Yritetään tulla nyt kun noi lämmötkin ovat pysyneet. kiitos uuden syylärin Onos toi ABC-asema heti siinä 8-tien varrella vesitornin jälkeen vai onko se siellä keskustassa Citymarketin lähellä
Gouldenwind kirjoitti:Yritetään tulla nyt kun noi lämmötkin ovat pysyneet. kiitos uuden syylärin Onos toi ABC-asema heti siinä 8-tien varrella vesitornin jälkeen vai onko se siellä keskustassa Citymarketin lähellä
Kortelan ABC, jolla potkiaiset pidetään on juurikin 8-tien varrella. Citymarketin lähellä on Tallikedon ABC, jota emme ole suosineet (pieni parkkipaikka jne.).
Tuhalle sen verran vielä, että ainakin minä olen Säkylään tulossa, myös opk:n yritän puhua mukaani.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
Gouldenwind kirjoitti:Yritetään tulla nyt kun noi lämmötkin ovat pysyneet. kiitos uuden syylärin Onos toi ABC-asema heti siinä 8-tien varrella vesitornin jälkeen vai onko se siellä keskustassa Citymarketin lähellä
Kortelan ABC, jolla potkiaiset pidetään on juurikin 8-tien varrella. Citymarketin lähellä on Tallikedon ABC, jota emme ole suosineet (pieni parkkipaikka jne.).
Tuhalle sen verran vielä, että ainakin minä olen Säkylään tulossa, myös opk:n yritän puhua mukaani.
No sinähän se "Jokke A" aloitit keskustelun Pyhäjärvi Potkiaisista kun minä kehoitin jonkun muun aloittamaan sen kuin itseni.
Pahus kun olin niin väsynyt ja molemmat autot olivat vielä toisten käytössä tuohon aikaan niin en sitten päässytkään paikalle. Toivottavasti sinne nyt joku edes sitten eksyi. =(