Klubi-putiikista ostin seuraavana päivänä kun jäin extempore hotelliin yöxReetu kirjoitti:Nuo keltaiset paidat tosi hyvän näköisiä , onko mahdollista saada jostain??

Hep, mullapa onkin Charvel 88 by Jackson juhlamalli, jota on valmistettu 1000 kpl. Tietenkin lovetulla (scalloped) otelaudalla, kuten Yngwiellä ja muilla nopeilla jätkillä Ens kerralla otetaan skebat mukaan ja katotaan kuka on nopeinse93tbo kirjoitti:Mulla myös JACKSON-skebaVesa Pohjalainen kirjoitti:Meillä on lapset olleet mukana käytännössä joka kerta, kun on osallistuttu. 16v kaverilla alkaa olla omat juttunsa...Jackson -kitara tällä erää.... mutta vakuuttaa olevansa taas mukana, kun pääsee omalla Saabilla kehiin mukaan.Firges9000 kirjoitti: jk. mulla ei ollut jälkikasvua mukana kuten Eskillä, joten ymmärrän täysin.
Näkyy olevan malliltaa kuin muinainen balalaikka joku Osbornen kaverin erikoismalli ja kretuliinin kirjava väriltään.... minen näistä mitään ymmärrä....Tampereelta löytyi pikkuisen käytettynä. Musta olisi pitänyt olla, mutta kelpaa, kun on kuulemma tuplasti parempi, kuin mitä lähdettiin uutena ostamaan. Näyttäis olevan kammesta veivattavase93tbo kirjoitti:PS-2:nen jota olen ite parannellut, kuten kaulaa hieman ohuemmax,fender rls-roller satula korkeus säädöllä ja paremmat lukolla olevat virityskoneistot. Tässä kun on fender talla. vm.1990 Tietysti BLACK
Meni vähän OT
Jos tuomio on tullut siltä taholta, niin silloin selittelyt ovat toki turhia. Varovasti voi vain koettaa lupailla parannusta ensi kertaan. Näin ainakin meillä.Eski kirjoitti:Emäntä ja lapset olivat sitä mieltä, että paikka oli huono ja piste.
Eski
Juu kyllä meilläkin pääasiassa ihan positiivinen kokonaiskuva hommasta jäi. Pojat ja rouvakin jaksavat yhden päivän Saabeja katsella, mutta kaksi päivää oli liikaa. Talvitapahtumasta jäi hyvä maku suuhun, kun paikka oli parempi koko perheelle. Onneksi Ellivuoresta ei ollut pitkä matka Nokian Eedeniin... Tapahtuman järjestelyissä ei ollut oikeastaan mitään valittamista, vain paikassa. Olenhan itse hallituksen jäsen, joten eiköhän tässä jonkinlaiset vaikutusmahdollisuudet näihin asioihin olePekka Valtanen kirjoitti:Jos tuomio on tullut siltä taholta, niin silloin selittelyt ovat toki turhia. Varovasti voi vain koettaa lupailla parannusta ensi kertaan. Näin ainakin meillä.Eski kirjoitti:Emäntä ja lapset olivat sitä mieltä, että paikka oli huono ja piste.
Eski
Yhtä kaikki meidän perhe koki reissun mukavana ja käymisen arvoisena, mistä SUUR-kiitos järjestäjille ja muille osallistujille.
helskatti OLI, ostithan sen Nahkisskisskenkin Saabista.Mäksä kirjoitti:mitäh...oliko siellä saabbejakin, unohdin kokonaan katsellaEski kirjoitti:Pojat ja rouvakin jaksavat yhden päivän Saabeja katsella, mutta kaksi päivää oli liikaa.![]()