Hyvärinen siippoineen ilmottautuu. ja raahaan mie sen miu toisenki elämäni miehen mukaanCDTA kirjoitti:Ei siis ketään?CDTA kirjoitti:Muistutetaanpas ensi lauantaista![]()
Onko sinne tulossa ketään

Oisin laittanu tekstarin, mutta ku eipä ollunna se numero muistissa...Turbo900og kirjoitti:Meni vähän ohi, mut ei ois päästy joka tapauksessa. Oltiin MP messuilla... Jos tosiaankin joku tuttavista laittaa mulle tekstarin, niin informoin asiasta niitä, joiden puhelinnumero mulla on.
Potkiudutaan uudemman kerran vähän ajan kuluttua... edellisestä kerrasta on jo aikaa.
...mutta taas tänään Saabilla ajo tuntui todella upealta; turbon matala pörinä ja eikun kaasua......niin ja yks Ooppeli tuli autettua käyntiin. Kyllä Saabistit on kilttejä...kuulemma
![]()
Aurinkoisia ajokelejä Joensuusta
Jep, siellähän ne. Oon niin ulkopuolinen, etten tiedä edes 15km sisällä järjestettäviä tapahtumia, vaikka kaikkihan noista tuntuu tietävän, ku tänään kyselinsaab87 kirjoitti:öö.. olikoha automuseolla.. en mee vannomaa ennenku tarkistanHenkka_ kirjoitti:mitkä ihmeen rompepäivät?tarkottaako tää sitä yhtä hallia siellä ex-militaarialueella?
mikä jottei ni ei aina vakinelikolla potkiudutaHenkka_ kirjoitti:Jep, siellähän ne. Oon niin ulkopuolinen, etten tiedä edes 15km sisällä järjestettäviä tapahtumia, vaikka kaikkihan noista tuntuu tietävän, ku tänään kyselinsaab87 kirjoitti:öö.. olikoha automuseolla.. en mee vannomaa ennenku tarkistanHenkka_ kirjoitti:mitkä ihmeen rompepäivät?tarkottaako tää sitä yhtä hallia siellä ex-militaarialueella?
![]()
Saatan ilmaantua, en tiedä vielä varmaks