Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Re: Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Olin jonkin aikaa sitten yhden kipurin kyydissä rataillassa. Vaikka radalla ei ollut kuin kilpureita ja ratakokemusta omaavia kuskeja, niin silti pari autoo lipsahti penkalle ja näytti siltä, että ei niihin peileihin katso edes kaikki ratalisenssin haltijatkaan.
offtopic: Onko tossa Vantaan Vedessä tms. jotain, kun sielläpäin tuntuu useammalla pipa kiristävän kupolia.
offtopic: Onko tossa Vantaan Vedessä tms. jotain, kun sielläpäin tuntuu useammalla pipa kiristävän kupolia.
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Re: Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Tero_s kirjoitti: offtopic: Onko tossa Vantaan Vedessä tms. jotain, kun sielläpäin tuntuu useammalla pipa kiristävän kupolia.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... een-pahoin
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutise ... rtaa_jate/
http://www.virtavesi.com/?showNews=375
Saab 9-5 2.0t 1998
Re: Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Emmätiedä, jos juomavettä tarkoitit, niin se tulee jostain Päijänteestä, Ahveniston ohi tänne etelään... Pitäs kysyä sieltä mitä ne oikein siihen laittaaTero_s kirjoitti:offtopic: Onko tossa Vantaan Vedessä tms. jotain, kun sielläpäin tuntuu useammalla pipa kiristävän kupolia.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Joo Ahveniston ohi... ja kaukaaVKe kirjoitti:Emmätiedä, jos juomavettä tarkoitit, niin se tulee jostain Päijänteestä, Ahveniston ohi tänne etelään... Pitäs kysyä sieltä mitä ne oikein siihen laittaaTero_s kirjoitti:offtopic: Onko tossa Vantaan Vedessä tms. jotain, kun sielläpäin tuntuu useammalla pipa kiristävän kupolia.
Re: Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Suuria tunteita ja tuoksuja on nyt sadellut tänne
Mutta tosiaan, kerran ainoastaan radalla olleena syyskokouksessa Kemoralla en kokenut noita nuoria kuskeja uhaksi radalla. Kemoran ratahan on ilmeisen eri tyyppinen kuin Ahveniston. Ahveniston korkeuserot aiheuttaa mahdollisesti yllättäviä tilanteita ja siten voi olla riskialttiimpi rata. Tämän voisi huomioida ratapäivien suunnittelussa. Tämäkin ihan mutua, koska en ole ajanut kyseisellä radalla ja saatan olla väärässä. Ainoa kokemus Napen videon kyydissä
Nuorennusta Klubin toimintaan, Styling ja Tuning meetinki ehkä yksi näistä uusista "nuorempaa" väkeää houkuttelevista tapahtumista näyttää muodostuvan vuosittaiseksi tapahtumaksi. Millaista nuorennusta Klubin toimintaan sitten tarvittaisiin? Ratapäiviä eri ajoluokilla? Romurallipäivät peltoautoille? Desibelimittaukset kovimmalle turbon vihellykselle vaiko pakoäänille Varttimailipäivät? Mitä mitä mitä? No nämä on tapahtumia missä tarvitaan vapaaehtoisporukkaa ja sitä kun ei välttämättä ole joka kulman takana. Mitä muuta klubin nuorentamiseksi? (Tämä ei ole minulta kritiikki nykyisen klubin toimintatavoille vaan mietintää mitä joidenkin mielestä klubin toiminnan sitten pitäisi olla...).
Jos Klubi laahaa jotenkin menneisyydessä niin silloin täytyy tarttua tuumasta toimeen ja liittyä klubiin ja alkaa ideoimaan ja vaikuttamaan toimintaan. Sekä esimerkiksi kokemuksellaan ratatoiminnasta (like_a_glove).
