Mites pian saataisiin porukkaa koolle , meinaan onnistuisko jo lauantaina 4.6 pidettäisiin potkijaiset , mulle tulee klubi toveri etelästä viikonlopuksi vierailulle ja olis kiva esitellä teitäkin.
Mulle ainakin sopii, mutta pikkasen kiireellä taitaa tulla. Nyt kesäkuussa olis jopa se Sonettikin saatavilla näytille. Olihan meillä vaikka mitä suunnitelmia seuraaviin potkijaisiin, onkohan asiat edenneet yhtään...
Merenranta sopii mulle mainiosti, eikä ole kauheen vaikea löytää. Mites tuo Trullevi? Onkohan siellä yhtään tilaa? Maisema saattais olla pikkusen parempi, kuin Mustakarinranta.
Minäpäs käyn tänään hieman kattomassa paikkoja ja kerron sitten kumpaan mennään. Mustakarilla taitaa olla niin, että varsinainen parkkis jää siihen rantaan ja lukitusta portista pääsee sitten sinne laiturialueelle. Trullevista ei ole omakohtaisia kokemuksia.
Jep sopiihan se mä myin oman satkun ja luovutus on kokkolassa klo: 12.00 mut voidaan katella kokkolaa ja käydä kaupoissa tämän vieraan kanssa, tullan sitten potkijaisiin
Trulleviin menevällä tiellä oli ainakin reilu viikko sitten pahoja routavaurioita. Mielestäni perillä ei ole kovasti katseltavaa.
Pihlajan potinrantahan olisi nätti paikka mutta voi olla vaikeasti löydettävä ulkopaikkakuntalaisille.
Sitten tietysti olisi pienvenesatama, siellähän on ravintolakin. En tosin tiedä miten se on auki tällä hetkellä.
Paikan löytäminen ei tule olemaan ongelma... teemme kokoontumisen johonkin tuttuun paikkaan ja siitä letkana perille maisemia ja saabeja ihailemaan. Eli ehdotuksia otetaan edelleen vastaan!!
Joo, tulipa varmuuden vuoksi käytyä Trullevintiellä... ei sinne.
Mites tuo Pihlajan potinranta? Kokoonnutaan jossakin ja ajellaan letkassa perille. Sopisiko kokoontumispaikaksi vaikkapa tuo Minimania vastapäätä olevan autonpesulaitoksen pihamaa? Siinä olis tilaa muutamalle saabille. Eli kokoonnutaan klo 13.50 ja siitä siirrymme tuonne Ykspihlajan suuntaan.
Jos joku ei löydä Minimania, niin sitten mietitään muita vaihtoehtoja.