Kokkolan saabistien kokoontuminen la 29.10 klo 14.00 ABC:llä
Jo vain passaa, kun kutakuinkin tiedän, että silloin ei ole työvuoroa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ihan vaan tiedoksi Kokkolan saabisteille... täällä on kuulemma yksi kappale Saab Sonett kolmosia, viimosen päälle entisöitynä. Pitää saada se joskus näytille meidän potkijaisiin. Yritän selvitellä omistajan ja kysellä.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Noniin, pientä salapoliisintyötä on tehty ja omistaja selvitetty. Täytyy käydä paikanpäällä juttelemassa tai soittaa, jos saisimme kyseisen Sonettin joskus nähdä.
Matti
Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Viggen"
- Viesti:
Onko kyseessä oranssinvärinen sonetti?
Joskus kesällä bongannu kokkolassa, piti oikein kokkolalaiselta kaverilta kysyä että kenenkä mahtaa olla.
Salapoliisintyöt on suoritettu.
Omistajan poika nähtävästi samaan aikaan dragsviikissä ollu, piirit on pienet
Joskus kesällä bongannu kokkolassa, piti oikein kokkolalaiselta kaverilta kysyä että kenenkä mahtaa olla.
Salapoliisintyöt on suoritettu.
Omistajan poika nähtävästi samaan aikaan dragsviikissä ollu, piirit on pienet

9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Jos kuvasta jotain selvää saa(näyttö kalibroimatta), niin sellanen keltaoranssi. Ilmeisesti samasta autosta puhutaan. Toivottavasti minä selviän heikolla ruotsinkielentaidollani mikäli suomeksi ei keskustelu onnistu 
Matti

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Viggen"
- Viesti:
Saattaapi olla, että Sonettin omistaja ei vielä näillä keleillä laita autoaan liikenteeseen. Täytyy tällä viikolla kuitenkin soittaa ja kysyä, mutta varmasti järjestämme potkijaiset, joissa tuokyseinen auto on nähtävillä. Siitä ilmoitetaan varmasti erikseen.
Matti
Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Herätin eilen 99:n talviunilta ja voi olla tulen sillä paikalle. Siinä on kilvet, mutta tuorein leima on vuodelta 2002
.
Auto kyllä toimii, mutta sitä pitäis hitsata ja tällä viikolla ei kerkeä. Matkaa ABC:lle mulla on n.500 m.
Pitää katsoa sunnuntaina mitä tekee. Mieli tekis kyllä tulla 99:llä, mutta mun tuurilla poliisi on eka vastaantulija ja mun tuurilla ne vielä pysäyttääkin...

Auto kyllä toimii, mutta sitä pitäis hitsata ja tällä viikolla ei kerkeä. Matkaa ABC:lle mulla on n.500 m.
Pitää katsoa sunnuntaina mitä tekee. Mieli tekis kyllä tulla 99:llä, mutta mun tuurilla poliisi on eka vastaantulija ja mun tuurilla ne vielä pysäyttääkin...
-JanneS-
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Sonetti on liikenteessä mahdollisesti toukokuun alusta lähtien, joten seuraavat Kokkolan potkijaiset olisi hyvä suunnitella jonnekin sopivalle toukokuun sunnuntaille. Henkilöllä on omistuksessaan myös -73 99 LEA 2.0, ainoa Suomessa. Sonettista sain selville sen verran, että auto on tuotu jenkeistä(Kaliforniasta) ja siinä on ollut alunperin myös ilmastointi, joka oli irroitettu ennen auton saapumista Suomeen.
Palaamme siis asiaan.
Matti
Palaamme siis asiaan.
Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Kyllä yrität Reetu tulla näyttään sitä sun Noppaa, kun itse yritän saapua paikalle ja arvatkaapa millä?
-dimebak-