Saa niitä ideoita täälläkin esille, mutta voisi ihan oman topicin avata sille
Mutta tosiaan, kerran ainoastaan radalla olleena syyskokouksessa Kemoralla en kokenut noita nuoria kuskeja uhaksi radalla. Kemoran ratahan on ilmeisen eri tyyppinen kuin Ahveniston. Ahveniston korkeuserot aiheuttaa mahdollisesti yllättäviä tilanteita ja siten voi olla riskialttiimpi rata. Tämän voisi huomioida ratapäivien suunnittelussa. Tämäkin ihan mutua, koska en ole ajanut kyseisellä radalla ja saatan olla väärässä. Ainoa kokemus Napen videon kyydissä
Nuorennusta Klubin toimintaan, Styling ja Tuning meetinki ehkä yksi näistä uusista "nuorempaa" väkeää houkuttelevista tapahtumista näyttää muodostuvan vuosittaiseksi tapahtumaksi. Millaista nuorennusta Klubin toimintaan sitten tarvittaisiin? Ratapäiviä eri ajoluokilla? Romurallipäivät peltoautoille? Desibelimittaukset kovimmalle turbon vihellykselle vaiko pakoäänille Varttimailipäivät? Mitä mitä mitä? No nämä on tapahtumia missä tarvitaan vapaaehtoisporukkaa ja sitä kun ei välttämättä ole joka kulman takana. Mitä muuta klubin nuorentamiseksi? (Tämä ei ole minulta kritiikki nykyisen klubin toimintatavoille vaan mietintää mitä joidenkin mielestä klubin toiminnan sitten pitäisi olla...).
Jos Klubi laahaa jotenkin menneisyydessä niin silloin täytyy tarttua tuumasta toimeen ja liittyä klubiin ja alkaa ideoimaan ja vaikuttamaan toimintaan. Sekä esimerkiksi kokemuksellaan ratatoiminnasta (like_a_glove).
Saa niitä ideoita täälläkin esille, mutta voisi ihan oman topicin avata sille
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Iso kiitos ymmärryksestä ja hyvästä vastauksesta!
tossa nyt oli melkein ne pointit mitä en saanut ilmeisesti oikealla lailla ulosannetuksi.
Omassa verbaliikassa siis huomattavasti parantamisen varaa.
Se mitä tulee foorumin kautta vaikuttamiseen on ilmeisen turhaa (koskien ei jäseniä). Senhän VPJ jo aiemmin mainitsi.
Styling ja tuning tapahtuma on hieno yritys nuorennukseen...mitä videoilta oon katsonut niin sieläkin vaan aika paljon "vanhempaa" porukkaa. (prosenttuaalisesti)
Mä oon jo luovuttanu tän homman suhteen, varmasti löytyy viisaampia ja paremmin artikuloivia ihmisiä/jäseniä miettimään noita juttuja.
eiköhän tää topicci rupee jo olemaan aika taputeltu.
tossa nyt oli melkein ne pointit mitä en saanut ilmeisesti oikealla lailla ulosannetuksi.
Omassa verbaliikassa siis huomattavasti parantamisen varaa.
Se mitä tulee foorumin kautta vaikuttamiseen on ilmeisen turhaa (koskien ei jäseniä). Senhän VPJ jo aiemmin mainitsi.
Styling ja tuning tapahtuma on hieno yritys nuorennukseen...mitä videoilta oon katsonut niin sieläkin vaan aika paljon "vanhempaa" porukkaa. (prosenttuaalisesti)
Mä oon jo luovuttanu tän homman suhteen, varmasti löytyy viisaampia ja paremmin artikuloivia ihmisiä/jäseniä miettimään noita juttuja.
eiköhän tää topicci rupee jo olemaan aika taputeltu.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Ratapäivä Ahvenistolla 2013
Tämä oliskin. Joskus on tullut tuommosta touhua harrastettua ja on meinaan ihan järjettömän lystikästä puuhaa.SA9000AB kirjoitti:Romurallipäivät peltoautoille?
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588