Kokkolan saabistien kokoontuminen la 29.10 klo 14.00 ABC:llä

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
samsikki
"Hirsch"
Viestit: 716
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 20:15
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja samsikki »

Kyllähän toi 2.10 kuulostaa paremmalta. Kokkolan saabisteja ei olekaan vielä tullut potkittua. Hups siis Kokkolan saabistien renkaita... 8)
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

2.10. käy näillä näkymin mullekki..
Aki Peltola #1132
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

No, pitääkö sitten tehdä niin, että molempina viikonloppuina voidaan käydä potkimassa muiden autojen renkaita :twisted: ja ne tulevat paikalle, jotka pääsevät/haluavat tulla. Vois hieman kuitenkin kartoittaa tilannetta, jotta ei käy niin, että joku tulee hieman kauempaa paikalle ja ketään muita ei sitten tulekaan.

Minä tulen sitten 2.10 la ja jos kellonajasta täytyy jotain ehdottaa, niin klo 15? Aikaisemmin en pääse ja kotona täytyy olla viim. klo 18. Iltatyöt kutsuvat.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Höh, taitaa jäädä sitte potkimiset potkimatta koska noita järjestetään vain viikonloppuisin.
Ei mahda sitten mitään :cry: :roll:
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

No ei nyt heitetä kirvestä kaivoon! Toki meitä on täällä paikkakunnalla sellaisiakin, jotka ovat vapaana arki-iltoinakin. Mulle nimittäin sopisi arki näillä näkymin paremmin, kuin tuo viikonloppu. Voidaanhan me käväistä potkimassa vaikka kaksistaan, jos ei muita tule paikalle. Ei muuta kuin päätetään joku päivä ja sitten ilmo, että nyt mennään. Tulee sitten paikalle ne ketkä pääsee.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

niinno mulle kävis myös esim. joku perjantai-ilta...
Aki Peltola #1132
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Sama täällä elikkä Perjantai ilta saattaa myös sopia
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Taitaa mulla huono onni jatkua, tämän viikon perjantai ei onnistu, mun pitää lähteä reissuun heti töiden jälkeen. Mutta ens viikolla olis ruhtinaallisesti aikaa klo 20.30 jälkeen(työt loppuu vasta silloin). Jos se ei ole liian myöhään, niin ainakin tulisin paikalle. Mutta kuten olen jo aikaisemmin sanonut, enemmistö määrää. Enkä halua olla se, jonka aikataulujen mukaan pakosta mennään.

Jos teille muille arki-iltalaisille sopii nyt perjantaina, niin käykäähän potkimassa ja kertokaa sitten miten meni.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Aika pertskeleesti on hajontaa, kaikilla on ilmeisesti se paras puolukkapaikka vielä tyhjäämättä..... :lol:


No, asiaan.... Mulle kävis toisaalta ehkä arki-illat paremmin. On tuo kilpailukausi loppunut ja kilpurin purkua on edessä ja siihen tuhraantu poikkeuksetta koko viikonloppu kun Seinäjoelle asti täytyy lähteä.....

Nuo seuraavat kaksi viikonloppua ainakin näyttäisi tosiaan jo olevan kiinni...

Mutta kuulolla ollaan....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
Samppo
"Aero"
Viestit: 341
Liittynyt: La Loka 18, 2003 13:50
Paikkakunta: Alaveteli

Viesti Kirjoittaja Samppo »

Täällä ainakin yksi lisää joka voisi saapua paikalle, mahdollisesti toinenkin klubilainen :)
#961
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Hehe, tehdään tästä mahdollisimman vaikeeta. Elikkäs mulle parhaat päivät olisivat: ma, ti, ja ke :D

Katotaas ny miten tää homma etenee. Tällä viikolla en kuitenkaan enää kerkee minnekkään. Ja mitä ilmeisimmin ensviikon maanantaikaan ei sovi.

Mutta joka tapauksessa olisi mukava ajella Kokkolaan, siellä kuitenki tuli vuosi opiskeltua.
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Mitäs jos tehdään nyt niin, että...

Potkitaan ainakin ens keskiviikkona Vitsarin Shellillä vaikka klo 19? Ja ne tulevat paikalle, jotka pääsevät.

Muille yritämme saada aikaan toisen päivän, joka toivottavasti sopisi myös mahdollisimman monelle. Esimerkiksi perjantaina tai lauantaina. Kauempaa tuleville oli se lauantai ilmeisesti parempi.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

29.9 Keskiviikko passais kyllä... Tavataan näillä näkymin siellä klo 19:00!

Ja jos jollakin on huokea ja toimiva paineanturi T8:n APC:hen niin vois yrittää kaupitella sitä mulle kaffeen juonnin lomassa..... :lol:
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Missäs tämä vitsarin shelli on? vai missä sitä miittiä piti olla sit 29. keskiviikko? Voishan sitä sillo yrittää paukahtaa huvikseen kattelemaan paikalle :)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Vitsarin Shell on Kokkolasta Ouluun menevän tien varrella, siis Kokkolan pohjospuolella. Kyllä sen tunnistaa, keskellä peltoa sellanen pytinki, notta näkyy. Pohjoisesta tullessa oikealla puolen tietä.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vastaa Viestiin