Turbo16 kirjoitti:
Noh olisikos hyvä, että sunnuntaina vaikka klo 17.00 nii ei olis vielä kovin kylmä? Eikös se Auranlaakson ABC nyt ole ihan hyvä paikka?
Toiset on vaan nähny auranlaakson melko monesti.
Aiempina kesinä porukalla on tuntunu kesällä olevan paremmin arki-iltaisin aikaa.
Turbo16 kirjoitti:
Noh olisikos hyvä, että sunnuntaina vaikka klo 17.00 nii ei olis vielä kovin kylmä? Eikös se Auranlaakson ABC nyt ole ihan hyvä paikka?
Toiset on vaan nähny auranlaakson melko monesti.
Aiempina kesinä porukalla on tuntunu kesällä olevan paremmin arki-iltaisin aikaa.
Lisää kommentteja kaivataan...
Haha... Kiitosta vain Teemu, tajusin kyllä pienen vinkin
Noh otetaan sitten heti huomenna, tulee jos tulee joku
Ois joo, kattomaan ainakin LOL. Voishan sitä kaasarinkin penkittää ja kattoa onko tehot tallessa. Tuntuu vähän nuhaiselta välillä ja kulkee kivemmin ryypyllä. Pitäis vissiin siis vähä säätää penkissä
f-19 kirjoitti:Ois joo, kattomaan ainakin LOL. Voishan sitä kaasarinkin penkittää ja kattoa onko tehot tallessa. Tuntuu vähän nuhaiselta välillä ja kulkee kivemmin ryypyllä. Pitäis vissiin siis vähä säätää penkissä
Mutta koska niitä potkuja, kellään aikaa/intoa?
Fidun mäyrä.Saunan penkki on ainoa jossa tota pommia voi säätää.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
f-19 kirjoitti:Ois joo, kattomaan ainakin LOL. Voishan sitä kaasarinkin penkittää ja kattoa onko tehot tallessa. Tuntuu vähän nuhaiselta välillä ja kulkee kivemmin ryypyllä. Pitäis vissiin siis vähä säätää penkissä
Mutta koska niitä potkuja, kellään aikaa/intoa?
Turun seudun, siihen toiseen Ruotsalaismerkkiin hurahtaneet, aikovat pitää kesällä penkkipäivän sporttiautossa, sinne voi mennä katsomaan, kun porukka rikkoo vehkeitään...
tetammi kirjoitti:No mites ois KE 9.7. 18:00-, Auranlaakson ABC?
Ei tarttis paljoo otsikkoakaan muokata?
Sopii hyvin, kesäloma päällänsä.
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
JussiT-5R kirjoitti:
Turun seudun, siihen toiseen Ruotsalaismerkkiin hurahtaneet, aikovat pitää kesällä penkkipäivän sporttiautossa, sinne voi mennä katsomaan, kun porukka rikkoo vehkeitään...
Mahtaakohan ikinä toteutua...Olen itekkin siihen ''ilmoittautunut'' mutta eipä ole kuulunut mitään.Eikös se häkkisellä pitänyt olla?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
JussiT-5R kirjoitti:
Mahtaakohan ikinä toteutua...Olen itekkin siihen ''ilmoittautunut'' mutta eipä ole kuulunut mitään.Eikös se häkkisellä pitänyt olla?
Niin, epäilen kyllä myös vähän, joo ja huomasin että olet mukana. Niin ja ota siitä nyt selvää kummassa piti olla, kun molemmista jo puhuttu...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...