Tässä ON sita JOTAKIN, lefan ex tuplis...
Mikä vääntö, teho ja pito. Unohtamatta kierrosherkkyyttä. Sisusta juuri se mitä autossa pitää olla, ei turhaa automatiikkaa. Kaarreajo ominaisuudet vailla vertaa AAAAAAAAAHHHH!!!!!!!

Todella COOOOL kärry

Ja vielä ihmiset katsovat kieroon niitä, jotka ymmärtävät auton ominaisuudet ja ajavat niillä nykypäivänä.se93tbo kirjoitti:No niin tultiin juuri "jthing":in kanssa fiilistely reissulta. Tuli nuoruus pimpparingit ja liftaritytöt mieleen![]()
Tässä ON sita JOTAKIN, lefan ex tuplis...
Mikä vääntö, teho ja pito. Unohtamatta kierrosherkkyyttä. Sisusta juuri se mitä autossa pitää olla, ei turhaa automatiikkaa. Kaarreajo ominaisuudet vailla vertaa AAAAAAAAAHHHH!!!!!!!![]()
Todella COOOOL kärry![]()
![]()
![]()
![]()
Ettet nyt sekottaisi väärään tuplikseen, tämä oli ihan puhdas heräteostos, ja kaikkihan on kaupan, kun tarpeeksi tarjotaan.ari_viitanen kirjoitti:siinä se taas nähtiin LEFAN "PITO AUTO" tais olla juttua aikasemmin??!!!
Heräteostos mulle myös, ja varaosaputiikkikaan ei ole kaukanalefa42 kirjoitti:Ettet nyt sekottaisi väärään tuplikseen, tämä oli ihan puhdas heräteostos, ja kaikkihan on kaupan, kun tarpeeksi tarjotaan.ari_viitanen kirjoitti:siinä se taas nähtiin LEFAN "PITO AUTO" tais olla juttua aikasemmin??!!!
Ei jää, ja miksi jäisi, kun ostajalla oli autolle todellista käyttöä, itse ostin tuon pois siinä pelossa, että menee edullisen hintansa vuoksi peltoautoksi.ari_viitanen kirjoitti:Niinpä se vain taitaa olla että eipä ne jää käsiin vanhenemaan.
Oikein, pitikin oikein laskea Saabit, joita on tullut omistettua, näistä 4 oli kilvettömiä.jthing kirjoitti:Lefa lefa, mulla on sentään ollut 2kpl 99 rautaa ja yksi og900, että kyllä nää 9-3:set on tullut vasta äskettäin