Firges9000 kirjoitti:
jk. mulla ei ollut jälkikasvua mukana kuten Eskillä, joten ymmärrän täysin.
Tuo on ihan tärkeä pointti, koska onhan Saabismi kuitenkin myös perheellisen hommaa. Itse asiassa meille homma kolahti aikoinaan juuri siksi, että porukka osaa hoitaa homman hienosti, eikä siis kyse ole rock -juhlista.
Kun jenkki vannarit alkoivat leikkiä karjapaimenta ja pukeutua lännen kamppeisiin...siis isot wanhat miehet...niin me katsottiin , ettei ole meidän homma, varsinkin kun pääasiallinen homma tuon lisäksi oli ankara ryyppääminen. Muutama kerta yritettiin olla mukana. Autommekin oli kasveineen ja kristallikruunuineen lähinnä liikkuva olohuone, kun taas muuta vanit olivat lähinnä pubeiksi sisustettu. Oltiin siis ihan XYY-sakkia
Saabistit osaavat ilon pidonkin tyylikkäästi ainakin minun kokemukseni mukaan noin 13 vuoden jäsenyyden ajalta. Sama tyyli menee läpi koko joukon ikään katsomatta. Kunnioitettavaa ja ansiokasta meininkiä.
Meillä on lapset olleet mukana käytännössä joka kerta, kun on osallistuttu. 16v kaverilla alkaa olla omat juttunsa...Jackson -kitara tällä erää.... mutta vakuuttaa olevansa taas mukana, kun pääsee omalla Saabilla kehiin mukaan.
Niin, eli pyritään miettimään lapsiperheiden asiaa myös. Talvipäivät olivat kiitettävästi järjestetyt sen suhteen. Ellivuori ei ehkä siltä osin antanut kovin hyviä edellytyksiä. taustalla lienee ollutkin 2001 tapahtuman verestäminen.