Käytännössä joo, sama aika ja vierekkäiset alueet = samalla keikalla näkee molemmat tapahtumat melkeen väkisinkin. Jaottelu on käytännössä lähinnä mallijako, jotta idean alkuperäinen osapuoli (WST) pysyy aiheensa mukaisena.blair kirjoitti:Tässä selkeästi kyseessä yksi tapahtuma. Järjestäjien mielestä asia on toisin, itsekkin tajusin kun tarpeeksi ihmettelin. Tarvitaan siis kaksi foorumiketjua, koska kahden parkkipaikan välissä kulkeen maantie?
Alkuun oli siis WST, joka alkoi laajentua ja ehti ainakin yhtenä vuonna (2006?) kattaa mallisarjastoa OG900:een asti. Sitten alueelta alkoi tila loppua, mikä poiki idean CSM:stä viereiselle laanille. Ekoissa CSM:ssä uudemmat Saabit hätistettiin parkkiksen perälle, mutta viime vuonna torppasin jo NG9-3:n ~paraatipaikalle.
Mut ei, siinä välissä ei kulje maantietä. Alueet ovat oikeasti ihan vierekkäin, tien ja junaradan välissä.
Siellä (kuten muissakin tapahtumissa) tuppaa kyllä olemaan opastus, eli nou hätä. Jos meinaat vahingossa tunkea WST:n portista liian uudella autolla, porttivahti kyllä kohteliaasti opastaa CSM:n puolelle. Rohkeasti paikalle vaan - älä stressaa turhaan etukäteen, mahdolliset epäselvyydet kyllä ratkeaa paikan päällä tuoreelle naamalle .blair kirjoitti: Luin sen ilmoituksen ja se nyt valitettavasti oli tämmöselle taville epäselvä ja halusin tietää varmasti miten toimia kun talutan Saabini ensimmäiseen tapahtumaan ever, ettei tarvitse arpoa, että mitä v#¤#a tässä pitäisi oikein tehdä, kun kummipoika kyydissä ja odottaa päästä näkemään hienoja autoja.