Eihän me sen virka-autoa fanitella, vaan ite äijää..Money For Nothing kirjoitti:Mul on melkei viikon pimento foorumin tapahtumista... on menny vähä ny kaikki ohi... trans Amit sun muut (mutta eikö tosi dh-fanilla PIDÄ olla trans am?
Ja corollan vaihdosta minen vielä luovu
Miitinki Pohjanmaalla?
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viesti:
Rekkarihan sen kertoikin, mutta taitaa olla ihan 88 vuoden alkutapauksia?Tri-Lo kirjoitti:Eli Thulen taakkatelineilla varustetulla 8v-i:llä, tiistai-illan löydöllä, osallistun.(Johon ei muuten mennytkään ne 16"DTM:ät, koska osoittautui vm.-88:ksi!
)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Niinpä-niin, koska rek. jo -87, mutta eipä juuri auta..!Money For Nothing kirjoitti:Rekkarihan sen kertoikin, mutta taitaa olla ihan 88 vuoden alkutapauksia?Tri-Lo kirjoitti:Eli Thulen taakkatelineilla varustetulla 8v-i:llä, tiistai-illan löydöllä, osallistun.(Johon ei muuten mennytkään ne 16"DTM:ät, koska osoittautui vm.-88:ksi!
)
No, onhan ne tonnarin jarrut kuitenkin huolettomampia, eivätkä pauku..
Harmi kun meni myöhäselle ton auton takia. Ei päässyt kurkkiin SabaT16:sta pellin alle. En oo aikasemmin nähnyt ja olisi ollut ihan mielenkiintoista. Oma auto lähti hetken kipinän etsiskelyn jälkeen käyntiin. Yksi Hall-anturin johto oli huonosti kiinni. Nyt pitää enää hitsata moottorikorvake uusiks ja pari "pikku"-juttua niin johan pitäisi liikkuu. Aika miehekkäät äänet ilman putkee.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
-
LowFlyingAircraft
- "Koeajolla"
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viesti:
Om de var silver Jubileumsmodel (körde 2 gånger förbi), jag såg, och önskade att du kommer hälsaLowFlyingAircraft kirjoitti:Hej!
Råkade köra förbi vid ABC i söndags, visste inte att SAAB-klubben hade möte. Säkert var det nån av er som såg mej också, silverfärgad 9000 -97. Åtminstone såg jag en citrinfärgad 9000, som såg väldigt bra ut...
(Förlåt att jag skriver på svenska, men det är svårt att skriva bra på finska...)
Kuvia on, mutta esillesaanti kestää... taitaa edellisetkin olla vielä kamerassaMontoya kirjoitti:Kuvia kellään?
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Hej, såg int dig själv, men tydligen gjorde nån de åtminstone..LowFlyingAircraft kirjoitti:Hej!
Råkade köra förbi vid ABC i söndags, visste inte att SAAB-klubben hade möte. Säkert var det nån av er som såg mej också, silverfärgad 9000 -97. Åtminstone såg jag en citrinfärgad 9000, som såg väldigt bra ut...
(Förlåt att jag skriver på svenska, men det är svårt att skriva bra på finska...)
Bara att hålla utkik på forumet å så kommer du me i gänget nästa gång!
Jaa sinäkö olit se joka tuli innokkaasti kyselemään kun olin juuri lähdössä?Ei päässyt kurkkiin SabaT16:sta pellin alle. En oo aikasemmin nähnyt ja olisi ollut ihan mielenkiintoista.
Noo ei siellä ny mitään ihmeempiä olisi ollut. Mutta katotaan ens keväänä, silloin voi olla jo jotain näkemisen arvoista
Mikäs projekti sulla on menossa
Japp, den citrine beige 9000 var minLowFlyingAircraft kirjoitti:Hej!
Volvo V70 2.5T Summum 2009
Kawazaki Z900 2020