Sivu 4/4

Re: Speedparty 7.7.2012

Lähetetty: Ma Heinä 09, 2012 12:54
Kirjoittaja j0ne
Juu tuo se on. Joku vuosi kurkin tuon alustan alle niin joka paikka kiiltää ja maalissa ja alusta jotain ihan muuta kuin tehtaalta lähtiessä. On vaikka mitä linkkiä... Ei ihan hätäisesti kyhäilty tuo vehje.

Re: Speedparty 7.7.2012

Lähetetty: Ma Heinä 09, 2012 13:15
Kirjoittaja kiupst
http://kuvablogi.com/blog/34110/20/

Tuolla olis muutamasta tapahtuman autosta kuvia! Lisäilen lisää kun kerkeen...

Re: Speedparty 7.7.2012

Lähetetty: Ma Heinä 09, 2012 19:51
Kirjoittaja se93tbo
tuokin automaatti saappi kulki paremmin ku....mb amg 55 :twisted: ihme

Re: Speedparty 7.7.2012

Lähetetty: Ma Heinä 09, 2012 19:52
Kirjoittaja se93tbo
ja tostakin kolkista ois ollu se ruosteisempi puoli tarjolla :)

Re: Speedparty 7.7.2012

Lähetetty: Pe Heinä 13, 2012 15:53
Kirjoittaja Japso
Vette-vanhus kulki kyllä riivattuna, olikohan ns runkonopeus speksattu alle 280kmh mutta näkyihän tuo kentän pinnassa pysyvän :). Pitp-ongelmat jos saa vielä ratkaistua, niin koveempiakin lukemia lienee odotettavissa 8)

Re: Speedparty 7.7.2012

Lähetetty: La Heinä 14, 2012 00:09
Kirjoittaja SMRacing
Tuskin pito-ongelmien ratkaisulla hirveästi on merkitystä, jos puhutaan pito-ongelmista alle 200km/h nopeuksilla.

Re: Speedparty 7.7.2012

Lähetetty: La Heinä 14, 2012 10:19
Kirjoittaja Japso
SMRacing kirjoitti:Tuskin pito-ongelmien ratkaisulla hirveästi on merkitystä, jos puhutaan pito-ongelmista alle 200km/h nopeuksilla.
Kuulemma kaasujen kanssa katosi pito nelosella heti hanojen auettua, minkä vuoksi shotin pystyi antamaan vasta vitosella, ettei karannut lapasesta.