Milli kirjoitti:Juu ei kyllä puhettakaan että selviää noihin aikoihin hiiroselle sunnuntaina. Lauantai tuo muut harrastukset mukanaan joten ei tohdi vielä tohon aikaan hypätä rattiin..
NO prkl, minulla ei ole autoa ja sinä et voi ajaa joten sinä tarjoat auton ja minä ajan niin päästään torirantaan öl tai öl
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero 2.3T Man. -04
Milli kirjoitti:Juu ei kyllä puhettakaan että selviää noihin aikoihin hiiroselle sunnuntaina. Lauantai tuo muut harrastukset mukanaan joten ei tohdi vielä tohon aikaan hypätä rattiin..
NO prkl, minulla ei ole autoa ja sinä et voi ajaa joten sinä tarjoat auton ja minä ajan niin päästään torirantaan öl tai öl
Muuten hyvä idea mutta tuota kun homma on niinkin monimutkainen että kun en kuitenkaan herää oikeesta osoitteesta.. Vaan toiselta puolelta kaupunkia..
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Pidetään mielummin arki-iltoina miitingit niin pääsee nekin joilla on viikonloppuna yöjuoksu harrastuksena. jooko ?! Tai sit viikonloppuna mut vasta klo 16 jälkeen. noin suunnilleen..
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
snuggles kirjoitti:No ei kait se auta ku pitää seuraavat jahka porukka saa NE komeat kesävanteensa alle. Meikäläinenkin siirtyy 15" -> huikeaan 16" :aan
Itekki laitoin nuo todella nätit 15" orkkisalut alle. Ei ole vielä gummeja hommattuna noihin 17" kun jostain kumman syystä ovat kuluneet puhki parin viime kesän aikana..