalla enemmänkin.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Letka-ajo on tosiaan vaikea homma, mutta ihan kohtuullisestihan se onnistui. Soppa oli hyvää, ja mukavasti oli porukkaa paikalla. Se lämmitetty teltta oli myös mukava juttu
Kiitokset.
Kiitokset.
// Harrastekäyttöautoileva nörtti
# OG 9-3 Aero -00 & "seittemä väärämmerkkistä"
# OG 9-3 Aero -00 & "seittemä väärämmerkkistä"
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Komiat oli kekkerit Kyllä silmä lepäs,kun katteli :saab:rivistöö! Kiitos kaikille paikalla olijoille!
9-5 2.3T -07
Re: Suomen “We are SAAB” -tapahtuma 14.1.2012 klo 11-15
Oli tosiaan loppupäässä hiukan hankalaa, kun piti yrittää säilyttää näköyhteys edellä menijään ja taaksekin sitä yritti katsella ja samalla hidastaa että perässätulija pysyisi vielä mukana... Baukkarin/cittarin liikennevalot olivat varmaan hankala paikka nurkkia tuntemattomille. Huomasinkin takanani olleen eksyneen jossain välissä. Ehdin kierrokseni isossa ympyrässä tekemään ja palasin motarille, aika monta autoa oli väliin ennättänyt. Hyvä kuitenkin että löysi takaisin letkaan.Mawerick kirjoitti:peräpää letkasta sai varmaan tulla lappu lattiassa kun toi vaihtelu kertautuu jonossa.
Soppa oli hyvää ja oli mukava jutustella väen kanssa. Kiitokset järjestäneille.
#2415
9-3ss 1.8t 2006
og900 2D 1987
og900 5d 2.1L 1993 missä lienee nykyään...
9-3ss 1.8t 2006
og900 2D 1987
og900 5d 2.1L 1993 missä lienee nykyään...