Kiitos900aero-84 kirjoitti:voin laittaa sulle kartan sähköpostilla tuolta saarijärvi - laakkosen piha jos vaan osaan.
Potkiaiset keskellä Suomea Kodin Terra Palokka
Myös täältä voi saada apua: http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gw ... page=route
-
900aero-84
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Tuolta just kopion kartan ja meinasin lähettää sepalle, mut varmaan saat itekkin sen saman reitin tosta.Jani O kirjoitti:Myös täältä voi saada apua: http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gw ... page=route
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
-
900aero-84
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Olihan meitä:Muistaakseni 3*96 , 2*9-3 , avo-saabeja 2 joista toinen kovakatolla. Aeroja pari. Muitakin oli mutten ala tässä arvailemaan malleja kun en ogSaabeista paljoakaan tiedä.
Tulihan se "hirsi" koeajettua , hissukseen körötellen. Mukavalta tuntui ja kaasupoljinta painaessa tuli väkisinkin hymy huulille.
Tulihan se "hirsi" koeajettua , hissukseen körötellen. Mukavalta tuntui ja kaasupoljinta painaessa tuli väkisinkin hymy huulille.
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Pitikö vakuutella myyjälle, että olet ostamassa hirssiäNEO9-3 kirjoitti: Tulihan se "hirsi" koeajettua , hissukseen körötellen. Mukavalta tuntui ja kaasupoljinta painaessa tuli väkisinkin hymy huulille.
Joo ihan mukavasti oli porukkaa paikalla, mutta eipä tullut kamera tällä kertaa mukaan...
Keräsin rohkeutta 20min ja kävin sitten tältä "asiansa osaavalta ja aktiiviselta" automyyjältä kysymässä koeajolle tuota voimanpesää.
Yllätyksekseni ei tarvinnut todistaa viiden viime vuoden tuloja , mahdollisesti tulevia perintöjä eikä sitä onko aikomustakaan vaihtaa auto. Vaan suoraan totesi , että tuolla istuu nahkatakkiin pukeutunut mies joka pyytää allekirjoituksen (ei vekseli) vakuutuslappuun (omavastuu jotai 400eur) ja sitten menoksi. Samainen herra istui apparinpuolelle ja tuli sinne 1 klubilainenkin takapenkille (ilmoittakoon itsestää jos viitsii).
Auto oli kuin olikin 305hv Hirsch-farkku.
Yllätyksekseni ei tarvinnut todistaa viiden viime vuoden tuloja , mahdollisesti tulevia perintöjä eikä sitä onko aikomustakaan vaihtaa auto. Vaan suoraan totesi , että tuolla istuu nahkatakkiin pukeutunut mies joka pyytää allekirjoituksen (ei vekseli) vakuutuslappuun (omavastuu jotai 400eur) ja sitten menoksi. Samainen herra istui apparinpuolelle ja tuli sinne 1 klubilainenkin takapenkille (ilmoittakoon itsestää jos viitsii).
Auto oli kuin olikin 305hv Hirsch-farkku.
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Hep, takapenkkiläinen ilmoittautuu.NEO9-3 kirjoitti:Keräsin rohkeutta 20min ja kävin sitten tältä "asiansa osaavalta ja aktiiviselta" automyyjältä kysymässä koeajolle tuota voimanpesää.
Yllätyksekseni ei tarvinnut todistaa viiden viime vuoden tuloja , mahdollisesti tulevia perintöjä eikä sitä onko aikomustakaan vaihtaa auto. Vaan suoraan totesi , että tuolla istuu nahkatakkiin pukeutunut mies joka pyytää allekirjoituksen (ei vekseli) vakuutuslappuun (omavastuu jotai 400eur) ja sitten menoksi. Samainen herra istui apparinpuolelle ja tuli sinne 1 klubilainenkin takapenkille (ilmoittakoon itsestää jos viitsii).
Auto oli kuin olikin 305hv Hirsch-farkku.
Joo, kyyti tuntui takapenkilläkin varsin tasokkaalta, alusta oli jäykkä, mutta mukava. Eli jos vain olisi 70K eur väljää rahaa käyttää autoon, niin ko. laite olisi varmasti hankintalistalla. Noh, ehkä sitten 15 vuoden päästä, kun niitä saa sopivasti käytettynä huokeaan hintaan.
#1318
9-3 1.8t -08
900t -89
9-3 1.8t -08
900t -89
Ai siis se mikä siinä pihalla oli..? Eikös siinä 305 hv versiossa pitäisi olla tuplaputket? Siinähän oli vain yksi iso rööri. Ja keulakin oli ihan Aeron vakio... tuolla yläpalkissa on kalliimman hirssin kuva ja tuollainen se ei todellakaan ollut.NEO9-3 kirjoitti:Auto oli kuin olikin 305hv Hirsch-farkku.
Eski
Täältä löytyy pieni Hirsch305hv-video. Ei ole kaksinen mutta todistaja istui takapenkillä kun asiaa kyselin.
Toki on voinnut syöttää pajunköyttä.
Toki on voinnut syöttää pajunköyttä.
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Jahas. Vai oli se niin helppoa saada hirssi alle. Ilmeisesti minun olisi pitäny mennä sanomaan sille myyjälle et "heitäs poika avaimet niin käydään vähän jätkien kanssa kokeilemassa miten naski laulaa"
ja asiaan... milloinkas seuraavat? Olisiko sitten seuraavien aika kun on saatu uudet klubitakit niskaan. Siinähän ne tulisi samalla sisäänajetuksi =) Tietty jos kelit alkaa kylmetä (entisestään) eikä kamppeita ala kuulua niin pitänee harkita asiaa uudelleen...
ja asiaan... milloinkas seuraavat? Olisiko sitten seuraavien aika kun on saatu uudet klubitakit niskaan. Siinähän ne tulisi samalla sisäänajetuksi =) Tietty jos kelit alkaa kylmetä (entisestään) eikä kamppeita ala kuulua niin pitänee harkita asiaa uudelleen...
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"