Raimo Miettinen kirjoitti:Se retrovärinen Zeta (tais olla GTI:n osasto) nyt ainakin oli siististi laitettu.
Muuten oli kyllä siisti mutta penkit/sisusta oli aivan kauhea, muovisen näköinen eikä väritkään oikein sopineet. Joku kerman värinen nahkasisusta olisi mielestäni istunut siihen paljon paremmin.
Toinen juttu oli, etteivät olleet vaivautuneet hoitaa/myllyttää sitä maalipintaa. Aivan järkyttäviä pyörrejälkiä koko autossa..Ei näin
EDIT: Valitettavasti huono kuva, mutta noi konepellin pyörrejäljet huomaa melko selvästi silti.
Se 9000:nen oli kyl messujen komein auto, vaikkei ei ollut saanut niin paljoo munnosta ku muut messujen autot. Kyl oli aivan liian pimee ainaki mun kameralle (Canon IS S3), ei meinannu saada kunnon kuvia ku ei jaksanu raahata jalkaa mukana.
jsuomi kirjoitti:Se 9000:nen oli kyl messujen komein auto, vaikkei ei ollut saanut niin paljoo munnosta ku muut messujen autot. Kyl oli aivan liian pimee ainaki mun kameralle (Canon IS S3), ei meinannu saada kunnon kuvia ku ei jaksanu raahata jalkaa mukana.
Sama vika itselläkin, paljon tuli huonoja kuvia. Lauantaina iltapäivällä ainakin oli tosi hämärää tuolla sisällä. Itse ainakin muitten kuvia katselleena, pisti silmään että jossain vaiheessa on tainnut olla enempi valoa ? Paljonhan tuolla oli katseltavaa, osa todella onnistuneita laitteita.
Toi tonnari on Tammisaaresta. Taitaa kuulua klubiin, kun on muistaakseni kilpien alla klubin osoiteplakaatitkin. Lisää tietoa saattaa löytyä noiden tuuninkikerhon sivuilta: http://www.cartuningconcept.com/
Ajelin yksi ilta kylillä kyseisen tonnarin perässä ja sain sen ottamaan kisaa isolle tielle. Ohittelua puolin ja toisin, mutta eihän meikän T8-koneessa riittänyt löyly Menin sitten kuskin juttusille huoltiksen pihassa. Juttu luisti vähän kankeasti, kun se puhui ruotsin ja suomen sekoitusta. Sen verran selvisi, että siinä on Maptunin stage 3 palikat. Sanoi vain, että oli toivonutkin mun lähtevän kisaamaan
Mikäli silmäni eivät valehtele niin onko joku tosiaan mennyt pilaamaan 911 Porschenkin sitten? Ruma tuo ainakin on.
"Pilaamaan" Tässä tapauksessa ei onneksi ole kyse ainakaan ihan pelkästä tuningista. Lainailuja 9xxfin.comin fooorumilta projektiketjusta:
petri kirjoitti:Spoilerit alkavat oikeasti vaikuttaa mekaanisen pidon lisäksi vasta yli 160-180km/h:n jälkeen, joten autoissa jotka eivät kulje tuon yli, ovatten kait pyykinkuivatusta varten. Luulen, että tässä sillä jotain merkitystä olisi... laskennallinen perävälitys on 7500r/min. kohdalla n.345km/h (kone kiertää n. 7900). Tämän auton tulevalla ilmanohjauksella (canardit etukulmista ja se kuitudiffuusoripohja puuttuu) huiput tuosta putoaa ainakin 20-30km/h riippuen siipien asennoista, mutta onhan siinäkin kulkua ja tavoitehan on nostaa auton ajettavuutta töyssyissä ja mutkissa 200+ nopeuksissa.
petri kirjoitti: Missikisat ja juoksukilpailut erikseen, ei varmaan Flo Jo (Griffith Joyner) olisi niin kovin hyvin pärjännyt kauneuskilpailuissa... En tiedä oletko koskaan kokenut fiilistä, miltä tuntuu yli 270 vauhdissa etupyörät ovat jotakuinkin ilmassa ja autosta löytyisi vielä menohaluja ja minusta keulimisen takia ei. Minä olen, ja en halua enää toiste kokea. Menee hyvä auto hukkaan , kun ei voi käyttää kaikkia suoritusarvoja. Vika pitää korjata.
FIA-sääntö sallii 200mm etuylituksen, nyt on käytössä 180mm. eli ei edes maksimit. Miksiköhän 80 ja 90 luvun kaikissa erittäin nopeissa 935, 969, 993 GT2 EVo Le Mans peleissä oli alahuulta? Ei varmaan levyraatimielipiteiden takia?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti