WST:stä päästy kotiin. Öljyt olivat poislähtiessä alamerkissä, mutta kilsan päässä oleva oikea huoltamo pelasti. ABC:llä ei öljyä sitten olisi ollutkaan, kaikkea muuta kyllä.
Tapahtumassa oli ilahduttava määrä autoja ja yleisöä paikalla.
Lilsu kirjoitti:WST:stä päästy kotiin. Öljyt olivat poislähtiessä alamerkissä, mutta kilsan päässä oleva oikea huoltamo pelasti. ABC:llä ei öljyä sitten olisi ollutkaan, kaikkea muuta kyllä.
Tapahtumassa oli ilahduttava määrä autoja ja yleisöä paikalla.
Suun avaamalla olisit saanut viereisen SS:n takaluukusta öljynvaihdossa ylijääneen litran.
Lilsu kirjoitti:WST:stä päästy kotiin. Öljyt olivat poislähtiessä alamerkissä, mutta kilsan päässä oleva oikea huoltamo pelasti. ABC:llä ei öljyä sitten olisi ollutkaan, kaikkea muuta kyllä.Tapahtumassa oli ilahduttava määrä autoja ja yleisöä paikalla.
KORTONKEJA JA RYSÄPÖKSYJÄ sieltä kyllä löytyy, siis huoltoasema toikin
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Lilsu kirjoitti:Tapahtumassa oli ilahduttava määrä autoja ja yleisöä paikalla.
Todellakin! ja sää muuttui WST-mäisen kauniiksi niin, että kotimatkalla ja perillä Porvoossa oli shortsikeli.
Järjestäjien puolesta kiitän kaikkia osallistujia koska ilman teidän kiinnostusta ja positiivista suhtautumista tähän tapahtumaan ne eivät olisi onnistuneet jo kymmenettä kertaa.
Suurkiitos viidelle ralliautojen omistajille, jotka vastasivat kutsuun ja vaivoja kaihtamatta kuljettivan autonsa nähtäväksi meidän muitten iloksi - Thanks!
FSSV-läisten puolesta
Eirik
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
Ensimmäistä kertaa olin itsekkin paikan päällä ja vaimo ja tyttökin oli mukana.
Vaimon mielestä meidän femma ois voittanut likasimman auton tittelin, jos sellainen olisi jaettu. Soratietä pitkin oikaiseminen ei ainakaan puhdistanut autoa =)
Kiitos järjestäjille
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Olikos se kirkasvilkkuista ja tuplaputkista kuuppaa lähtösuoralla kierrättänyt mahdollisesti foorumilaisia? Tuli äsken täällä J:päässä vastaan kuski käsi pystyssä enkä jaksa perustaa topiccia oikeaan osioon.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Rupesimme paluumatkalla ihmettelemään, kun matto rupesi vänkärin puolelta kastumaan mutta ilmeisesti toinen jalkatilan pohjatulpista ei ole ihan tiivis.
Rattivaihde kirjoitti:Olikos se kirkasvilkkuista ja tuplaputkista kuuppaa lähtösuoralla kierrättänyt mahdollisesti foorumilaisia? Tuli äsken täällä J:päässä vastaan kuski käsi pystyssä enkä jaksa perustaa topiccia oikeaan osioon.
Juu, minähän se
Hyvä tapahtuma oli jälleen.
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
Kuuppa taas ajossa. Ei tarttenu vesipumpun pohjaa vaihtaa.
Juha K kirjoitti:Jahas kuupan vesipumppu antautui kun päästiin Hyvinkäältä Espooseen. Vesipumppuahan ei sitten tietenkään tullut matkaan. Pitää toivoa ettei vesipumpun pohja ole kärsinyt hirveästi kun laakeri oli melko väljä.
WST reissulta selvitty kotiin, kilometrejä kertyi 1550 ja keskikulutus 7,3l/100km.
Vesipumppu ja tiiviste tuli vaihdettua reissussa + vesipumpun pohjan tiiviste ja samalla laitoin uudet jäähdytysnesteet sisään. Loppumatkasta huomasin että kaasutin vuotaa hieman polttoainetta vaan eihän tuo tuleen vielä roihahtanut, tosin piti sammutin käydä ostamassa autoon.
Tallissa olisi nuo kaikki tarvittavat varaosat ollut odottamassa vaan ei sitä aina osaa oikeita osia ottaa matkaan. Pitää nyt rueta purkamaan ja putsaamaan kaasutin ja kasata korjaussarjan kera.