Valitettavasti en lähe sinnepäin ollenkaan omalla autolla.Joudun istumaa F*** F****n takapenkille ja nauttimaan matkajuomia ja huolehtiin et kusitauot on 15minuutin välein(pieni pää,ei mahu paljoa k*sta päähän)Katsotaan pääsenkö sinne moikkaan teitä
Olihan meitä:Muistaakseni 3*96 , 2*9-3 , avo-saabeja 2 joista toinen kovakatolla. Aeroja pari. Muitakin oli mutten ala tässä arvailemaan malleja kun en ogSaabeista paljoakaan tiedä.
Tulihan se "hirsi" koeajettua , hissukseen körötellen. Mukavalta tuntui ja kaasupoljinta painaessa tuli väkisinkin hymy huulille.
Keräsin rohkeutta 20min ja kävin sitten tältä "asiansa osaavalta ja aktiiviselta" automyyjältä kysymässä koeajolle tuota voimanpesää.
Yllätyksekseni ei tarvinnut todistaa viiden viime vuoden tuloja , mahdollisesti tulevia perintöjä eikä sitä onko aikomustakaan vaihtaa auto. Vaan suoraan totesi , että tuolla istuu nahkatakkiin pukeutunut mies joka pyytää allekirjoituksen (ei vekseli) vakuutuslappuun (omavastuu jotai 400eur) ja sitten menoksi. Samainen herra istui apparinpuolelle ja tuli sinne 1 klubilainenkin takapenkille (ilmoittakoon itsestää jos viitsii).
NEO9-3 kirjoitti:Keräsin rohkeutta 20min ja kävin sitten tältä "asiansa osaavalta ja aktiiviselta" automyyjältä kysymässä koeajolle tuota voimanpesää.
Yllätyksekseni ei tarvinnut todistaa viiden viime vuoden tuloja , mahdollisesti tulevia perintöjä eikä sitä onko aikomustakaan vaihtaa auto. Vaan suoraan totesi , että tuolla istuu nahkatakkiin pukeutunut mies joka pyytää allekirjoituksen (ei vekseli) vakuutuslappuun (omavastuu jotai 400eur) ja sitten menoksi. Samainen herra istui apparinpuolelle ja tuli sinne 1 klubilainenkin takapenkille (ilmoittakoon itsestää jos viitsii).
Auto oli kuin olikin 305hv Hirsch-farkku.
Hep, takapenkkiläinen ilmoittautuu.
Joo, kyyti tuntui takapenkilläkin varsin tasokkaalta, alusta oli jäykkä, mutta mukava. Eli jos vain olisi 70K eur väljää rahaa käyttää autoon, niin ko. laite olisi varmasti hankintalistalla. Noh, ehkä sitten 15 vuoden päästä, kun niitä saa sopivasti käytettynä huokeaan hintaan.
NEO9-3 kirjoitti:Auto oli kuin olikin 305hv Hirsch-farkku.
Ai siis se mikä siinä pihalla oli..? Eikös siinä 305 hv versiossa pitäisi olla tuplaputket? Siinähän oli vain yksi iso rööri. Ja keulakin oli ihan Aeron vakio... tuolla yläpalkissa on kalliimman hirssin kuva ja tuollainen se ei todellakaan ollut.
Jahas. Vai oli se niin helppoa saada hirssi alle. Ilmeisesti minun olisi pitäny mennä sanomaan sille myyjälle et "heitäs poika avaimet niin käydään vähän jätkien kanssa kokeilemassa miten naski laulaa"
ja asiaan... milloinkas seuraavat? Olisiko sitten seuraavien aika kun on saatu uudet klubitakit niskaan. Siinähän ne tulisi samalla sisäänajetuksi =) Tietty jos kelit alkaa kylmetä (entisestään) eikä kamppeita ala kuulua niin pitänee harkita asiaa uudelleen...
Miten olis seuraavat potkijaiset ei ensi, mut sitä seuraavana viikonloppuna? Elikkä siis vaikka 17. päivä sunnuntaina. Sillon saattaisi mullakin olla vähän uutta kalustoa tuotavaks näytille